Wat draag je op een rok?

@Elise wrote:

@faizaa wrote:
@Elise wrote:
@faizaa wrote:
@jet wrote:
@#puk# wrote:
Ik ben helemaal niet van de vestjes/topjes/sjaaltjes/gilletjes etc. Dan zie je er vaak meteen zo “oud” uit vind ik.








Ik word aankomende maand 32 en zie er verre van oud uit als ik een pittig rokje draag met een knalroze vestje en een sjaaltje erbij in de kleur paars van mijn shirtje en het roze van het vestje :lol:

En ik krijg iedere keer weer complimenten over mijn kleding, of ik nu op kantoor kom of ergens op een feestje…

Dus het ligt er maar net aan hoe je de dingen combineert.




Mee eens..
Ik draag het ook zo.. staat super!


Zoveel stijlen, zoveel vestjes, voor tops en sjaaltjes geldt dit idem.. 8)

En ik vind ecru juist mooi om i/d winter te combineren, zomers wit of ecru.


Ik vind dat vooral mooi bij mensen die een beetje gekleurd zijn.. ik ben zo wit als sneeuw.. vind dat t me flets maakt..


Ja, maar eigenlijk is dat het lastige aan dit topic, want we weten bijna niets over de rok en (tenminste ik?) weten niet hoe de topicstartster eruit ziet, welk figuur ze ong heeft, van welke stijl ze houdt etc.
Dan zijn er wel 1000 combi's te noemen :lol:


Daarom zeg ik, ik weet dat t mij niet staat.. :mrgreen: :-* :P

@faizaa wrote:

@jet wrote:
@#puk# wrote:
Ik ben helemaal niet van de vestjes/topjes/sjaaltjes/gilletjes etc. Dan zie je er vaak meteen zo “oud” uit vind ik.








Ik word aankomende maand 32 en zie er verre van oud uit als ik een pittig rokje draag met een knalroze vestje en een sjaaltje erbij in de kleur paars van mijn shirtje en het roze van het vestje :lol:

En ik krijg iedere keer weer complimenten over mijn kleding, of ik nu op kantoor kom of ergens op een feestje…

Dus het ligt er maar net aan hoe je de dingen combineert.




Mee eens..
Ik draag het ook zo.. staat super!



Een zwart rokje tot op de knie met een randje eraan klinkt mij niet als een pittig rokje dat je draagt met een roze vestje en sjaaltje :think:

(En dan nog vind ik dat ook niet echt klinken als erg leuk, maar goed daar zijn we mensen voor en smaken verschillen. :mrgreen: )

Maar zoals een ander al zei, zonder rokje, postuur en persoonsinfo kun je eigenlijk niet erg veel verder.... :eh:

Ik heb pittige rokjes tot op de knie… met een hoog hakje… en een leuk shirtje… vind ik t wel pittig… owke… klassiek pittig, mag dat ook? :mrgreen:

We willen dus eigenlijk gewoon foto’s om beter advies te kunnen geven :smiley:

een huidkleurige panty onder een zwarte rok??? Niet echt mijn smaak neen, ik vind dat niet zo mooi en draag meestal ook gewoon zwarte of donkergrijze panty’s onder een zwart rokje.

Tja en als bovenkleding draag ik meestal een leuk shirtje/topje.



Ik draag btw ook vaker sjaaltjes en vind t alles behalve tuttig, ik ben nl niet zo’n tuttig persoontje :wink:

Ik zou gaan voor een aquablauw of petrol longsleeve shirt (dat zijn kleuren die iedereen staat, dat weet ik van een kleurenconsulente :wink: )

Met paars zit je ook gauw goed.

Ik denk wel dat als je een zwarte rok en laarzen hebt, dat je dan de panty ook wel zwart of donker moet houden (dus geen huidkleur). Als je shirt effen is, dan kan je natuurlijk wel een leuke legging eronder doen met een printje (bijv. zo’n slangenprintje wat je nu veel ziet! :thumbup: Is nog lekker stoer en hip ook!

Ik heb bijv. zo’n legging in slangenprintje met zwart en paarstinten, en daarop draag ik dus een paars jurkje met een bolerootje. Maar in jouw geval is die zwarte rok erop en een leuk paars truitje in een effen paars kleurtje dan super! Leuke stoere ketting erop (denk dan aan bijv. iets met combi zwart/zilverkleur, met van die grote kralen, of iets in de kleuren van je shirt) en klaar ben je! :thumbup:



Succes! Ik ben benieuwd wat het gaat worden! :smiley:

Fotootje :slight_smile: ?

Op een rok kun je heeeeeeeeel veel boven en ook onder dragen :slight_smile:

Ligt idd aan het soort rok…

Ik heb ontzettend veel rokken, is een ware verslaving geloof ik maar mede omdat ze zo veel zijdig zijn.

momenteel draag ik er geen panty maar een “legging” onder lekker warm en staat ook leuk.

Verder heb ik er vaak een basic top boven met daarover heen een truitje met een V hals.

Of een basic top met een bewerking aan de bovenkant met daarover een blouse of een (spijker) jasje.

Qua schoenen vindt ik lastig, het is net wat je er boven draagt en wat voor rok het is.

Meestal heb ik laarzen aan (zonder hak want daar kan ik echt niet oplopen :oops: ) maar ook vaak genoeg leuke gympen (nee geen sportschoenen ala nike of dergelijke :wink: ) dit staat dan weer heel sportief.



Maar idd een foto zou heel handig zijn :mrgreen:

tja even zonder foto dan maar…



als de rok een aparte rand heeft onderop zou ik gaan voor een fris kleurig truitje zonder drukke print, type longsleeve. Geen flubberig shirt :wink: Denk aan paars, fuschia roze, rood, aqua blauw etc. Hou zelf wel v kleur.



Truitje moet niet te lang vallen, zeg maar tot net over be rand van de rok.

Af stylen met een leuke sjaal of kralenketting.



:thumbup:



enne: een zwarte panty :wink:

Huidskleurig kan echt niet vind ik :silenced:

haha ik draag zovaak een huidskleur panty bij mijn zwarte rokken…



maargoed misschien ben ik niet modebewust genoeg om bij iedere outfit een andere panty te kopen :roll:

Heb wel een zwarte panty maar met een bepaalde soort schoen vind ik het dus niet leuk staan (die ik bij dat rokje aandoe).



ligt helemaal aan het soort rok wat je erop kunt doen, maar ik draag alles op een rok. Ik heb alleen maar rokken dus dat scheelt :slight_smile: heb bloesjes, truien, vesten, giletje, shirtjes, sjaaltes erbij…



ik hou wel van kleur maar ik combineer zwart toch vaak met een creme kleur en een zwart sjaaltje…

Ik draag best wel eens rokjes, maar ik heb geen enkele huidkleurige panty, dat vind ik echt niet mooi eigenlijk.

Een mooie antracietkleurige panty, met een grijze of zwarte blazer erop met een wit shirtje eronder? Ik ben zelf wel van zwart/grijs/wit combineren, niet een of andere felle kleur.

En voor wat stoerder een grijze maillot eronder, shirtje of blouse in grijs of wit ofzo, en spijkergiletje.

Succes!

Ik doe onder mijn rokjes meestal een leuke legging. Vind panty’s dus niet lekker zitten. Boven het rokje een leuk shirt (eventueel iets met een printje) en ik maak het geheel meestal af met een riem, een jasje en een lange ketting.