wat doe ik niet goed? (mannen)

Het is toch leuk om een beetje voor elkaar te zorgen?

Van de wekker wakker worden vroeg in de morgen is helemaal niet fijn.

Het is fijner als je partner van dat rotgeluid wakkerschrikt, en dan jou zachtjes wakker maakt met een kus en een knuffel en een lief porretje.

en een kopje koffie en beschuitje

hier ook 2 wekkers. Staan op bijna dezelfde tijd, maar mijne staat maar 3 dagen en die van hem 5 :mrgreen:

@Mint wrote:

Het is toch leuk om een beetje voor elkaar te zorgen?

Van de wekker wakker worden vroeg in de morgen is helemaal niet fijn.

Het is fijner als je partner van dat rotgeluid wakkerschrikt, en dan jou zachtjes wakker maakt met een kus en een knuffel en een lief porretje.

en een kopje koffie en beschuitje

Maar da’s een heel andere “discussie”.

Dat doe ik altijd in het weekend voor Jolande. maar door de weeks is het opschieten hoor.

Wij staan saampjes op (altijd eigenlijk) ik smeer het brood etc terwijl zij haar make up en weelderige lokken doet. Dan carpoolen we 9 vd 10 keer naar het werk.

uhhh… volgens mij zijn jullie alletwee avondmensen en hebben een ietjsepietsje last van ochtendhumeur … :silenced: … maar uh … dan passen jullie dus best goed bij elkaar hoor :wink:

goh wat knap om in een week 9 van de 10 keer te carpoolen :mrgreen:

ik zou het vast niet anders zien, maar ws me niks interessant kunnen voorstellen in dit topic. Normaliter haal ik mijn schouders op namelijk bij dit soort onderwerpjes…

Maar nu… :silenced: :lol:

En met verantwoording voor een eigen wekker bedoelde ik… juist als ze er maar 1 hebben, zou ze verantwoording moeten nemen voor de kans dat het een keer foutloopt en misschien toch een eigen exemplaar moeten aanschaffen.

maar ik moest vooral denken aan het feit dat zij "duidelijk"had laten weten dat ze er echt om half zeven uit moest en dat is dus niet zo.

Mannen horen letterlijk wat je zegt en ws heeft haar man alleen gedacht… goh, de tijd staat goed. leuk…

Maar dat ze er dan ook ECHT echt uit moest, dat heeft ze niet gezegd.

Doorschemeren doen mannen nou eenmaal niet aan :mrgreen:

Mijn wekker slaapt in de kamer naast de onze en die gaat altijd te vroeg af :lol:

Haha Mutti, hier al precies hetzelfde!

@Sneeze wrote:

@ruud wrote:
Tuurlijk Sneeze tis mij helemaal duidelijk. :wink: Heb het niet lullig bedoeld hoor! Gewoon zoals ik het zie! Had het dan misschien anders moeten schrijven :think:

Geeft niks joh ik bedoelde het ook als grapje hoor! Ik zal het wat duideljker omschrijven.

Als je weet van dit “probleem” neem je je eigen verantwoordelijkheid en koop je een 2e wekker. Je maakt ook niet echt een professionele indruk als je tegen je baas zegt sorry mijn man heeft zich verslapen. :mrgreen:

@Judith1 wrote:
goh wat knap om in een week 9 van de 10 keer te carpoolen :mrgreen:

Issuh simple toch we werken 5 dagen da’s 10x enkele reis. En daarvan carpoolen we er 9. :mrgreen:

Hee maar… als hij bleef liggen, dan vond hij het dus ook niet nodig om heel vroeg al op te staan? Ik bedoel: wat was het gevolg van die drie kwartier extra slaap?

Ik zou ook een eigen wekker nemen. Of de wekker aan jouw kant zetten, dan kan hij er niet bij. Of het volume veel hoger zodat je wel wakker wordt.

