vanavond kip kerrie met peultjes en kastanje champignons, zoet-zure komkommersalade en rijst
Patat met een kaassoufle…
chili con carne met rijst
Hier ligt een braadzak in de oven, waar ik zelf kipfilet, groente, krieltjes en kruiden aan toegevoegd heb. Is voor het eerst dat ik dit probeer dus ik hoop dat het smaakt.
Uitsmijter
rijst met een soort chili sin carne met jonge kapucijners. en een salade.
@Kittycat wrote:
Hier ligt een braadzak in de oven, waar ik zelf kipfilet, groente, krieltjes en kruiden aan toegevoegd heb. Is voor het eerst dat ik dit probeer dus ik hoop dat het smaakt.
En heeft het gesmaakt?
Hier valt dat altijd goed, als ik zelf een braadzak samenstel. Gaat altijd schoon op. :drool: Al doen wij de krieltjes apart.
Vandaag eten we rijst met een ‘schaschlik’ pannetje.
Snert :drool:
gekookte aardappeltjes, wortels en een gebakken visje
Ik ga voor het eerst een curry maken met pompoen, bloemkool en kikkererwten en rijst. Ik ga nu even chapati’s maken, voor erbij.
Vandaag waarschijnlijk patat. Voor Jenna simpele spaghetti
Spinazie met ei/kaas/creme fraiche uit de oven
@Madre wrote:
Ik ga voor het eerst een curry maken met pompoen, bloemkool en kikkererwten en rijst. Ik ga nu even chapati’s maken, voor erbij.
ow je bent niet voor de papadums gegaan?
hier staat een marokkaanse linzensoep op me te wachten. zo nog even bij de turkse bakker langs voor lekkere simits voor erbij, met tahini met limoen. mjam.
@Mutsie86 wrote:
@Kittycat wrote:Hier ligt een braadzak in de oven, waar ik zelf kipfilet, groente, krieltjes en kruiden aan toegevoegd heb. Is voor het eerst dat ik dit probeer dus ik hoop dat het smaakt.En heeft het gesmaakt?
Hier valt dat altijd goed, als ik zelf een braadzak samenstel. Gaat altijd schoon op. :drool: Al doen wij de krieltjes apart.
Ja zeker, het was lekker. Alleen had ik iets teveel cajunkruiden gebruikt bij het marineren van de kip…pittig.
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:Ik ga voor het eerst een curry maken met pompoen, bloemkool en kikkererwten en rijst. Ik ga nu even chapati’s maken, voor erbij.
ow je bent niet voor de papadums gegaan?
hier staat een marokkaanse linzensoep op me te wachten. zo nog even bij de turkse bakker langs voor lekkere simits voor erbij, met tahini met limoen. mjam.
Ik kon ze nergens vinden, toen wilde ik Naanbrood maken en daar had ik niet alle ingredienten voor dus zijn het maar chapati’s geworden.
Gelukkig ben ik flexibel. 8)
Groentetomatensoep met heel veel groenten en gehaktballetjes.
haha madre :lol: Is maar goed dat je zo flexibel bent. Was het lekker?
Wij eten iets met varkenshaasje. Maar nog geen flauw idee wat.
Zalmmoot, verse tagliatelle, sperzieboontjes
Is het wraps dag?
:mrgreen:
Hier Oosterse wraps met een frisse groene salade.
@Mutsie86 wrote:
haha madre :lol: Is maar goed dat je zo flexibel bent. Was het lekker?
Wij eten iets met varkenshaasje. Maar nog geen flauw idee wat.
Varkenshaasje uit de oven met mosterd, knoflook, ui, champignons met patat en spercieboontjes.
Lekker wraps :drool: Maar moet ze hier alleen eten dus dat eet ik niet zo vaak.