Zijn jullie ook al slachtoffer geworden van het virus? :?
Maandag begon het met misselijkheid en jawel hoor…al snel moest ik overgeven, kreeg diarree…en tot overmaat van ramp ben ik die nacht ook nog flauwgevallen in de gang :doh:
(Ik ging naar het toilet, alles werd zwart en ik probeerde de slaapkamer nog te bereiken, maar nam de verkeerde afslag -bijna afslag trappengat-…ik bonkte overal tegenaan en boem, daar lag ik. Gelukkig dat m’n man thuis was, want hij was normaal gesproken al in Engeland voor zijn werk)
Die nacht werd m’n man natuurlijk ook nog ziek, alleen is hij sneller opgeknapt dan ik.
En Mae-Lynn? Tot nu toe heeft ze nog nergens last van…
Ja, je hoort het veel op het moment…Hopen dat het jullie meisje bespaard blijft.
Maar gelukkig dat je man thuis was hoor, stel je voor :shock: :hug:
Ja vandaag (uurtje terug) werd ik er ook mee wakker.
Bij die diarree, heb je daar ook hele erge buikpijn bij, steken ?
O bah! Amélie heeft vanmorgen al 3x overgegeven, bij de laatste keer kwam er natuurlijk bijna niks, omdat ze alleen nog maar pap had gehad en een klein beetje drinken (na de 1e x spugen). Nu ligt ze te slapen, maar ik hoop niet dat ze ook nog diarre krijgt
Zelf zijn we (nog) niet ziek.
Ik klop het af maar wij hebben hier (nog) nergens last van.
Voor alle zieken: heel veel beterschap :hug: :hug:
ook nog niet gezien… hoop dat het ook zo blijft eerlijk gezegd…
Hier heerst het al een paar weken…
3 weken geleden was Tycho 2 dagen doodziek…DAarna Karlie een dikke week…
toen een paar dagen niets…daarna was ik aan de beurt…
het weekend Karlie weer…
En vanmorgen Tycho…pffff…
Ryan heeft met Rota virus 4 dagen in het ziekenhuis gelegen
Ben er net vanaf!
maandag voor kerst mijn vader, die woensdag Sem, donderdag mijn moeder en ik en vlak daarna mijn man. Daarna toen Sem en ik weer beter waren bij mijn schoonouders geweest en die hebben het ook gehad 2 dagen later, hetzelfde geld voor mijn gastkindjes incl ouders :oops:
2 weken geleden begon middelste gastkindje weer, weekje later zijn zusje, en vorige week Sem, wijzelf en de mama van gastkindjes weer.
Kortom is dus een hardnekkig en erg besmettelijk virus :thumbdown:
@Anita-1982 wrote:
Ja vandaag (uurtje terug) werd ik er ook mee wakker.
Bij die diarree, heb je daar ook hele erge buikpijn bij, steken ?
Nee, ik had wel buikpijn hoor, maar niet hele erge steken… :think:
Wat een rotvirus he? Bah! :sick:
@Kes wrote:
maandag voor kerst mijn vader, die woensdag Sem, donderdag mijn moeder en ik en vlak daarna mijn man. Daarna toen Sem en ik weer beter waren bij mijn schoonouders geweest en die hebben het ook gehad 2 dagen later, hetzelfde geld voor mijn gastkindjes incl ouders :oops:
2 weken geleden begon middelste gastkindje weer, weekje later zijn zusje, en vorige week Sem, wijzelf en de mama van gastkindjes weer.
Kortom is dus een hardnekkig en erg besmettelijk virus :thumbdown:
Zo hee! :shock: Het houdt niet op bij jullie!
Beterschap!
Nou, ik heb heb vannacht 6 wassen beddengoed gedraaid en 8 keer Kim haar bed verschoond :shock: :shock:
Gelukkig moet ik vanmiddag pas beginnen met werken en kon ik ff bijkomen vanmorgen, maar mèèèèèèèn, wat is er vannacht een troep uit mijn meissie gekomen. Waar ze het vandaan haalt :think: :think: :think:
Verder wel vrolijk, geen koorts…ze is nu ook gewoon naar het KDV, want er is niets meer aan de hand.
