Wat een geld zeg...

Pffff Bon Jovi komt volgend jaar zomer in Zeebrugge op het strand. Wat super is, want dat is maar iets van 5km van mijn ouders vandaan. Ideaal voor ons, omdat we in de zomer toch altijd een week bij mijn ouders zijn.

Nu zat ik alvast even te kijken voor kaartjes, verkoop begint 13 november. Maar jeetje zeg… 65 euro voor de goedkoopste kaartjes. Wat een geld :shock: Met z’n twee is dat dus al 130 euro om alleen maar naar binnen te mogen.

Gaat m niet worden… Geloof dat ik ook maar eens ga leren zingen :mrgreen: :angel:

Nou als ik ergens dolgraag naartoe wil, heb ik er dat echt wel voor over!

Ik ga 1x per jaar naar Decibel, waarvan het kaartje ook richting dat bedrag gaat maarre… dat heb ik er graag voor over! :lol:

Das hier dus oo het dubbele bedrag en daar nog de dure drank bij.

Maar dat is iets waar wij beiden naar uitkijken en we weten gewoon dat die dag ons veel geld kost. :lol:

voor bon jovi is natuurlijk eigenlijk elk bedrag teveel :angel:

maaar als ik iets echt heel graag wil zien, en het is een once in your lifetime-ding, dan betaal ik het wel. Ben ooit met mijn vader naar Tom Waits in Carre geweest. Kaartjes 100 euro pp. Totaal idioot natuurlijk, maar ik had het echt voor geen goud willen missen. Uiteindelijk is het ‘maar geld’ en koop je er wel een heel mooie ervaring/herinnering voor terug.

Haha nou ik kan het er wel voor over hebben, het was nog leuker geweest als ik t ook had :wink:

En Bon Jovi vind ik wel ok, maar niet 130 euro OK geloof ik :wink:

Ik zou het er wel voor over hebben.

Ik ben grote fan van Bryan Adams. Vorig jaar november kwam hij naar Rotterdam. De kaarten waren per stuk nog 20 euro duurder dan jou kaarten, maar ik had het er dus wel voor over. Was een akoestisch concert en het was in een kleine zaal. Het was dus veel intiemer dan zijn vorige concerten in Ahoy. We hebben genoten :inlove: Geld was het zeker waard…

Maar als je het te duur vind, dan niet doen.

Ik vind BonJovi ook inderdaad geen € 65,- meer waard :think:

Ben 3x geweest (1x op het strand in Miami :inlove: ), maar ik geloof niet dat ik ooit zoveel betaald zou hebben :angel:

Maar als U2 komt dan betaal ik het graag :mrgreen: (volgens mij was mijn kaartje de laatste keer € 80,-) , dus het is maar net wat de gek er voor geeft…

Genoeg gekken denk ik Mayo :mrgreen:

Meestal is een concert zo uitverkocht. Bryan Adams ook, 15 min nadat de kaartverkoop begon. En de kaarten waren echt duur.

Wij gaan geregeld naar concerten, maar zijn gelukkig nooit zulke exortbitante bedragen kwijt.

Het is gewoon schandalig dat ze zoveel durven te vragen voor een kaartje. :naughty: Dat is geheel en al niet meer in verhouding met het ‘geleverde produkt’ (los van of het concert van Bon Jovi, Madonna, Rolling Stones, K3 of welke band dan ook is). Zo duur hoeft een kaartje gewoon niet te zijn.

En voordat iemand het voor gaat rekenen om het tegendeel te bewijzen:wink:, ik weet wat er komt kijken bij het organiseren van een concert/festival en wat ‘tarieven’ voor bands ed zijn. :wink:

Ik ben eens naar concert van phil Collins geweest, kaarten van 95 euro per stuk.

Ik had het er dus echt wel voor over.

Oh hier heb ik een Prince-fan (manlief) en die kleine grote man komt naar Nederland over 2 weken, kaarten kosten tussen de €59,- en €79,-

:shock: :shock:

Hij moet ze toch echt van Sinterklaas krijgen of op 3 fm winnen want anders gaan we niet, dat is gewoon echt véél te duur. :shock:

Als het een ‘once in a lifetimething’ is zou ik het er voorover hebben.

Dat hadden wij met War of the Worlds Live on stage, dat was voor ons Once in a lifetime.

Was ook iets van €69,- per persoon maar wel héééél gaaf.

Prince heeft hij al zo vaak gezien (ik 1 keer in '91 of '92 geloof ik) maar als je fan bent snap ik wel dat je wilt blijven gaan.

