Wat een bikkel!

Ik weet niet of dit verhaaltje hier thuishoort maar schrijf het toch even op!

Ik ben namelijk zoooooooo trots op mijn zoon Thom. Een paar dagen geleden heeft hij namelijk voor de tigste keer buisjes gekregen en hij was zo ontzettend dapper. We hebben hem best veel uitgelegd en misschien scheelt het ook dat het een klein ziekenhuis is waar ik zelf ook nog werk, maar waar we hem vorige keer (paar maanden geleden) nog met twee mensen vast moesten houden om hem in slaap te krijgen, ging hij nu heel dapper met mij mee de operatiekamer in en ging bij me op schoot zitten om vervolgens het kapje op zijn mond te laten zetten. Niet 1 traan heeft hij gelaten en hij werd ook zo heerlijk rustig weer wakker, terwijl ik had gezegd dat het helemaal niet erg was dat hij zou moeten huilen. Vinden jullie hem niet een bikkel…en dat terwijl hij best veel met ziekenhuizen en artsen te maken heeft gehad in die paar jaartjes en kort geleden nogal traumatisch was na een narcose! Ik ben in ieder geval erg trots op hem en moest het even kwijt…groetjes Monique.

Wat een macho die Thom! Buisjes krijgen is helemaal niet leuk en ziekenhuizen op zich zijn eigenlijk al eng.

Ik hoop dat dit de allerlaatste keer is dat ie geopereerd moest worden!

Super Thom :thumbup: Knap van je hoor.



Je bent een stoere vent! 8)

een kanjer !!!