Mijn moeder had het maandag en Kim is gister bij mijn moeder geweest.
Ik heb zelf in november in 3 weken tijd 3 keer buikgriep gehad, dus ik hoop dat het mij nu verder bespaard blijft.
Bij ons in het ziekenhuis heerst het noro virus
Zijn zelfs al afedleingen waarbij de helft is afgezet ene helft met besmette patienten. andere helft met gezonde patienten.
Het is een zeer besmetelijk virus wat diaree+overgeven als verschijnselen heeft.
Het duurt ongeveer 2 dagen.
Van het weekend is vriendlief ziek geweest, we dachten eerst dat het door zijn nieuwe medicijnen kwam, maar ik denk dat het een ordinaire maar zeer vervelende buikgriep was.
Nu is Dana ziek. Echt zielig hoor, ze spuit het er van voor en van achteren uit. Verder doet ze wel vrolijk aan, onbegrijpelijk. Arm meisje. :hug:
Ik vrees dat wij vanavond niet uit eten kunnen.
We hadden een restaurantbon gekregen van vrienden en we vonden het wel leuk om die op Valentijnsdag te gebruiken, dus ook al gereserveerd.
Heb nog steeds buikpijn, maar ik hoefde alleen vanmorgen naar de wc voor de diarree. Mijn eten hou ik allemaal wel binnen, overgeven is er gelukkig niet bij…
Ik twijfel, maar ik zal er denk ik niet zo ontspannen bij zitten hé… hmm…wat moet ik nou
Amélie heeft vanmiddag weer wat gegeten en gedronken en heeft het tot nu toe binnen gehouden. Ze heeft ook nog geen diarree gelukkig. Ze is nog wel hangerig, heb haar net maar weer naar bed gebracht.
Wij begonnen ook rond de kerst. ik heb, in totaal, 13 gastkinderen en ze waren ALLEMAAL aan de buikgriep, de een lastte de ander af, ik had er soms 3 van de 4 aan de diarree en de kots. Toen werden mijn meiden zelf ziek, daarna wij. De meiden weer 2 dagen fit en hup, de volgende serie diarree en kots. En toen heb ik een mai gestuurd naar mijn klanten dat kinderen met buikgriep of iets dat er ook maar een béétje op leek thuis moesten blijven omdat we anders maar niet van de besmetting afkwamen. Uiteindelijk lukte dat en hebben we het sinds een week of 3 weer onder controle. Nu heerst hier de griep; verkouden, koorts, lamlendig, algehele bleh. Momenteel de helf van de gastjes ongeveer en wij ook allevier… zucht
@Anita-1982 wrote:
Ik vrees dat wij vanavond niet uit eten kunnen.
We hadden een restaurantbon gekregen van vrienden en we vonden het wel leuk om die op Valentijnsdag te gebruiken, dus ook al gereserveerd.
Heb nog steeds buikpijn, maar ik hoefde alleen vanmorgen naar de wc voor de diarree. Mijn eten hou ik allemaal wel binnen, overgeven is er gelukkig niet bij…
Ik twijfel, maar ik zal er denk ik niet zo ontspannen bij zitten hé… hmm…wat moet ik nou
He wat sneu voor je!
Als je je niet lekker voelt is het ook zo jammer om dan uit eten te gaan, maar misschien voel je je strakjes al wat beter…kijk het nog even aen volg gewoon je gevoel :-*
@jacqueline20 wrote:
Bij ons in het ziekenhuis heerst het noro virus
Zijn zelfs al afedleingen waarbij de helft is afgezet ene helft met besmette patienten. andere helft met gezonde patienten.
Het is een zeer besmetelijk virus wat diaree+overgeven als verschijnselen heeft.
Het duurt ongeveer 2 dagen.
Jaaaaaaaaaaaaa…dat is 'm hoor…getsie derrie…wat een rotvirus!
Kan het dat mensen je besmetten en jij het de volgende dag al hebt? We zijn zondag op een verjaardag geweest en daar liepen mensen rond die het net gehad hadden en een jongetje dat nog steeds ziek was…ik dacht dat er minstens twee dagen incubatietijd overheen ging, maar misschien heb ik het mis?
Joepie, wat een ellende meis! :hug: