Wat doe ik nou verkeerd?!

Help!!!

Ben eindeloos in powerpoint aan het prutsen om muziek te horen te krijgen.

Ik ben voor de website van onze kerk een powerpointpresentatie aan het maken. Heel mooi! Maar ik wil er op de achtergrond muziek bij hebben.

Dus ik voeg geluid uit bestand toe etc.

Op de eerste dia verschijnt netjes het icoon dat er muziek is toegevoegd… Maar ik hoor niets als ik de diavoorstelling afspeel!

Het is me ooit wel gelukt maar nu niet!

Wat doe ik nu verkeerd!

Groetjes,

Ingrid

Het geluid aanzetten? :wink: :smiley:

Sorry, flauw grapje, haha. Maar ik kan je helaas niet helpen :think:. Succes ermee! :thumbup:

Dat probleem had ik laatst ook.

Weet zo uit m’n hoofd niet meer hoe ik het klaar heb gekregen, maar ik weer wel wat ik even bij ‘help’ heb gekeken (het vraagtekentje)

Daar staat het allemaal heel duidelijk in.

Succes!

Liefs Esther :-*

hoi Ingrid,

mijn dochter kan je mss helpen…

Ik geef hieronder weer wat zij voor jou neergetijpt heeft.

Veel succes !

liefs

Gerda

Hallo Ingrid

Hoe je een geluid dient toe te voegen, en het dan over je ganse powerpoint presentatie laten afspelen, is helemaal niet zo moeilijk...

Ik zal je hier proberen neer te typen, hoe je dat juist doet....

Je hebt je powerpoint presentatie, je gaat naar je eerste dia... Je hebt daar al je icoontje staan, dat er muziek is toegevoegd.

Je gaat naar Diavoorstelling ----> Aangepaste animatie ----> daarna zorg je ervoor dat je je icoontje kan bewerken... (normaal gezien staat dit aangegeven als media, dit staat bij dia-objecten met animatie) ----> je klikt op media ----> daarna klik je op multimedia-instellingen ----> je klikt bij tijdens afspelen: diavoorstelling voorzetten ----> afspelen stoppen: na het dia nummer van je keuze... dus als dit de laatste dia dient te zijn, typ je daar je laatste dianummer in....

Ik hoop dat je er nu een beetje aan uit kunt...
groetjes
Marijke

Direct uitgeprobeerd en:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa TNX dochter van Gerda! Ik had dat van voorstelling voortzetten niet goed ingesteld!!!

Ik ben blij!!!

BEDANKT!!!

Liefs,

Ingrid

graag gedaan meis !

liefs

Gerda