Wat doe je aan?

Bij mijn oudste ben ik bevallen in een bigshirt en bij de jongste in een operatiehemd.

Ik heb wel eens de tip gelezen om in iets donkers te bevallen, dan zie je de bloedvlekken wat minder op de foto´s. Met een wit shirt ziet dat er allemaal wat heftiger uit op de foto´s :wink:

Ik had een big shirt klaar liggen, maar uiteindelijk ben ik gewoon in het tshirt dat ik toen aan had bevallen. Ik werd ingeleid en had wel voordat ik in bed plaatsnam mijn onderbroek al uitgedaan. Daarna heb ik wel een laken over mijn onderlichaam gekregen terwijl ik in bed de weeen aan het opvangen was. Volgens mij had ik geen sokken aan maar dit kan ik me niet meer herinneren, hihi. Nadat Justin geboren was heb ik mijn tshirt omhoog getrokken en is hij lekker op mijn buik/borst komen liggen. Daarna ben ik onder de douche gedaan en heb ik mijn nette pyama aangetrokken zodat ik visite kon ontvangen, hihi.

ik had t bloedheet, alleen ijskoude voeten, dus alleen sokken aan :lol:

oja ik had wel n mannelijke gyn, maar wat kon mij dat schelen, hij moest toch ook in mn doos kijken :mrgreen: zal die wel vaker hebben gezien toch???

Ik beviel hartje winter, maar had echt niet zoveel aan hoor :wink: Echt geen sokken, wel een zwart shirt met korte mouwen, en eerst nog een zwarte joggingbroek. Maar die heb ik later uitgedaan toen al die mensen in het ziekenhuis steeds wilden controleren. Ik droeg wel een netbroekje met kwaamverband, omdat mijn vliezen gebroken waren en ik leegliep :oops:

na de bevalling en het wassen had ik een nachtjapon aan, die had ik wel speciaal gekocht voor na de bevalling :smiley: Ik draag hem nu altijd met een pyjamabroek eronder, maar ik moest de eerste dagen neit denken aan broek aan mijn benen eigenlijk

@Emma wrote:

In het zh moest ik op een rolstoel maar ik kon niet normaal zitten dus ik zat op mn knieën met mn billen naar voren (met dat korte jurkje en een net broekje en héél veel verbanden ertussen) achterstevoren in die rolstoel (vk stiekem lachen) en sokken aan. Hard doorgelopen naar de verloskamers, Daar sokken aangehouden maar broekje uiteraard uit en bevallen maar :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Geweldig beeldend verhaal :mrgreen:

Ik had een grijs shirtje aan met korte mouwen, daaronder een hemdje :shock: veel te warm natuurlijk voor een augustusdag in het zkh. Lig dan ook met van die charmante klotsoksels op alle after foto’s :eh:

Had oorspronkelijk ook nog een linnen broek en een onderbroek aan, maar die zijn in het heetst van de strijd natuurlijk uitgetrokken.

Na de bevalling een T-shirt en een netbroekje :mrgreen: , wilde de volgende morgen al zo naar de WC wandelen, totdat ik zag dat ik een kamergenootje had gekregen wiens man ook naast het bed zat :angel: Toch maar even decent een badjas omgeslingerd.

@Maaike79 wrote:

Wat doe/had jij aan bij de bevalling?

Mijn stilletto's? :lol:

Dat je daar bij stil staat zeg!
Al moet ik bevallen in een jute zak, als dat kind er maar uit komt. :mrgreen:

bij Elise was het nacht en augustus 2007, redelijk warme week ( volgens mij de enige echte warme 2 weken toen ) en kreeg het zo warm dat ik thuis al alles aan het strippen was, boeide me geen snars. ( thuis met VK bevallen )

Bij Jesse afgelopen januari, thuis braken vliezen, gepoept dus ziekenhuis… onderweg dus kleding aan uiteraard :wink: maar in het ziekenhuis kreeg ik het al gauw zo warm weer, dat ik weer ging strippen. maar nu dus met gyn in ziekenhuis :shock: ach hij is wel wat gewend denk ik toch?

Maar geloof me, was echt niet warm afgelopen januari :wink: Oftewel… ik ga me er bij een 3e niet druk om maken, ik eindig vast weer naakt en anders vast in een oversided t-shirt ofzo… als ik na de bevalling maar lekker warme kleding heb en dat moet wel goedkomen denk ik :wink:

Ha ha nooit over nagedacht. Had gewoon aan wat ik al aan had…

4x overdag bevallen dus gewoon mijn kleren! Broek moest natuurlijk uit dus een shirt had ik aan. En we sokken…

Ik heb noga snel koude voeten.

ben in een t shirt begonnen en geeindigt in een operatie geval.

Hahaha, ben bevallen in een big-shirt (van de Wibra geloof ik)! Ik had ook sokken aan, want ik heb zeker een uur of 6 rond gewaggeld omdat ik dan het beste de weeen op kon vangen. Tijdens de bevalling heb ik geopperd mijn shirt uit te doen, ik had het bloedje heet (en dat op 23 Januari). Maar uiteindelijk ging het zo snel dat ik geen tijd meer had mijn shirt uit te doen.

Een nachtpon / big-shirt is tijdens het bevallen wel heel ideaal.

Na de bevalling had ik een heerlijk huispak aan.

@Rooike wrote:

Al moet ik bevallen in een jute zak, als dat kind er maar uit komt. :mrgreen:

Hahaha, laat het daar nou net de tijd van het jaar voor zijn :mrgreen: …