wat een ergerlijke dingen op tv

Wilders die laat zien dat ie echt nog triester is dan ik dacht en nu die damschreeuwer die laat zien dat mensen gewoon echt dóm kunnen zijn (terwijl ik gisteren mijn vriend nog uitlegde wat voor idioot lange straffen wij geven voor iemand die schreeuwt en vooral iemand die een waxine-lichtje gooit. maar als ik um nu hoor praten dan uh krijg ik jeuk. (hoi leeds!).

wat een ellende.

Ik heb de hele avond al afschuwelijke jeuk.

Overal.

Ik heb vanavond een keer die advokaat van die schreeuwer gezien. Zo van tja hij kon toch niet weten wat voor effect het zou hebben als hij zou gaan schreeuwen (en geloof ik iets van BOM geroepen heeft)

Yeh right :roll:

Nee hoor in de tijd van terrorisme en loslopende psychoten blijft iedereen vervolgens heel kalm staan.

hij zei net ook doodleuk (want ja, hij vindt het zelf geloof ik ongelofelijk grappig) dat ie niet doorhad dat het een herdenking was. En dat ie het gewoon niet kan hebben als ie van a naar b loopt, dat er dan mensen in de weg staan. Ow ja, en nu maakt ie allemaal filmpjes van zichzelf, schreeuwend bij het dam-monument. vindt ie grappig.

Weg ermee, hup de studio uit. Waarom moeten we luisteren naar wat zo’n lolbroek te zeggen heeft?

@lydia wrote:

Ik heb de hele avond al afschuwelijke jeuk.

Overal.

http://www.youtube.com/watch?v=hU_d0cHB3vw

8)

Zalf :mrgreen:

Toch niet overal :shifty:

Je hebt mensen en je hebt euh oliebollen? :silenced:

Al kan ik er gelukkig nog steeds prima om slapen.

1 ding is wel duidelijk je kunt je kids tegenwoordig geen voorbeeld meer meegeven mbt de politiek want daar zijn er een aantal nog helemaal niet volwassen. :wall: De grens tussen poedel en andere scheldwoorden blijft vaag voor ze. :silenced:

nieuw t-shirt van de vvd

ik vind het wel een wanvertoning.

Leuk, voor kinderen en zo.

“Doe eens normaal man…”

vertel me even, is dat echt gangbare taal?

Ik vind het heel raar.

Ach Wilders heeft precies gekregen waar hij op uit was en altijd op uit is en dat is aandacht. gewoon negeren is het beste volgens mij.

En het taalgebruik, ik vind het beneden kleuterschoolniveau hoor :shifty: En dat moet ons land besturen…zucht.

Het is werkelijk om je kapot te schamen. Allemaal zo bezig met hun eigen imagootjes. Partijen politiek. En ondertussen betalen de ‘gewone’ burgers zich scheel, hebben de zorgbehoevende straks alleen maar minder, moeten vrouwen aan het werk maar korten we nog meer op de kinderopvang, gaan er bakken met geld naar een land dat zelf te beroerd is om de verworven privileges de kop in te drukken maar mogen we vooral niet aan de hypotheekrente aftrek van ‘meer-dan-een-miljoen-panden’ komen.

Haantjes zijn het…

En die Wilders… Wat valt díe man door de mand…

@~Marion~ wrote:

het jammere is dat zijn kiezers dat helemaal niet zo ervaren. Die vinden het nog steeds helemaal cool dat een politicus zo de fatsoensregels aan zijn laars lapt en lekker rebels anderen beledigt…dus volgende verkiezingen zullen ze weer op hem stemmen…

@fiep klophout wrote:

@~Marion~ wrote:

het jammere is dat zijn kiezers dat helemaal niet zo ervaren. Die vinden het nog steeds helemaal cool dat een politicus zo de fatsoensregels aan zijn laars lapt en lekker rebels anderen beledigt…dus volgende verkiezingen zullen ze weer op hem stemmen…

Kan me hier ook PVV-stemmers herinneren.

Hoe vinden jullie dat geschreeuw?

@lydia wrote:

@fiep klophout wrote:
@~Marion~ wrote:

Dat je achter iemand standpunten staat hoeft nog niet te betekenen dat je dan maar meteen alles wat hij zegt/doet goed en leuk moet vinden.

Volgens mij hoorde je op de beelden ook gewoon gelach nadat hij zijn inmiddels befaamde uitspraak had gedaan.

Ik vond het woensdag al erg, met die poedel, stekkerdoos, etc.

Was al zeer benieuwd naar gisteren, maar dat was beneden alle peil hoor.

Wat betreft de waxinelichtjes gooier, zat gister wel even met open mond.

Op het nieuws volgde na elkaar het nieuws van de doodrijder van Floor van der Wal, die is veroordeeld tot 18 maanden, waarvan 6 voorwaardelijk. Dus 1 jaar de bak in, waarvan er nu al een aantal maanden verstreken zijn.

En de man die een waxinelichtje gooit krijgt 6 maanden.

Iemand doodrijden, 1 jaar, een voorwerp tegen de gouden koets aan gooien, 6 maanden.

Ben ik de enige die de logica hiervan ontgaat?

@Mutsie86 wrote:

@lydia wrote:
@fiep klophout wrote:
@~Marion~ wrote:

Dat je achter iemand standpunten staat hoeft nog niet te betekenen dat je dan maar meteen alles wat hij zegt/doet goed en leuk moet vinden.

nee, maar uit onderzoek van het Eenvandaag opiniepanel bleek dat >80% van de pvv stemmers het dus wél goed/leuk vond dat hun geert zo te keer ging…

en ja die straf van de waxinelichtjesgooier gaat echt nergens over. toch een beetje een raar land hier.

Dan hoor ik bij de andere 20% :lol:

En ja ik zou zo weer op hem stemmen, mits ik het eens ben met zijn standpunten (of zoveel mogelijk)

Ik vind dat je wel respect moet blijven houden en tonen aan elkaar. Of je nu Geert Wilders heet of Jan Schipper dat maakt niet uit.

Ik was nogal verbaast over de reactie van Rutte die gekozen werd tot beste debater toch?

Ik had wel een scherpere en sterkere reply verwacht dan “wat je zegt ben je zelluf” :shock:

Niveau kleuterklas is eigenlijk nog beledigend voor de kleuterklassen… pfffffffff

Helaas heb ik tussen het geneuzel door vrijwel niemand werkelijk iets zinnigs horen zeggen.

Jammer.

Die ruzies,vermakelijk en beschamend tegelijk. Nou, nee toch alleen maar beschamend.

Heeft de peroxideman nog iets inhoudelijks te melden?

@fiep klophout wrote:

hij zei net ook doodleuk (want ja, hij vindt het zelf geloof ik ongelofelijk grappig) dat ie niet doorhad dat het een herdenking was. En dat ie het gewoon niet kan hebben als ie van a naar b loopt, dat er dan mensen in de weg staan. Ow ja, en nu maakt ie allemaal filmpjes van zichzelf, schreeuwend bij het dam-monument. vindt ie grappig.

Weg ermee, hup de studio uit. Waarom moeten we luisteren naar wat zo’n lolbroek te zeggen heeft?

Ik heb eigenlijk nooit geweet wat voor tiep het nu was. Ik dacht destijds gehoord te hebben wel iemand met een baard en een gewaad aan ofzo. Ik dacht zelf aan een verward persoon ofzo. Maar als ik die knakker van de week nu ergens op de radio hoorde is het dus een of ander amsterdams opgeschoten ventje.