Wat een spanningen

jeetje mina ben ik nu zwanger of niet? Ik wil graag een duidelijk streep. en geen vage. Ik heb 3 testen gedaan alledrie eeen vaag streepje.

Ik wil zo graag een duidelijke streep he. Ik ben heel erg moe, duizelig, hongerig en voorral misselijk! :sick: Ik gelloof niet dat ik me ooit zo gevoeld heb, of houd mijn lichaam me weer voor de gek. Ik moet wachten maar das erg moeilijk. IK doe er vrijdag gewoon een claerbleu test achter aan. :wall: De spanning is echt ondraagelijk te noemen.

We wachten maar weer af he. Miricle

mag ik vragen welk merk test je hebt gedaan??

ik had testen van matcare, en de steep was niet echt dik, maar ik ben wel zwanger (aldus de cleurbleu)

enne een vage streep, is een steep hoor!!!

succes met alle stress!!!

Hoi van kruitvat en een van de apotheek. Ik word er gek van! :wall: :thumbdown: vrijdag maar weer een keer testen.Er zit niks anders op vrees ik. miricle

Kan me zo goed voorstellen… zelf ook onduidelijkheid gehad deze maand

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis…

Maar dat zijn wel vrij betrouwbare test volgens mij… en een dunne streep is een streep hoor! (En als er 3x een dunne streep verschijnt bij 3 verschillende testen zal dat toch niet voor niets zijn :wink: )

Ik hoor hier altijd een streep is een streep ookal iets tie nog wat vaag - geen verhoogde hcg is geen streep - toch?

Wellicht al een voorzichtige felicitatie en wat minder stress.

Gewoon blijven ademen en vrijdag is er gewoon weer een streep maar dan ondertussen heel duidelijk :thumbup:

:mrgreen: Ik hoop het zo he! ik voel me zo vreemd. Zo moe en misselijk.

:think: Ik vind het doodeng straks dan zegd die test DOnderdag dat ik helemaal niet zwanger ben. :frowning: IK word er gek van. Gelukkig moet ik morgen werken dat scheelt een hele hoop. Even afleiding. Ik wil ook manlief nog niet blij maken met een dooie mus weet je. Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven :silenced: maar het valt echt niet mee hoor.

Ik snap het zelf ook niet, maar heb zo het gevoel dat het waar is, dat ik echt zwanger ben. :shock: Mijn lichaam maakt al 15 maanden antistoffen tegen zijn zwemmers aan n.m dus hte zou echt een wondertje zijn .

Miricle

ik duim voor een wonder

Spannend, ik duim ook mee voor een wonder!!!

Succes :thumbup: :pray:

Meid ik help het je hopen, ik ga donderdag testen en wellicht met een beetje geluk zijn we allebei een januari 2008 mama to be :mrgreen: :thumbup:

@Bella wrote:

Meid ik help het je hopen, ik ga donderdag testen en wellicht met een beetje geluk zijn we allebei een januari 2008 mama to be :mrgreen: :thumbup:

O wat spannend voor jou ook! ik duim mee voor je. :pray: mijn gevoel zegd me ja je bent echt zwanger. Ik weet niet waarom. JIj ook heel veel succes he morgen :hug: Miricle

:shock: vanmorgen toch een test gedaan, en weer een vage tweede streep te zien. Wat nu? ik weet het niet maar denk dat ik echt zwanger ben. :think: Bedankt Miricle

Mens je was nog geeneens overtijd zie ik nu :shock: Vind je het gek dat je vage strepen krijgt, eigenlijk raden ze aan pas te testen 1 dag na je nod.

Je was gewoon veel te ongeduldig :wink:

:lol: ja sorry ben ongeduldig. Dat klopt. Het maakt niet uit. :mrgreen:

Bedankt MIricle

@miricle wrote:

:lol: ja sorry ben ongeduldig. Dat klopt. Het maakt niet uit. :mrgreen:

Bedankt MIricle

Maar je banner staat er teminste al! Gefeliciteerd!

Heb je ondertussen al een duidelijkere test in handen?

In ieder geval voorzichtig gefeliciteerd van mij :dance: