Dacht ik lekker op dreef te zijn vandaag 2e was uit de machine halen, blijkt er een luier in de machine te hebben gezeten, alles zit nu onder de vervelende de gelkorrels! (had ik nu toch maar voor wasbare luiers gekozen :roll: )
Maar iemand een tip hoe ik dit alles eruit krijg (uit mijn wasgoed), en of het schade kan opleveren aan mijn wasmachine? Ik zal toch niet de enigste zijn die dit overkomt :oops: .
Zou nog een keer wassen niet werken? Dat is tenminste het eerste wat ik proberen zou
't is mij gelukkig nooit overkomen, maar het had me zo ook kunnen gebeuren. Om de verkeerde luier in de wasmachine te stoppen (hier wel wasbaar).
Oh balen zeg!
Heb je een droger? Dan zou ik de boel denk ik in de droger gooien. ALs het er dan nog niet af is nog een keer wassen.
Ik zou nog eens wassen met een programma met veel water…
Ik heb het ook eens gedaan. Maar dat is al heeeel lang geleden. Jaar of 11.
Ik meen me te herinneren dat ik eerst alles grondig heb uitgeklopt zodat het meeste van de was af was. of ik het nog eens gewassen heb weet ik niet meer maar in de droger zeker.
Ik heb inmiddels een andere wasmachine maar de vorige was niet stuk gegaan door het luierincident.
Een bende is het zeker :?
mij is het al 2 x overkomen :oops:
de droger was een goede oplossing :thumbup:
Bedankt voor de reacties. Ik heb alles uitgeklopt en daarna in de droger, en dat heeft goed geholpen, maar pff wat een gedoe zeg.
Hier ook 1x overkomen. Heb de wasmachine blanco op centrifugeren gedaan en kleding waarvan alle korrels inzaten, buiten goed uitgeklopt en nog een x gewassen. Daarna geen last meer gehad.
@mallivy wrote:
Bedankt voor de reacties. Ik heb alles uitgeklopt en daarna in de droger, en dat heeft goed geholpen, maar pff wat een gedoe zeg.
Als het al een plasluier was die je per ongeluk mee de wasmachine heb genomen, zit het ook heerlijk in de kleding :sick:
het overkomt mij wel met enig regelmaat. Ik gooi nog wel eens de verschoning van onze zoon op de volle wasmand die naar beneden moet, gemakzucht ipv in de prullebak.
ik was nog een keer extra en dan met extra water… er is dan niks meer terug te vinden.
@Mariiyelle wrote:
@mallivy wrote:Bedankt voor de reacties. Ik heb alles uitgeklopt en daarna in de droger, en dat heeft goed geholpen, maar pff wat een gedoe zeg.
Als het al een plasluier was die je per ongeluk mee de wasmachine heb genomen, zit het ook heerlijk in de kleding :sick:
Het zat heerlijk in alle kleding, waarschijnlijk heeft zoonlief braaf zijn broek zelf in de wasmand gegooid met de volle plasluier er dus nog in.
En ik maar trots zijn, dat hij altijd alles netjes in de wasmand gooit in plaats van op de grond. :roll: .
Dan ben ik blij dat ik hier altijd alles moet checken voor het in de was gaat :mrgreen:
Ze sorteren het zelf uit in de bakken (wit-donker-bont), de dames van 9, 11 en 13…maar ervaring leert dat ze de zakken niet leeg maken etc…gelukkig nog nooit deze ellende meegemaakt.
Fijn dat het opgelost is :thumbup:
aanvulling…daardoor al wel rijk geworden: elke week kom ik wel in een broek een 50 eurocent-muntje of zo tegen
Tja meestal controleer ik dus ook de boel, maar gisterochtend dus niet goed genoeg blijkbaar :wall:
Ach zo achteraf kan ik er ook wel om lachen :roll: