Wat een ontaarde moeders hier zeg!!!!

Wat was dat nou ook alweer… met die bediening daar… die Griek en Sas… daar was iets mee… glas wijn omgestoten… owwwwwwwwww jaaaaaaa… Sas die kreeg gratis een nieuwe en daarbij ook nog zo’n veelbetekende, geile blik… weet je nog Sas…



Jaaaaaaaaa… dat was leuk… :inlove:

@Karin2 wrote:

Ik wil ook. Even van dichtbij bekijken. Entree ? :mrgreen:






aapjes kijken zeker… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@victoria wrote:

Misschien webcam een idee :angel:




Staat we straks met onze witte balonnen ergens op een sex site :hand: :mrgreen:



Bij Juul zaten Nadine en ik ook al: OP EEN KRUK… ACHTER HET RAAM… TE VOEDEN… MET DE WITTE BALONNEN ERUIT… :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

@faizaa wrote:

Wat was dat nou ook alweer… met die bediening daar… die Griek en Sas… daar was iets mee… glas wijn omgestoten… owwwwwwwwww jaaaaaaa… Sas die kreeg gratis een nieuwe en daarbij ook nog zo’n veelbetekende, geile blik… weet je nog Sas…



Jaaaaaaaaa… dat was leuk… :inlove:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja zoiets en iets met op zijn grieks…en de grote van grieken hun uhm…neus 8)

@victoria wrote:

@renzosmam wrote:
@juulisjuul wrote:
@Karin2 wrote:
Ik wil ook. Even van dichtbij bekijken. Entree ? :mrgreen:




Hahahahaha Dat wil ik ook weleens zien hey !!!



Lig hier in een scheur Fai, lekker wijf ben je toch !! :wink:


:mrgreen:

Iedereen is welkom hoor…

Als we weer uit eten gaan zal ik de naam van het restaurant geven…want je wil er niet mee gezien worden hoor met die mutsen…die hele tent stond op zijn kop en de ober vertrok zelfs met schaamrood op de kaken 8)




Restaurant is dit keer bij iemand thuis :eh: :lol:




:eh:



en volgens mij was iedereen erg geil aan het kijken bij de griek…

Wat was dat erg zeg…Wat een gekke wijven zijn we toch…



Was leuk!!!

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
Wat was dat nou ook alweer… met die bediening daar… die Griek en Sas… daar was iets mee… glas wijn omgestoten… owwwwwwwwww jaaaaaaa… Sas die kreeg gratis een nieuwe en daarbij ook nog zo’n veelbetekende, geile blik… weet je nog Sas…



Jaaaaaaaaa… dat was leuk… :inlove:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja zoiets en iets met op zijn grieks…en de grote van grieken hun uhm…neus 8)








Jaaaaaaaaa… en dan die ‘twinkel’ glans in jouw oogjes… ik ken em… jaha… en dat trekje wat je doet met je mond… jaha… die ken ik ook… hahaha… die Griek had het niet meer… die was even :inlove: en je had me ook een decolitee toen he… :o

@Madre wrote:

@victoria wrote:
@renzosmam wrote:
@juulisjuul wrote:
@Karin2 wrote:
Ik wil ook. Even van dichtbij bekijken. Entree ? :mrgreen:




Hahahahaha Dat wil ik ook weleens zien hey !!!



Lig hier in een scheur Fai, lekker wijf ben je toch !! :wink:


:mrgreen:

Iedereen is welkom hoor…

Als we weer uit eten gaan zal ik de naam van het restaurant geven…want je wil er niet mee gezien worden hoor met die mutsen…die hele tent stond op zijn kop en de ober vertrok zelfs met schaamrood op de kaken 8)




Restaurant is dit keer bij iemand thuis :eh: :lol:




:eh:



en volgens mij was iedereen erg geil aan het kijken bij de griek…

Wat was dat erg zeg…Wat een gekke wijven zijn we toch…



Was leuk!!!






Ow en Madre, Madre Madre, weet je nog… weeeeeeeeet je nog… even tussen ons… dat vlees… van jou… whoehahahahahahahahahhhahahahahhahahahahahahhahahahhhhahahahahahahahahahhahahahahhaahhahahahahahhahaa

En de ‘‘kip’’ van Mar10e whoehahahhahahhahah :lol:

@faizaa wrote:

@Madre wrote:
@victoria wrote:
@renzosmam wrote:
@juulisjuul wrote:
@Karin2 wrote:
Ik wil ook. Even van dichtbij bekijken. Entree ? :mrgreen:




Hahahahaha Dat wil ik ook weleens zien hey !!!



