Wat een grappig liedje....NA BIJNA 1 JAAR GEVONDEN VAN WIE!!

…maar geen idee van wie het is :think:

Op Net 5, vlak voor de reclame (en erna) komt het voorstukje van Grey’s A. Dan speelt er zo’n geweldig stoer vrolijk nummertje erbij…van wie is dat (als het al een eigen lied is)?

Hmmm mijn nog niet opgevallen, maar ik ben wel blij dat GA morgen weer komt! Misschien behandelen ze nog een keer lipsnijwondjes, steek ik er wat van op :roll: 8)

(Nog een keer gave avatar :inlove: ik ben gewoon helemaal vergeten zo’n foto te maken tijdens mijn zwangerschap van Sem stom hè?! Al was Jim niet echt geïnteresseerd in mijn buikje :think: )

Thx meis! Nicky valt regelmatig aan om een kusje te geven :mrgreen: .

Kent nou niemand dat liedje? Meestal gebruiken ze toch een popi top tig nummertje? :think: (en zo hip ben ik blijkbaar niet meer anders had ik zelf wel geweten :mrgreen: )

Sorry geen idee over welk nummertje je het hebt, maarre ik ben ook veel te druk met lezen in een ander huiskamertopic 8) :lol:

Zeggeh…

Ik dacht YES: eindelijk iemand die zich heeft weten los te rukken en met een antwoord komt…

dus niet… :naughty:

Toch lief dat je effe tijd maakt voor me mop :-*

kan ik het ergens luisteren… ik zoek zelf nl regelmatig reclame muziek, er is zelfs een site voor, wist je dat… ik ga er op letten en laat t je weten… ok?

@nannietje wrote:

Zeggeh…

Ik dacht YES: eindelijk iemand die zich heeft weten los te rukken en met een antwoord komt…

dus niet… :naughty:

Toch lief dat je effe tijd maakt voor me mop :-

Ja lief hè, enne ik wist dat je na het lezen zoiets had van :wall: :mrgreen: .

En nu waarschijnlijk weer :stuck_out_tongue: :-

Hey gefeliciteerd met je zwangerschap meis! Leuk!

Even lekker Nannietjes topic vervuilen :angel:

Maar ik vraag me ook af of het niet ergens te horen is… even neuzen op NET 5!

http://www.net5.nl/web/show/id=245247/langid=43/media=60296/page=1

Is dit uhm? Komt me verders niet bekend voor…

@Tante Soesa wrote:

Hey gefeliciteerd met je zwangerschap meis! Leuk!

Ik dacht, leuk wie is er zwanger :oops: :wall: , moet nog even wennen hè :mrgreen:

Woehaaaa MUTS! Maar uhm waar is ons deurske nou? Die komt mooi niet meer meeschrijven :snooty:

Dag lieverd … ik denk kom even kijken, anders kom je klagen dat het alleen maar over de mutsen gaat :mrgreen:

Zo wordt dit een heel popi topic nog alle dinnetjes van Nannie die reageren, maar waar is Nannie nou :think:

Zwaait naar Victoria!

Liaantje is nu natuurlijk echt hubbie’s handje aan het vasthouden 8)

Oh heb ik iets gemist? Wat is er met H aan de hand?

Oh al gevonden… maar wat mis ik dan weer hier in de huiskamer??? (Ben ik nou zo’n doos?)

@Nijmanb wrote:

Liaantje is nu natuurlijk echt hubbie’s handje aan het vasthouden 8)

ja want anders 8) :mrgreen:

@Tante Soesa wrote:

Oh al gevonden… maar wat mis ik dan weer hier in de huiskamer??? (Ben ik nou zo’n doos?)

Jij zegt het :mrgreen: :wink:

@victoria wrote:

@Tante Soesa wrote:

Jij zegt het :mrgreen: :wink:

Zeg… uhm MUTS dan?