Grappig dat iedereen zegt het er wel voor over te hebben, dat staat toch gewoon los van het feit dat het gewoon belachelijk veel geld is om een uurtje, anderhalf uurtje naar iemand te gaan luisteren :shifty: Of ben ik nou gek :shifty: En dan ook nog met de kans dat ik er gewoon weer niks van zie, omdat 85 % van de mensen ouder dan 12, groter is dan ik ben :wink:

Ik weet niet of ik het er voor over zou hebben, het is gewoon niet aan de orde, omdat ik het gewoon niet heb :wink: Even ervan uitgaand dat het idd snel uitverkocht is.

Het is veel geld. Maar niet een bedrag waar ik van schrik. Vooral niet omdat je er niet speciaal voor hoeft te reizen. Je bent er al en die 5 km ga je vast op een fiets ofzo doen.

130 euro is toch wel bij elkaar te sparen in de komende maanden voor de zomer?

Aan de andere kant… als het op het strand is dan kun je het achter de hekken ook wel horen. :smiley:

Hihi herkenbaar hoor! Het is echt een pleur geld! Ik heb in mijn hele leven ‘maar’ 2 concerten meegemaakt. 1 x Live in de HMH en dat was iedere cent echt waard omdat het een hele avond plezier was. De autorit erheen was al feest :mrgreen:

En we zijn 1 x met de halve familie naar de Roling Stones geweest. Ook 1 giga feest (en mijn vader had een wedje mijn nichten gingen mee met hem naar de Stones en hij daarna met mijn nichten naar de Kelly Family 8) :lol: aan beide concerten hebben alle partijen lol gehad) en erg leuk omdat we eigenlijk nooit toekomen aan iets leuks doen met de halve familie. De meeste nichten en neven ed hebben ondertussen ook kids en als wij iets hebben wie past er dan op? :angel: Dat was dus ook echt iets eenmaligs dat concert. Veel geld maar zolang ik niet de drang heb naar ieder concert van artiesten die ik gaaf vind heen wil. Ach eens in de 5/6 jaar een dergelijk bedrag uitgeven vind ik nog wel te doen. :thumbup: Al had ik het wel degelijk erg leuk gevonden als concerten voor een euro of 40-50 te doen zouden zijn.

@fiep klophout wrote:

voor bon jovi is natuurlijk eigenlijk elk bedrag teveel :angel:

.

:lol:

Ik heb laatst een of andere film gezien nav 25 jarig bestaan ofzo en daar met enige verbazing naar zitten kijken. Vond die Jovi een beetje een verbeten vent geworden die hoe dan ook wil bewijzen dat ze de beste rock band aller tijden zijn ofzo. Maar volgens mij zijn zij de enige die dat vinden. Ze roepen het meer dan dat ze het zijn volgens mij :shifty:

Vicky, ik ben het met je eens hoor: het zijn behoorlijke bedragen. Jaren geleden kwam U2 naar NL. Nou geloof me, die wil ik echt echt echt nog eens live zien (al raden mensen me het af want Bono is toch echt niet meer wat ie ooit was…)… maar ik had echt echt echt het geld niet op dat moment. Het was kiezen tussen de weekboodschappen of een kaartje. Keuze snel gemaakt. Jammergenoeg.

@Pimpernella wrote:

Wij gaan geregeld naar concerten, maar zijn gelukkig nooit zulke exortbitante bedragen kwijt.

Het is gewoon schandalig dat ze zoveel durven te vragen voor een kaartje. :naughty: Dat is geheel en al niet meer in verhouding met het ‘geleverde produkt’ (los van of het concert van Bon Jovi, Madonna, Rolling Stones, K3 of welke band dan ook is). Zo duur hoeft een kaartje gewoon niet te zijn.

En voordat iemand het voor gaat rekenen om het tegendeel te bewijzen:wink:, ik weet wat er komt kijken bij het organiseren van een concert/festival en wat ‘tarieven’ voor bands ed zijn. :wink:

Nou word ik wel heul nieuwsgierig wat dan de kostprijs van zo’n kaartje zou zijn.

Bon Jovi is wel een beetje vergande glorie, wat mij betreft. Maar ow, wat was ik zwaar fan!’!

Ik ben nu in totaal naar 4 concerten geweest van Bon Jovi en ik heb altijd rond de 60 a 70 euro betaald voor mijn kaartje. Ze komen volgend jaar helaas niet naar Nederland anders had ik zeker weer kaartjes gehaald.