Wat doe je in de schoen van...

… een baby :mrgreen:



Ik ga morgen de 5decembercadeautjes (galgje :mrgreen: ) kopen. En aangezien onze grote frum de schoen mag zetten, zal het slofje :inlove: van Jayden er ook wel naast moeten.

Maar wat stop je nou in de slof :inlove: van zo’n ventje? Pepernoten etc krijgt hij natuurlijk nog niet :wink: Chocoladeletters is ook niet zo’n heel strak plan (nou ja misschien kan mama m opeten :angel: ). Een wortel? :mrgreen:



Kaylee kreeg kleurpotloden, kleurboeken, dat soort 1-euro-van-de-zeeman-prulletjes. Maar wat geeft de Sint aan die kleinste uk?

Uhhm sokjes, slofjes, een speentje, tutteldoekje, knuffeltje, slabbertje, bijtring?

een babykoekje, badeendje?



uh even verder denken hoor best moeilijk, wel goed om er nu al over te denken want ik heb hetzelfde probleem.

Rozijntjes? Nijntje koek? Olvarit potje? :mrgreen:

Of speeltjes idd, knuffeldoekje, knisperboekje, kartonnen buggy boekje zoiets?

Of bij diezelfde Zeeman een romper of sokjes ofzo. Kost weinig maar ziet er dan wel uit alsof echt kadootje is voor de baby, voor grote Frum :inlove:

Ik had vorig jaar bij het kruidvat van die kleine knijpauto’s gekocht voor 50 cent. Volgens mij heb ik diezelfde laatst gezien bij de zeeman. Ze zijn voor kindjes vanaf 6 maanden dus ook geschikt voor jouw kleine man.

in schoenen gaat hier denk ik alleen maar eten. dus dan zou ik voor jayden een lekker manderijntje doen, die heeft sint altijd volop in zijn stoomboot liggen.

thx meiden hier kan ik wel wat mee :mrgreen:



Mandarijntjes horen er natuurlijk bij, inderdaad fiep :mrgreen:

@purpled82 wrote:

Ik had vorig jaar bij het kruidvat van die kleine knijpauto’s gekocht voor 50 cent. Volgens mij heb ik diezelfde laatst gezien bij de zeeman. Ze zijn voor kindjes vanaf 6 maanden dus ook geschikt voor jouw kleine man.




Heb ik toen ook bij Ryan in zijn schoen gedaan :lol:

joh waar maak jij je nu druk om??? dat is toch het probleem van Sinterklaas :mrgreen: :wink:

:mrgreen: