Wat een actie...(mijn zoon is een muts)

ONZE ZOON IS OOK EEN MUTS!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Verhaal;

Renzo zijn ding wat hij gister kocht was al stuk dus zijn we gaan ruilen.

Nu gingen we gelijk even wat vuurwerk kopen,toch wel leuk wat simpel spul voor die kleine man…

Dus bij halfords,pakket uitgezocht…

Moest je een pakket uitzoeken achter in de winkel dan met briefje weer voor naar de winkel betalen en dan weer naar achter dat pakket ophalen :roll: vast bedacht door mannen deze constructie :silenced: erg omslachtig 8)

Dus ik had betaald voor en zei tegen Renzo dan ga jij met het briefje naar achter om de vuurwerk te halen…

Hij naar achter met dat briefje en kwam idd terug met het pakket :thumbup:

In de auto dacht ik al…wat een rare stickers…er stond dummy op :lol: nou ik ben blonT en dus dummy :lol: :lol: :lol:

Renzo had die stickers er nog af gepulkt in de auto dus thuis gekomen samen met papa wat eruit gehaald en alvast even afsteken…1e deed het niet :eh:

2e deed het niet :eh: :eh:

3e deed het óók niet :eh: :eh: :eh:

Toen begon er bij mij een lichtje te branden snel hé :lol: :roll: 8) dus ik boos die winkel bellen…

Dát kan toch niet en dat geef je toch niet mee dat arme kind helemaal beteuterd…en blij dat ik niet om 12u pas wat afsteek…

Dus hij zegt kom maar mevr. en sorry voor de overlast en kom maar naar de winkel dan regelen we het…

Ik had echt zoooooooooooo geen puf om naar die winkel te gaan…

Dus mijn man ging wel…wél boos natuurlijk…

Dus ik bel nog een keer die zaak :oops: met de mededeling dat mijn man kwam en dus dat ze misschien het gezicht er niet bij zouden herkennen aangezien ik in de winkel was met mij zoon en nu dus mijn man…

Goed komt goed mevrouw…



Gaat Renzo ineens huilen :eh: :eh: :eh:

Ik heb die doos zelf gepakt :o

Dus ik zeg;heb je niet dat briefje gegeven aan die jongens achter dan??

Nog harder huilen :frowning: nee ik ben dat vergeten ik heb zelf de doos gepakt die ik aan had gewezen :silenced:

Dus ik zeg je hoeft niet te huilen hoor,goed dat je het zegt…ik zorg wel dat het goed komt :angel:

Dus nóg een keer de winkel gebelt…mijn man heeft zijn mobiel niet mee :wall: dus ik heb ze gewaarschuwd dat ze even moeten zeggen dat het aan zijn eigen kind lag en heb mijn excuus gemaakt…

Ik hoop zo dat Stef nou niet compleet over de rooie in die winkel komt :pray:

Oh oh oh wat een mutsenactie niet???

ooooooooooooooh joh deze gaat Renzo nog lang horen :lol:

waarschijnlijk zelfs ooit op zijn bruiloft 8)

Whahahahahahahahahahaha

Oooh, :o



eigenlijk wel heel sneu voor Renzo…vooral als ie gaat trouwen hihi :wink:



Als papa nou maar niet ontvlamt in de zaak voordat ze duidelijk kunnen maken dat het een vergissing is.



Veel plezier straks met het echte werk :wink:

Hihihihihihi, zoiets doet het altijd wel goed op een bruiloft :mrgreen: :mrgreen:

WHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Na nare berichten wat ik vandaag heb gehoord weet je toch mij aan het lachen te maken bedankt Renzo :-* :inlove:

:mrgreen: :mrgreen:

hahah renzo zal wel dneken; waarom lang wachten als ik het zelf kan pakken? :lol:

Oei wat een schatje die Renzo :-* hij bezorgt ons allemaal een grote glimlach.

Nu maar hopen dat ze dat van je man ook vinden in die winkel :o

Wat een verhaal :lol:

Ben benieuwd hoe het verder gaat en hoe je man gaat reageren :mrgreen:

jah, hoe is het afgelopen???

Whahahahhahhahah nouw…

Ik had dus braaf gebeld hé…

Dus mijn man kwam daar,nou is hij thank god de rust zelf en dus zelden boos of agressief ofzo :shifty:

ik ben het heethoofdje in onze relatie 8)

Dus hij was gewoon naar de jongens gelopen zei dat hij dus een ander pakket wilde en eigelijk ook wel iets voor de moeite…

Dat kreeg hij en toen kwam de bedrijfsleider :mrgreen: die vertelde hem dat ik had gebeld :angel: en die jongens daar snapte het toen…

Zij hadden Renzo voorbij zien komen dat pakket zien pakken en horen zeggen deze wilde ik…

Zij dachten dus dat hij dat wilde laten zien ofzo :lol:

En ik dus niet ff denken wat raar die dummy stickers :lol: :roll: :oops: 8)

Maar hij kwam thuis met het goede pakket…die ook wat zwaarder woog dan die ik had whahhahhaha daar zat geen kruit in natuurlijk :smiley:

En een paar extra fonteintjes van die kleine dingetjes het was ook een minipakketje vor de leuk maar toch aardig dat ze dat even mee gaven terwijl het onze fout was :thumbup:

Hij moest er gelukkig om lachen,mijn man ook…die vond het wel een leuke stunt van Renzo :inlove:

Prachtig verhaal! Ze zullen er daar ook wel om gelachen hebben :lol:

Lief opgelost van de winkel :thumbup:

Nou hopelijk geniet Renzo van zijn vuurwerk :thumbup: en zijn jullie deze actie over 15 jaar vergeten :wink:

Proest!! Wat een (h)eerlijk jochie is het! En nu maar extra genieten van het mooie vuurwerk!

DOOS :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@~Marion~ wrote:

Proest!! Wat een (h)eerlijk jochie is het! En nu maar extra genieten van het mooie vuurwerk!


Dank je…weet je dat dacht ik dus ook…moet toch iets goed doen als mama dat hij het zo durfde te zeggen :inlove:

Ik zei ook tegen hem;ik ben niet boos,vind het juist knap dat je het tegen mama zegt :thumbup:

Deze vuurwerk is leuk :lol: ik ben er niet zo van maar die oogjes van die kleintjes zijn wel erg leuk om te zien met die glinstersterretjes kijken :inlove:

hahahaa, wat een actie dit… Renzo vond het dus ook maar omslachtig gedoe! :inlove:



veel plezier met het vuurwerk vanavond, voorzichtig zijn hoor!

Hahahahaha wat een actie, alleen sneu voor Renzo :hug: , hij was natuurlijk te enthousiast om het pakket te halen dat ie de verkeerde pakte, gelukkig is het probleem opgelost en hebben jullie wat extra’s gekregen :thumbup:



Veel plezier met afsteken straks en doe voorzichtig !!!

:lol:

:mrgreen:

Heerlijk zo’n zoon :inlove: