wat een enge kleine nijntjes...

Hebben jullie ook die brunafolder gekregen met daarin een nijntje?



Bij elke 5 euro die je uitgeeft krijg je een mini-nijntje. (Alleen niet bij boeken :wall: )



Ze zijn echt mini :shock: Ongeveer zo klein als de helft van mijn pink, ik vind ze echt eng…



Volgens mij is het de bedoeling dat je ze ergens aan hangt (een ketting, sleutelhanger, mobieltje)

Op zich wel leuk maar ik snap de doelgroep niet helemaal geloof ik :mrgreen:

Weet je niet dat kinderen vanaf 2 al een mobiel hebben :roll:



Beetje rare aktie inderdaad!!

Kunnen ze weer wachten tot ze straks klachten ontvangen. Net zoals bij de smurfen… :roll:

volgens mij zijn nijntjes ook heel populair op middelbare scholen en zo. dan is het ineens weer cool he, nijntje.

Ik zag de folder en was vooral verbaas dover de zin: u krijgt helaas geen nijntjes bij boeken…wtf…bruna, das toch een BOEKENWINKEL (vooral iig)… :doh:

Ik had nog niet van die actie gehoord, maar ik vind het wel heel raar dat je dat niet bij boeken krijgt. Bruna is idd een boekenwinkel :wall:

Maar dus wel bij tijdschriften :think: Of geld dat dan ook niet.

Weird :think:

Nijntje is van Dick BRUNA, dus het is een mooie leuke actie vind ik.

(ook al krijg je ze niet bij boeken)

Tis maar net hoe je er tegen aan kijkt, ik vind ze wel leuk.

***************





Zijn ze zo eng dan??? :think:



Edit beheer: link verwijderd

Ik vind ze liiieeef :inlove: Maar inderdaad stom dat je ze niet bij boeken krijgt :evil:

op de folder staat dat ze 3 cm zijn

Ik vind ze er wel grappig en lief uitzien, maar vind het nog steeds raar dat ze niet bij boeken worden weggegeven :wink:

(Zie nu pas een plaatje van ze, dus kon daar niet eerder over oordelen)

Ik vind ze ook leuk uitzien!!!



En bij H en M heb ik ook weleens truitjes gezien en tassen voor grotere meiden,zelfs voor volwassenen :mrgreen:



Dat je ze niet bij boeken kunt krijgen vind ik ook erg raar!!!

Als iemand ze niet wil ik bied me aan hoor :mrgreen: , veel leuker dan die smurfen :twisted: inderdaad Dick bruna en Bruna winkel is niet zo vergezocht als AH, ze vieren ook nog hun verjaardag dus dan mag t.



In Japan is het helemaal hip voor volwassenen. Ik wil best een Nijntje hoofddoek hoor :mrgreen:

Ooh Ik ben een Nijntje fan ik spaar Nijntjes :mrgreen:

oh ik vind ze ook niet vergezocht en verkeerd hoor, maar ik vind ze gewoon eng klein…

Heb hier eentje liggen en het formaat is echt mini.



En ik weet ook wel dat jongeren Nijntje erg cool vinden maar peuters ook :angel: en daar zijn deze Nijntjes echt niet geschikt voor!

Sterker nog ze zijn zelfs gevaarlijk.

OH dat is waar ook! Mijn zoon en ik zagen ze vorige week al bij de Bruna en toen vertelde de dame achter de kassa dat we ze konden sparen, maar ze zij er niet bij dat je dan geen boeken kon kopen :think: Ja, dan gaat het ook niet erg hard :frowning:



Lydia, wat had jij gekocht?



Ik dacht dat dit topic zou gaan over die paas aardappel figuurtjes van de ah. Daar zaten ook een soort nijntje hoofdjes in, en toen ik ze bakte in de pan kregen ze een hele zielige bruin verbrande plekken :shifty:



Maar over de doelgroep, ik vind nijntje heeeeeeeel erg leuk en wou dat ik een mobiel had waar ik zo’n dingetje aan kon hangen :mrgreen:

jammer dat hier geen bruna in de buurt is

vind die nijntjes ook wel erg leuk :inlove: