Vlees van de bakplaat en dan huzarensalade erbij met stokbrood en kruidenboter en een zooi sausjes.
pizza, zelfgemaakt :drool:
Wij gaan vanavond pizza’s maken.
Bij de AH kant en klare bodem gekocht en alles wat we lekker vinden!
Ik wil dan alle spullen op tafel uitstallen en dan gaan we alledrie onze eigen pizza versieren. Ben benieuwd hoe Marith dat gaat vinden.
1 januari, zuurkool met spek, het hele jaar geen geldgebrek
@fiep klophout wrote:
silk tofu (dat silk doen we dus nooit meer :shifty: ),
Ik heb er even over gegoogled maar wat was er mis mee?
kippensoep en mijn vader had Heri heri gemaakt!!
uhm kliekjes en oliebollen :mrgreen:
rijst met kip en zoet zure saus
Ik ga vandaag lekker pizza maken, en nog wat baka bana ernaast anders kan ik hem weggooien. 8)
Gisteren: aardappelen, sucadelappen en sla
Vandaag: kipfilet met groenten en mie
@Madre wrote:
@fiep klophout wrote:veul te zacht. ik weet niet wanneer dat wel lekker is, maar ik werd niet echt vrolijk van al die korreltjes in mijn wokschotel…silk tofu (dat silk doen we dus nooit meer :shifty: ),
vanavond weer eens verse pasta met gegrilde groente. dat blijft toch wel een beetje mijn favoriet, zo lekker snel te maken, en vreselijk lekker.
nano is al dagen bezig met bedenken wat hij gaat kiezen voor het avondeten als hij met drie koningen de boon vindt :inlove: tot nu toe staat op zijn lijst: spaghetti met tomatensaus, kleine aardappeltjes met boullionblokje, worteltjes, vegetarische worstjes, krieltjes met bbqkruiden. dus, ik denk dat ik maar de dagen ervoor niks ga eten om plek te maken…
aardappelschijfjes, rauwkost,appelmoes en vissticks
Pannenkoeken in het pannenkoekenrestaurant…
Om de vakantie af te sluiten.
wij eten macaroni
@fiep klophout wrote:
@Madre wrote:@fiep klophout wrote:veul te zacht. ik weet niet wanneer dat wel lekker is, maar ik werd niet echt vrolijk van al die korreltjes in mijn wokschotel…silk tofu (dat silk doen we dus nooit meer :shifty: ),
vanavond weer eens verse pasta met gegrilde groente. dat blijft toch wel een beetje mijn favoriet, zo lekker snel te maken, en vreselijk lekker.
nano is al dagen bezig met bedenken wat hij gaat kiezen voor het avondeten als hij met drie koningen de boon vindt :inlove: tot nu toe staat op zijn lijst: spaghetti met tomatensaus, kleine aardappeltjes met boullionblokje, worteltjes, vegetarische worstjes, krieltjes met bbqkruiden. dus, ik denk dat ik maar de dagen ervoor niks ga eten om plek te maken…
De silk tofu kan je vooral gebruiken in desserts en je kan er bv cake mee bakken

Hier hadden we vanavond risotto met tuinerwtjes erdoor en courgette gevuld met tonijn. Was de eerste keer dat ik het maakte en moet zeggen was erg lekker
draadjesvlees :drool:
@Zeemeermin wrote:
@suzanne26 wrote:draadjesvlees :drool:
Hier ook, heeeerlijk!
We eten er aardappelen en rode kool bij.
Die hadden we hier gisteren…voor vandaag nog geen idee.
Hier vandaag, biologische kipfilet (bedenk nu dat ik het zo wel uit de vriezer moet halen oops…), gegrilde venkel en amaranth.
En een beetje rauwkost van paprika en komkommer.
macaroni