Wat een verschil...

… met een paar maanden terug :inlove:

Opeens heb ik een ander meisje hier in huis :inlove: Wat een vrolijkheid, wat een ondeugendheid, wat een knuffelkont… heerlijk!

Ze lacht zo vaak, ze speelt zo goed alleen en samen met ons… Als het haar te lang duurt dan kruipt ze op schoot en legt mijn hand in haar nekje… Dan wil ze zachtjes gestreeld worden :inlove: Als ze weet dat iets niet mag, maar ze toch wil doen, dan begint ze vooraf al te lachen en gaat dan stiekem met 1 vingertje er naartoe… Geweldig…

Als iemand me dit had gezegd een paar maanden geleden, ik had je uitgelachen of ik was boos geworden dat ik aan dat soort opmerkingen niets had.

Het eerste jaar alleen maar huilen en nu… heerlijk genieten… :inlove:

Daar doe je het toch voor he :mrgreen: :inlove:

Wat heerlijk om te lezen meid!

Geweldig dat de kleine dame nu de tijd neemt om samen met jullie overal van te genieten!

:thumbup:

heerlijk he Vicky.

Geniet van je meisje (ik vind dit zelf ook de leukste tijd tot nu toe)

:-*

Oh wat heerlijk !! Lekker genieten hoor !! :inlove:

er zal vast ook weer even een tijd aankomen dat we ze

achter het behang willen plakken! :shifty: :lol: :mrgreen:

ow wat gaaf he

ik voel gewoon dat gevoel van geluk… echtwel!

zei het al eens in een ander topic: achteraf gezien ben ik toch wel erg blij met de ervaring van de eerste periode… ik waardeer alle kleine dingen die voor anderen waarschijnlijk zo normaal zijn, veel meer.

dat gevoel is super en neemt niemand je meer af!

ben echt heel blij voor jullie!

Fijn dat het zo goed gaat… jullie hebben het niet makkelijk gehad… Geniet maar lekker van je zonnestraaltje… :inlove:

Ooo meid wat heerlijk om te lezen dat het nu zo anders is dan vorig jaar. :inlove: Krijg er helemaal kippevel van, ben zo blij voor jullie. :-*

Hebben jij en Sydney ook goed kunnen bijtanken?

Thx iedereen… genieten doen we zeker :inlove:

Claudia, het is opvallend hoe snel je vergeet hoe het is geweest… En nu met het mooie weer erbij voel ik me weer helemaal Vicky :wink:

Ziet, je hebt gelijk… Daarbij denk ik ook dat mijn lat misschien iets lager ligt dan bij anderen… Weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen, ik denk dat ik minder snel roep dat het een “slechte dag” was dan iemand met een kindje die altijd vrolijk is en dan opeens met t verkeerde been uit bed stapt :lol:

Je was altijd al trots op je Kaylee…en dat mag, want het is een schatje!

Ook al was ze lief zolang we er waren, en zaten jullie met een huilend nee krijsend kind als we wegwaren…en wat deed ons dat een pijn.

Daarom ben ik zooooo blij voor je…dat het nu allemaal anders is. Dat ze zo lacht, knuffelt, en geniet … GENIET ervan!!

Wij kijken wel af en toe om het hoekje :-* :wink:

vicky meid wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met kaylee en jullie :inlove:

het is jullie gegunt dat jullie lekker mogen genieten , na een moeilijk zwaar jaar dan eindelijk ook eens vreugde en een heerlijk kunnen genieten van jullie frummie :inlove:

en wij zien daar ook graag de foto’s van he die vrolijke kaylee :inlove: :inlove: :inlove:

dikke :-* :-* van alissa en mij

Wat fijn om te lezen dat het nu eindelijk zo goed gaat :thumbup: :inlove: :inlove: :inlove:

@Vicky wrote:

Claudia, het is opvallend hoe snel je vergeet hoe het is geweest… En nu met het mooie weer erbij voel ik me weer helemaal Vicky :wink:

Ja, zeg dat wel, vergeten doe je inderdaad snel, hier met de slapeloze nachten ook, kan me dat al bijna niet meer voorstellen…gelukkig maar eigenlijk…

Geniet meid… :thumbup: :-*

Goed om te horen zeg!!!

Genieten!!! :dance: :dance: :dance:

Vicky wat super om te horen dat het nu zo goed gaat.

En je hebt zeker gelijk vergeten doe je snel, vooral als je nu zo kan genieten van jullie meissie. :-*

hee meis,

hoe gaat het nu?

nog steeds alles goed?

liefs, Niene