Lig hier in een scheur Fai, lekker wijf ben je toch !! :wink:


:mrgreen:

Iedereen is welkom hoor…

Als we weer uit eten gaan zal ik de naam van het restaurant geven…want je wil er niet mee gezien worden hoor met die mutsen…die hele tent stond op zijn kop en de ober vertrok zelfs met schaamrood op de kaken 8)




Restaurant is dit keer bij iemand thuis :eh: :lol:




:eh:



en volgens mij was iedereen erg geil aan het kijken bij de griek…

Wat was dat erg zeg…Wat een gekke wijven zijn we toch…



Was leuk!!!






Ow en Madre, Madre Madre, weet je nog… weeeeeeeeet je nog… even tussen ons… dat vlees… van jou… whoehahahahahahahahahhhahahahahhahahahahahahhahahahhhhahahahahahahahahahhahahahahhaahhahahahahahhahaa




Ehm nee???

Enlight me…Ik ben het even vergeten :shifty:

@renzosmam wrote:

En de ‘‘kip’’ van Mar10e whoehahahhahahhahah :lol:




:lol: :lol: :lol: :lol:

@renzosmam wrote:

En de ‘‘kip’’ van Mar10e whoehahahhahahhahah :lol:






Hahhahhaa jaaaaaaaaaa de kip die geen kip was… en die heerlijk nuchtere 10e heel kalm: ehmm nou, volgens mij is dit geen kip hoor… owwww ik lag in een deuk…



Madre… dat vlees van jou… waar ging dat naar toe… weet je het niet meer… echt niet? hahahahaha… ik zit nu nog kei erg te lachen achter de pc… weet je het echt niet meer… denk es na… Fly fly away… :mrgreen:

@faizaa wrote:

@renzosmam wrote:
En de ‘‘kip’’ van Mar10e whoehahahhahahhahah :lol:






Hahhahhaa jaaaaaaaaaa de kip die geen kip was… en die heerlijk nuchtere 10e heel kalm: ehmm nou, volgens mij is dit geen kip hoor… owwww ik lag in een deuk…



Madre… dat vlees van jou… waar ging dat naar toe… weet je het niet meer… echt niet? hahahahaha… ik zit nu nog kei erg te lachen achter de pc… weet je het echt niet meer… denk es na… Fly fly away… :mrgreen:




Ik weet het echt niet…Mijn vlees ging ergens naar toe?

Volgens mij zit er een steekje bij je los Fai…

Hahhahaa Lous… je zat tegenover mij… en je eten was er… je pakte mes en vork en sneed je vlees en het schoooot zooooo over je bord ergens naast je op schoot of in een bloembak weet ik het… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Toen zei je nog: shttttt… 8)

@faizaa wrote:

Hahhahaa Lous… je zat tegenover mij… en je eten was er… je pakte mes en vork en sneed je vlees en het schoooot zooooo over je bord ergens naast je op schoot of in een bloembak weet ik het… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Toen zei je nog: shttttt… 8)




hahahahahaha, ik lig echt in een deuk… Ik ben het totaal vergeten, maar ik vind het wel grappig…



















oooooooooooooooooooooooooooooh :o :oops: :roll: :lol:

En NIEMAND had het gezien… :mrgreen: Maarja nu weten ze het allemaal… je avatar doet je eer aan… :mrgreen: je ‘verslind’ je vlees als een echte leeuwin… :mrgreen:

@faizaa wrote:

En NIEMAND had het gezien… :mrgreen: Maarja nu weten ze het allemaal… je avatar doet je eer aan… :mrgreen: je ‘verslind’ je vlees als een echte leeuwin… :mrgreen:




:wink:

Oh wanneer gaan we weer naar die Griek, die ober was echt zo lekker :drool: :drool:

De gesprekken over ananas sperma ook… :silenced: :mrgreen:

U zei :shock:



Kan me alleen de gesprekken heugen van de clubs, en de wisselingen van partners :lol:

@faizaa wrote:

De gesprekken over ananas sperma ook… :silenced: :mrgreen:




:lol: :lol: :lol: dat blijft jou dan weer bij he :wink:

Enne zorg je dan wel dat je bijbehorende panty’s aantrekt die je toen gekregen hebt :lol: :lol: