Van die vissticks met spinazie er al in? Zit te denken om die dingen te maken en eigenlijk om er gepofte aardappel bij te eten met knoflooksaus. Vinden jullie dat een goede combi? Groenten er bij lijkt me verder overbodig aangezien die al in dat visstick ding zitten…
Oh die zijn lekker :drool:
Ik heb er de vorige keer aardappelpuree met worteltjes bij gegeten en we hebben het ook een keer met friet en erwtjes gegeten.
Ik zou persoonlijk nog wel groente erbij doen, anders vind ik het te weinig.
Er zit niet veel spinazie in hoor, dus zou er ook iets bij doen. Ik vond ze eerlijk gezegd wat tegenvallen…
snap het niet, het voedingscentrum raad nitraatrijke groenten als spinazie in combi met vis af… wrom dan die 2 in een combineren…
Wij eten ze dus niet.
@inkie wrote:
snap het niet, het voedingscentrum raad nitraatrijke groenten als spinazie in combi met vis af… wrom dan die 2 in een combineren…
Wij eten ze dus niet.
Volgens mij zijn ze daar al weer op terug gekomen :think:
Als er weinig spinazie in zit kan je er misschien een lekkere salade bij maken?
Verder iets van aard, idd :thumbup:
Patat, salade, (stok)brood met kruidenboter of knoflooksaus oid. :think:
Nou we eten ieder 2 van die dingen (is het doosje ook maar meteen leeg ) en met dit weer hebben wij nooit zoveel trek eigenlijk… (en hub is niet van de salades en ik wil niet meer naar de winkel) dus ik denk dat ik het deze keer maar zo doe en dan kijken we de volgende keer wel. Zou er eigenlijk dan als groente ook weer spinazie bij eten of is dat gek?
Spinazie erbij eten kan wat mij betreft prima
@inkie wrote:
Wij eten ze dus niet.
Je hebt tegenwoordig speciaal gekweekte spinazie. Die is nitraat-arm en die hebben ze denk ik ook voor die vissticks gebruikt.
En Suus, was het lekker??
Heb ze nog nooit gehad, maar als jij zegt dat ze smaken ga ik ze wel een keer proberen