wat een heerlijke kindjes

:inlove: ik moet het even kwijt.



na alles verhalen die je hier leest over kindjes die niet of slecht slapen is er ook een andere kant.



de twee ukkies van mijn zijn zulke slaapkoppen :smiley: ze gaan beide sávonds om 19.00 naar bed en slapen dan gewoon lekker door tot 09.00 of 09.30 elke ochtend. :inlove:

mama kan elke ochtend lekker op haar gemakkie een paar kopjes koffie drinken :thumbup:



charlotte presteerd het zelfs vaak nog om tegen 11.00 ook weer naar bed te willen tm 12.00 daarna gaan we een broodje eten en gaan ze beiden rond 13.15 weer naar bed. tm pak um beet 16.00 :shock:



ik denk dat ze beiden in een groeiperiode zitten,maar deze mama geniet hoor. :inlove:



zo kan het dus ook

:thumbup: super :smiley:

Ik doe mee, hier ook van die heerlijke kinderen.



Niek gaat naar bed en die moet ik er s’ ochtends echt uitslepen voor school.

Peet gaat naar bed en dito… die kunnen beide heerlijk slapen.



Mies gaat naar bed en die slaapt ook tot ik hem wakker kom maken en in het weekend liggen ze dus zo allemaal tot 8.45 gemiddeld op bed.



Suus gaat na een fles om 22.30 naar bed en die slaapt door tot de volgende morgen 10.00 uur gemiddeld.



Dusse… hier ook geen klagen… ik geniet ervan want vooral met Suus zie ik dat nog wel veranderen… de andere slapen al sinds 2 jaar of iets op deze manier. Zelfs Mies heeft altijd lekker doorgeslapen zonder poespas… :inlove:

Ik kwam pas iemand tegen die zei: oh, de 4e?! nou dan slapen ze zeker wel goed, adners wil je echt geen 4 kinderen hoor!"



idd, ze slapen goed :slight_smile:

@maantje wrote:

Ik kwam pas iemand tegen die zei: oh, de 4e?! nou dan slapen ze zeker wel goed, adners wil je echt geen 4 kinderen hoor!"



idd, ze slapen goed :slight_smile:




ik denk dat daar zeker wel een punt in zit…hahaha :thumbup:

ik doe ook mee! Ella is een super lief makkelijk kindje. slaapt al vanaf dat ze twee weken oud was snachts door. wordt alleen snachts wakker als ze ziek is. slaapt van zeven tot half acht met uitschieters tot tien en overdag ook nog drie uurtjes. ze luisterd best goed en ook in ontwikkeling doet ze het goed. ze zit zo lekker in der vel :inlove: en wij ook.

als ze niet ziek zijn slapen ze hier (nu) ook goed

heeft bij Dave even mogen duren :shifty:



maar hier gaan ze om 19.30u naar bed en komen er om 7.30u uit (school / werken)

in het weekend wilt Dave nog wel eens een uithaler hebben van 10.00u :shock: :inlove:

Jade is meestal wel tegen 7u wakker maar gaat dan lekker spelen.

zij slaapt dan ook nog overdag 1x en dan kan ze ook gerust 3/ 3,5u slapen hoor ( en dan gewoon om 19.30u heerlijk gaan slapen 's avonds)





hopelijk mogen we dit blijven houden :clap: