Lekker aan het water, buiten in de tuin, op het balkon of binnen?
Ik heb hier zo vroeg mogelijk nog even iets aan het huis geschilderd, een wasje opgehangen (uiteraard buiten) en daarna hebben we ons in huis teruggetrokken. Spelletjes gedaan en nu wordt de Lego tevoorschijn gehaald.
Tot nu toe weinig.
Vriendlief is te werk en komt pas om 16:00 thuis.
Verder is het te heet om iets te doen, en kunnen vriendinnen etc. helaas ook niet afspreken (zijn zelf al weg).
Ga zo maar het babybadje voor Lynn klaarzetten (die slaapt nu), en vanavond misschien nog wel naar het strand of ergens een ijsje eten. Wil nog wel ff weg eigenlijk. Gelukkig nog maar 2 uurtjes voordat vriendlief thuiskomt.
Gewerkt de hele ochtend, gister ook de ochtend tot 12:00 en de avond vanaf 17:00 tot 22:30 :silenced: Voel me zo slap als een vaatdoek, en heb toch echt veeeeel water gedronken enzo.
Nu binnen, alles dicht het is veel te heet buiten, en bij zwembaden en strandjes ed ook nog eens veel te druk, vooral voor kleuter die een ASS heeft.
Binnen zitten… wij wonen in een flat, bovenste gedeelte (maar 3 hoog) maar een plat dat… dus erg warm, ook staat de zon aan de achterkant de hele dag erg fel op het balkon, daar zweet je zowat weg, er staat wel een badje met koud water maar ik ga nu niet op het balkon zitten… echt niet…
Binnen is het ook warm, maar uit te houden, zolang je niet veel doet…
Dochter is wat rond aan het kruipen, af en toe liggen, en drinkt gigantisch, zoonlief is met oma op het strand en komt rond 4/5 uur terug.
Badje buiten gezet. Rustig aan doen.
Ook hier flat, 3 hoog dus erg warm maar uit te houden. Badje staat op balkon, al vanaf 9 uur vannochtend en de kids zijn daar nu wel een beetje klaar mee, dus die zijn we aan het leeg laten lopen. Vanochtend even met administratie bezig geweest, wasje weggedraaid en aardappeltjes vast gedaan voor straks.
Nu zijn de kids met het badwater de waterbaan aan het vullen dus misschien gaan ze daarmee verder en anders… binnen spelen denk ik. Veuls te warm om te actief bezig te zijn! Strand vanavond misschien een optie idd, hub werkt tot 4 uur.
we zitten binnen… in de tuin is het momenteel 35+ graden in de zon… en onze tuin ligt helemaal in de zon.
Dus een no go voor nu.
Vanavond gaan we er wel zitten bbq’en.
Net binnen een koud bad genomen met mijn zoon, zoonlief zit erna met zijn pappa in. Dochter is in haar badpak naar een vriendinnetje. We zitten veel binnen en doen het heel rustig aan, drinken veel en lekker waterijsjes eten.
Ga zo denk ik in de achtertuin zitten, die ligt op het noorden dus lekker veel schaduw en af en toe een windje.
lekker na de kerk.geweest, heerlijk.fris.was het daar, nu kids in badje, ik vet ongesteld dus met mijn.benen erin… anders was ik.er.ook bij in gegaan. afgelopen.dagen alleen bij diverse strandjes geweest dus badje is als nieuw, en straks naaart plansoen ff heenlopen eendjes voeren, heerlijk.tussen de bomen!!
vanmorgen met ella buiten in het zwembadje, nu is het 37,2 graden en blijven we binnen. gisterenmiddag was het net zo heet en waren we op een feestje we stonden buitn maar de kids wilde binnen blijven daar met superoma het is buiten gewoon te heet… ik heb vanmiddag zelfs een uur op de bank geslapen!
Zo wij hebben lekker gezwommen in ons prive zwembad
Gisteren keihard gewerkt in de tuin na de zwemlessen van de heren.
Tussendoor een plons in het bad in de tuin en dan weer verder werken.
Vandaag, op de fiets naar het meer in hier in de buurt geweest,waar vriendjes van mijn jongste met diens moeders zaten en nu bijkomen. Badje staat,dus daar stappen we zo nu en dan in. Wil nog wel wat doen,maar komt er niet zo van.
ik houd toezicht op de kinderen die in het zwembad spelen door er lekker bij in te liggen. En mijn man zorgt voor de drankjes. :dance:
Ik heb de hele dag geslapen heb nachtdienst. Om 13.00 uur was het niet heel leker meer in bed. Ik heb het toch nog tot 17.00 uur vol gehouden.
Manlief en de kids hebben het badje in de tuin gezet bij opa en oma en daar eigenlijk de hele dag gezeten.
Wij zijn lekker thuis gebleven, met dit weer vind ik het zielig om Siem overal mee heen te sjouwen. Siem heeft veel geslapen (ondanks dat het 30 graden was boven) en wij hebben wat thuis rond gelummeld. Vanmiddag in het badje gezeten met Siem en de hond, heerlijk.
Gaat het afkoelen in huis ook zo langzaam??
Hier alles open, komt steeds even wind etc. maar niet voor lang…Tis nu gewoon warmer binnen dan buiten.
Ja het blijft overal warm in huis, behalve als je airco hebt. Die briesjess zijn niet voldoende om het huis af te koelen,d aar heb je wel een paar dagen koel(er) weer voor nodig
ik heb gister en vandaag van 14.00-22.30 gewerkt in de spoelkeuken vakantiepark
was erg warm
Ik was op Lowlands. Crisis wat een hitte het hele weekend maar het was echt heel leuk!! Echt genoten hoor