wat drinkt jullie dreumes ?

hoi



mijn manneke is in niet eter ineens omgetoverd in een alles eter en drinker maar aangezien ie altijd al; groot en mollig is geweest vroeg ik me af wat eet en drinkt jullie dreumes tussen door ?



fransje drinkt heel verdunde roosvicee of iets anders wat evt. voorhanden is maar vraag me af of er minder zoete minder suikerijke drankjes zijn en tussendoortjes ?



dus vandaar me vraag wat eet en drinkt jouw kleintje tussendoor ?

Anne drinkt diksap sterk verdund en water. Ze krijgt 2 bekers melk, 2 bekers verdund diksap/roosvicee en voor de rest water. Rozijntjes, tomaatjes en komkommer als tussendoortjes om op te smikkelen.

2x 90 cc opvolgmelk bij gebrek aan andere melk die hij lust en voor de rest roosvicee, heeel sporadisch een kopje thee met honing. en daar houdt het voor Joost zo’n beetje mee op



sap of wicky heeeel soms bij wijze van ooohhhhh kijk eens wat een verwennerij!! :lol: Tot nu toe werkt het nog :lol:



wua tusendoor eten, biscuitje en liga, lekker groentedingetjes lust hij jammergenoeg niet.

Sebastiaan krijgt ijsthee citroen. Hij krijgt van veel dingen jeuk en met dit gaat het goed. En voor de rest krijgt hij water.



Groetjes,

Heleen

(Kruiden)thee bij het ontbijt. Overdag 1 tot 2 tuitbekers diksap (thuis, op het kdv weet ik het eigenlijk niet), verder water (maar vind ze niet echt lekker). Tussen de middag een halve beker optimel uit de rietjesbeker. Een fles melk (dreumesmelk of halfvolle) voor de middagdut, bij het eten water uit de oefenbeker. En zo om de dag een pakje groente/fruitsap van Zonnatura (soms knijpfruit), omdat ik hoop dat ze zo wat meer vitamientjes binnen krijgt. Ik wissel dus heel erg af in wat ze drinkt en waaruit.



Maar mijn meisje is eerder te mager dan te dik, dus ik let niet op calorieën (hoe meer hoe beter :mrgreen: ). Ze krijgt naast brood, fruit en warm eten + toetje als tussendoortje liga, kaakje, krentjes, krentebol, ontbijtkoek, wasa-cracker etc. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, ook daarin afwisseling :wink:

hoi



bedankt alvast voor de reacties.



het is ook niet dat ik op calorien ofzoiets let maar meer dat ik zocht naar meer ideen kwa drinken betreft.



mijn oudste 2 drinken alleen melk en water en een glas limonade ofzo maarja me jongste is een lekker dikkertje en heb het idee dat ik bij hem wel wat alerter moet gaan worden kwa eten betreft.

want meneer eet en drinkt alles en ik wil hem niet bijv. roosvicee geven en later erachter komen dat het bomvol suiker zit en zijn tandjes rot zijn :?



dus vandaar dat ik meer ideetjes wilde hebben wat jullie kids nu drinken zodat ik wat meer kan varieren

Onze meid, drinkt, diksap, water of melk.

Soms als we weg gaan een pakje sap of op visite een keertje sterk verdunde ranja!



Eten; soepstengel, rijstewafel, fruit en af en toe een plakje worst, meestal van oma :wink:





He meid, ik zie je nooit meer aan de andere kant :think:

Amy drinkt eigenlijk alleen diksap en melk. Gerust 3 flessen diksap op een dag. Ze is zelf niet een van de slankste, maar het babyvet gaat er aardig af nu loopt.



Ik heb zelf altijd begrepen dat in diksap geen toegevoegde suikers zitten en in roosvicee wel, dus zodoende dat ze eigenlijk altijd diksap krijgt. (maar misschien zit ik me nu vreselijk te vergissen :wink: )

Ze drinkt 300cc melk op een dag.

Ze drinkt een keer vers sap van fruit dus zo 100 cc is dat.

Ze drinkt suikervrije limonade wat eigenlijk bijna water is zo dun maar net voor de smaak en dus express suikervrij. Want ze drinkt dan wel 2liter daarvan :roll:



Soms krijgt ze wel eens wickey, appelsap, of naja noem t maar op wat er is… wel verdunt met water trouwens 9/10 x. Maar dit meestal als we ergens anders zijn ze geen drinken meer heeft even dan krijgt ze dat. Of op feestjes oid. Maar dat is niet zo vaak.

@jen wrote:

Onze meid, drinkt, diksap, water of melk.

Soms als we weg gaan een pakje sap of op visite een keertje sterk verdunde ranja!



Eten; soepstengel, rijstewafel, fruit en af en toe een plakje worst, meestal van oma :wink:





He meid, ik zie je nooit meer aan de andere kant :think:






snap je spoiler niet :oops: en nee ben niet blond :lol: :lol:

Ja ilse indd bij ons :mrgreen: :think: where are you

hahahah



ben op vakantie geweest sorry meiden heb ik jullie helemaal verwaarloost.



ben ook zo vergeet achtig kletst zoveel en dan ben ik weer met de kids bbezig want tis nog steeds vakantie de laatste week gelukkig :oops:





kom eraan hahaha

:-* we zien je verschijnen hihihi

hehe, ze snapt hem :lol:

Thanks maartje!