waah manlief belt me net
schat ik ben net aan een ongeluk ontsnapt
een vrachtwagen sloopt een viaduct vlak voor me (op de a7 tussen afsluitdijk en amsterdam)
en terwijl ik aan de telefoon hang met hem is het ineens whooooooooow dat gaat fout
knalt er aan de andere kan (dus richting friesland) een auto met trailer de vangrail in
bij beide situaties was er hulp dus hij is doorgereden maar oef een ongeluk zit in een klein hoekje
mijn hart zit ook nog in mijn keel van zijn schreeuw hij schrok zich rot van die auto in de vangrail
zit nu p2000 in de gaten te houden of er ook ambulance word gestuurd
jeetje kan me voorstellen dat je je even helemaal rot schrikt !
:hug:
jaahh de ambulances gaan hier in lwd ook af en aan… (of in ieder geval ik hoor de sirenes elke keer) word je niet vrolijk van!
ik hoop dat je man niet meer rare dingen krijgt onderweg…
nee hij is veilig op zijn werk aangekomen
maar nu schrok ik me te pletter
de stoppen waren hier doorgeslagen (gebeurd wel vaker geen ramp)
maar geen nieuwe meer
dus even snel naar de winkel
maar ja ik had al dik 2 weken niet in mijn ouwebakkie gereden
wou ik de snelweg op hield ie ineens in snelheid kroop heeel traaag omhoog
dus eerst even op de vluchtstrook
gelukkig bleek er niets aan de hand en kwam het doordat ie zolang stilstond na 5 minuten was het weg(even gebeld terwijl ik aan de kant stond)
maar oef dan gaat je hart tekeer
ik kruip mijn bedje maar in ben grieperig en blijkbaar is het geen dag om buiten te zijn
esmay er is een site waar je de meldingen kan checken he
dan weet je of er echt iets aan de hand is of dat ze vandaag gewoon geen zin hebben om op verkeerslichten te wachten
Hier ook Lwd maar gelukkig geen ambulances of helicopters gehoord.
Sinds het dodelijk ongeluk van mijn schoonouders krijg ik echt de koude rillingen als ik het hoor.
Vriendlief is nu ook onderweg naar een optreden, gelukkig niet zo heel ver weg maar toch, angst hou je altijd.
Hopelijk komt iedereen vandaag veilig op zijn of haar bestemming aan