Wat een dag zeg...

Als eerste: een lekke band!! Vanmorgen, net als elke donderdag, de oudste twee vast vooruit gestuurd, middelste heeft gelijk gym maar mag geen fiets mee dus ik fiets dan achter ze aan (vang Stijn, doe jas aan en zet hem op de fiets) en loop dan verder met de middelste.



Dus vanmorgen, kinderen weg, fiets uit schuur, stijn er op, boink boink. Band lek!!! :evil: Balen! Naar binnen, buggy weg, die lag nog in de auto!!! Grmbl.



Dus met Stijn er achteraan gelopen. Kwam gelukkig onderweg een moeder die ook naar de gymzaal fietste tegen en die zou met mijn zoon verder lopen. Gelukkig!



Waarom gebeurt het niet op zondagmiddag als ik toch niets van plan ben? Nu heb ik mijn fiets in de woonkamer liggen, gat gevonden, plakker zit er op en lijm ook, droogt nu. Dan Weer er in doen, Stijn wakker maken en hopen dat de band hard blijft. Dan kunnen we naar school fietsen.



Grmbl, en waarom heeft mijn man geen handige vingers en moet ik zulke dingen zelf doen?



Tussen de middag: we hadden de oven aan staan en het begon te stinken, had Stijn de duploblokjes die ik gisteren niet vinden kon met opruimen in de oven gestopt. Bah, wat meurt dat.



En verder is het niet te hopen dat ik vandaag ongesteld wordt. Ik haalde net de was uit de machine en uit de broek van mijn oudste zoon kwamen bijna al mijn tampons rollen. Tja die zijn dus niet meer bruikbaar. Het is wat zeg met die kinderen.



Pfffft, hoop dat het morgen beter gaat.

Wat een dag. Hopelijk kun je snel gaan slapen en heb je morgen een nieuwe kans :mrgreen:

Oh heerlijk… herkenbaar!! Vandaag spoelen we door. :mrgreen:



:hug:

oh sorry, maar zit hier toch te grinniken, :oops: :lol:

tampons… hihihihi… oh wat erg :silenced:



Toch maar een dikke knuf voor jou, omdat je zo’n rotdag heb… en vergeef me maar dat ik er stiekem toch erg om moet lachen, niet om je lekke band, niet om de duplo blokjes, maar die tampons… dat vind ik een hilarische stunt, waar had hij DIE in vredesnaam voor willen gebruiken :lol: :angel:

Mocht het helpen, ik heb nog een megapak tampons liggen van de buzz actie :mrgreen: Stuur het zo naar je op!



Verder, :hug: voor jullie baaldag!

:hug:

:hug:



gelukkig is de dag nu bijna voorbij…



wat ging je zoon eigenlijk met die tampons doen??? :think: :eh: :mrgreen:

Misschien had hij een bloedneus :mrgreen: :stuck_out_tongue:



Gelukkig kun je er nu om lachen.



moest ik stiekem gisteren al :oops: :mrgreen:

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik had er echt de balen van gisteren. :oops: Jullie medeleven doet me goed! En nu ik het zo terug lees kan ik er wel om lachen.



Vraag met toch af wat mijn oudste met die tampons moest, wist hij zelf ook niet.



Nou ik ga zo eens kijken hoe ik gesmolten duplo uit mijn oven krijg. :wall: