Want die liggen nu stof te trekken in de kast. Ik heb er een stuk of 12 nog. Aangezien er hier geen kinderen meer bij komen worden ze niet gebruikt. Ik weet ook niemand die ik er nog blij mee kan maken dus wat doe ik met die dingen?? Wie heeft er een idee?
groetjes
als poetslab gebruiken ?
Bewaren als je een x moet schilderen, euhm gratis weggeven.
Of gewoon weggooien :think:
werkte hier ge-wel-dig om af te drogen , poetsen , ja voor van alles eigenlijk wel.
ik gebruik ze nu als theedoek ze werken ideaal
Ik gebruik ze als dweil en poetslappen.
Ehhh als ze een blauw vierkant labeltje hebben van de Hema, dan wil ik ze wel graag!! Onze kinderen gebruiken het als knuffel en slapen ermee. Knoop in de doek en lekker labelen met de label
En anders gebruiken als theedoek!
@Karin2 wrote:
Ehhh als ze een blauw vierkant labeltje hebben van de Hema, dan wil ik ze wel graag!!
Ik zal eens de kast induiken voor je. :mrgreen:
ze verdwijnen hier gewoon in loop van de jaren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: naar de schuur , verflappen enz enz gewoon houden die dingen want ze zijn erg handig
Mijn moeder gebruikte ze als theedoek vroeger en ik gebruik ze nog steeds om mijn kinderen mee af te drogen. Ze zijn zo heerlijk zacht vinden ze!
Ik gebruik ze nog om haar af te drogen :thumbup: en gebruik ze als ze daar niet meer voor gebruikt worden als doek voor weet ik het veel afte doen
Bij mij zijn ze ook gedegradeerd tot theedoek; werkt prima!
Ik gebruik ze als vakantie-handdoek (voor de hele familie): ze wegen niets, nemen super weinig ruimte in in je koffer, en zijn ook nog eens zo droog.
Ideale dingen eigenlijk, ik vond het maar onzin toen ik ze destijds op de kraamlijst zag staan, maar inmiddels kan ik niet meer zonder.
@marloes vip wrote:
En dat moet per se een blauw vierkant labeltje zijn? Hoe oud zijn die ongeveer. Die van mij al bijna tien jaar oud en een deel is zo’n vijf jaar oud.
Wel vierkant maar dan wit met blauwe “HEMA” letters en het labeltje mag geen rafeltjes hebben, aldus mijn dochter

@schoen wrote:
@Karin2 wrote:Ehhh als ze een blauw vierkant labeltje hebben van de Hema, dan wil ik ze wel graag!!
Ik zal eens de kast induiken voor je. :mrgreen:
:thumbup:

hier zijn ze omgedoopt tot theedoeken en doeken om de spiegels en zo mee schoon te maken ze laten namelijk geen stof achter en super dus voor spiegels :thumbup:
om plassen op te kuisen bij de zindelijkheidstraining:-)
Ik zamel ze sinds kort in voor de dierenambulance leeuwarden voor de kittens die gedumpt worden
straks ga ik de 2de inbreng brengen incl kruiken
vriendin werkt er die heb ik leren kennen via een kattenforum
Als theedoek of als slabbetje. Sanna kan er namelijk een behoorlijke knoeiboel van maken en zo komt het niet op haar broek :thumbup:
Je kan ze ook geven aan de kringloopwinkel of aan een organisatie die ook de resten van het kraampakket inzamelt.
Als snotlap wanneer je heel erg verkouden bent.