@ruud wrote:

Heel vaak reageer ik niet op de “anti” mannen dingen :wink: maar deze snap ik ondanks mijn jarenlange aanwezigheid oprecht niet.

Waar is hij verantwoordelijk voor jouw opstaan? Je kan toch zelf een wekker zetten als je weet dat hij blijft liggen? Neem een telefoon met trilstand die hoor je niet en je wordt er echt wel wakker van.

Als hij zich vervolgend verslaapt is het zijn probleem toch?

we doen het samen, ruud

daarom.

hij is niet verantwoordelijk voor mijn opstaan, maar hij is medeverantwoordelijk voor ons.

we vinden het belangrijk om samen te ontbijten

dus dat doen we dan ook.

we staan dus gezamelijk op, dus hij verslaapt zich niet

maar we staan gewoon te laat op.

hij heeft daar weinig last van, want na het ontbijt gaat hij zich wassen en ik doe ondertussen tygo.

vind ik niet erg, maar ik moet daarna dus ook nog naar mijn werk, dus ik moet mezelf ook nog klaar maken, dan zijn zij dus al weg.

ik slaap met oordoppen, dat doe ik ook niet voor mijn lol

maar ben allang blij dat ik uberhaupt slaap

dat is ook weleens anders geweest.

trilfunctie telefoon: al geprobeerd, maar ik word daar echt niet wakker van, sorry.

maargoed,

het is aangekomen: vanmorgen waren we netjes om half 7 uit bed (ik dan)

:dance:

@Mutti wrote:

uhhh… volgens mij zijn jullie alletwee avondmensen en hebben een ietjsepietsje last van ochtendhumeur … :silenced: … maar uh … dan passen jullie dus best goed bij elkaar hoor :wink:

dat is helemaal waar :mrgreen:

je slaat de spijker op zijn kop

@Cell wrote:

maar ik moest vooral denken aan het feit dat zij "duidelijk"had laten weten dat ze er echt om half zeven uit moest en dat is dus niet zo.

Mannen horen letterlijk wat je zegt en ws heeft haar man alleen gedacht… goh, de tijd staat goed. leuk…

Maar dat ze er dan ook ECHT echt uit moest, dat heeft ze niet gezegd.

Doorschemeren doen mannen nou eenmaal niet aan :mrgreen:

ja dat blijkt dus maar weer

letterlijk zeggen wat ik bedoel dus

zoals met alles.

heel logisch

alleen niet op de vroege ochtend :wall: :mrgreen:

@lena3 wrote:

Hee maar… als hij bleef liggen, dan vond hij het dus ook niet nodig om heel vroeg al op te staan? Ik bedoel: wat was het gevolg van die drie kwartier extra slaap?

geen gevolgen,
want ik heb ze netjes op tijd de deur uitgewerkt
en ik kwam ook gewoon normaal te laat op mijn werk
net zoals elke dag

maar ik wil mijn leven dus beteren wat dat te laat komen betreft
dus moeten we ff wat eerder opstaan

wat hebben jullie allemaal veel wekkers :shock:

Hier ben ik trouwens ook verantwoordelijk voor het opstaan. Van het hele gezin welteverstaan. Als ik namelijk niet opsta, doet hij het ook niet. Kan niet bommen hoe laat het wordt, hij blijft gewoon liggen.

Ook grappig: als hij niet naar zijn werk hoeft, staat hij nog later op. Normaal kleed ik Lara aan en neemt hij haar vervolgens mee naar beneden. Maar als hij niet hoeft te werken, blijft hij gewoon liggen. Dan neem ik haar dus mee (in mijn ochtendjas :? ) en dan komt hij ruim een uur later aankakken en verontschuldigt zich dat hij ‘per ongeluk’ weer in slaap was gevallen. Yeah right… Ik vind het niet erg dat hij telkens uitslaapt, maar dat hij dan doet alsof dat per ongeluk gaat is wel vrij suf…