Wat een ontaarde moeders hier zeg!!!!

Zoooooo hey, zit hier op een meeting… ben even stiekem achter de pc gaan zitten en moet me toch even iets van het hart… :o



De baby’s/dreumessen/peuters… worden sterk verwaarloosd :shock:



-Er moeten poepluiers verschoond worden… maar mama moet een peuk roken eerst… :roll: Kind loopt al 4 uur rond met een poepluier :mrgreen: (ow wacht hoor net dat kind TOCH geen poepbroek had :oops: )



-Potjes moeten gegeven worden en er gaat meer richting neusgaten dan richting mond want er MOET gekletst worden he… Den Bosche meisjes zijn hier erg goed in… :silenced:



-Met de kindjes even naar buiten :liar: jaahaaa NIET voor de kindjes want hier zit een Mocro en een H’voetluis inwoner stiekem te roken in het schuurtje… De kids vermoorden elkaar onderhand bijna… :evil: Tanden verloren gegaan…



-Doekjes zijn onnodig… we kijken gewoon allemaal de andere kant op als iets opvalt en laten H’voetluis kind de tafel aflikken… :shock:



-Chips word ook gegeten door baby’s… koffiemelk poeder wordt opgesnoven… 8)



-De tafelpoten worden afgelebberd… We zien het… doen niks… want we moeten kletsen… Scheelt poetsen straks… eten doen we niet, ze krijgen patat…



-Huilende baby word snel een knuffel toegeworpen… bek houwe



Zooooo… dat MOET ik even kwijt zeg… de bende zit te kletsen achter me… en ik ga snel weer dit verscholen hoekje uit… en voeg me heeeel onschuldig weer bij de rest…



Wat een bende rare mensen zijn het toch… 8) …

tsssss, jullie laten de boel hier in H’sluis wel verloederen zeg. :naughty: :naughty: En wie heeft straks de reputatie?? :snooty:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

:snooty:

























:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :mrgreen: :lol: :lol: :mrgreen: 8)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Nou ik ben net thuis en heb nu toch wel heeeeeel ander beeld van jullie hoor :hand:



Ik ben net zo onschuldig als fai :angel:

Wat een asociaal zooitje he :mrgreen: :wink:

Nou idd!



De twee mutsen zijn nu weer onderweg naar mij toe want deze muts is haar camera vergeten :oops: :oops:

Op wat voor meeting zit jij ?? :shock: :shock:

De twee mutsen zijn nu weer onderweg naar mij toe want deze muts is haar camera vergeten


Je was natuurlijk ook zo geschrokken dat je gelijk je spullen vergat :wink:

Geschrokken van de mutsen :mrgreen:



Nee vond het superleuk en stuk voor stuk zijn jullie leuk en spontaan :mrgreen: :inlove:

Wel veel reacties he :mrgreen: :lol:

:naughty: Zeker weer die meimama’s 07, die zijn zoooo niet leuk :liar: .

ze zeggen niet voor niets…



hoe dichter bij Dront hoe rotter het wordt!!!



(schoonfamilie komt uit die buurt :mrgreen: )

and you haven’t even met me

@Jennifer77 wrote:

and you haven’t even met me




Nee jammer hoor :frowning:

ja echt zwaaaaar jammer, had je graaaaag willen ontmoeten en natuurlijk de rest van de meissies

God wat ben ik blij dat ik er niet bij ben.



Oh ik mis jullie zooooooooooooooooooooo 9 maart ben ik van de partij :wink: