Fiep: ik kom bij jullie eten hoor met driekoningen. N heeft heerlijke dingen bedacht :drool: en meteen voor een hele week :mrgreen:
Wij eten straks biefreepjes met groenten uit de wok en rijst
Gisteren bij Mac… na een middagje zwemmen met de kids, vonden we wel een leuke afsluiter van de vakantie!
En vanavond brood met ei, tomaat en ui… :drool:
hutspot met kaasjes en nootjes, kids helemaal blij
Groenteburgers, opgebakken aardappeltjes en spercibonen.
Gister: draadjesvlees, gekookte aardappelen en gekookte wortelen
Vandaag: burrito’s :drool:
Stoofpotje van aubergine, kikkererwten, paprika, knoflook en tomatenblokjes en wat amaranth erbij.
De mannen eten puree, worteltjes en vis.
boerenkool met worst en spekjes :drool:
aardappelen, witlof en gehaktballen
Ik ben vandaag in “Processed food heaven (hell…)”
Zuurkool stamp met aardappel puree gemaakt van poeder, en rookworst.
Mijn redenering is…de kippesoep (kippensoep? ) die ik vanmiddag had was helemaal zelf zonder namaak in de slowcooker gemaakt. Dat weegt af tegen de snelle hap.
En voor ontbijt had ik muesli met magere melk
En veel organische kamomile thee.
:shifty: :shifty:
roerbakgroente met couscous, komkommersalade met kaas, gekookte eitje en zelfgemaakte pindasaus :drool:
marokkaanse gehaktballen (had gisteren voor twee dagn gemaak lekker makkelijk), aardappelschijfjes en potje groenten.
Stoofpotje met pompoen, prei en linzen.
De mannen eten macaroni
Wij hebben lekker makkelijk tosti’s gegeten.
Hier vandaag, gestoomde prei en bleekselderij, komkommersalade en quinoa en de kleine man eet er een stukje kipfilet bij
Manlief is laat en eet op het werk.
Gisteren snert, en vandaag:
Kipdrumsticks met citroenaardappelen met broccoli…
madre: kip bij de AH gehaald? :mrgreen:
wij eten ook kipdrumsticks, maar hoe nog geen idee… in combi met krieltjes of gewone aardappelen met groenten
oe kip uit braadza heb ik ineens wel zinin… met gebakken krieltjes en uhmmm ff denken wat voor groente
Hier eten we vanavond:
hutspot met runderriblap
dochterlief krijg gewone winterpeen met een gek. aardappeltje en het vlees
rijst met dubbele bonen: bruine bonen en sperciebonen. En als toetje griesmeel met de driekoningenboon erin :dance:
Broccoli-macaronischotel uit de Actifry