Wat doe ik met die haartjes??

@Loesje79 wrote:

Dan zou ik het een beetje bij laten punten zodat de ergste pieken er uit zijn en toch ff van die "beugelelastiekjes"kopen (ik heb ze van de h&m, gebruik ze bij mijn dochter van 4 nog steeds als ik vlechten maak). Die kreeg ze hier met geen mogelijkheid uit, en als je er dan een leuk elastiekje over doet hoef je iig het staartje niet meer opnieuw te doen als ze het elastiekje eruit trekt!




Briljante tip, vooral dat met het extra elastiekje! Doet het uithalen 's avonds geen pijn, of lukt dat toch wel vrij goed?

De leidsters op het kdv vlechten af en toe Marijne’s haar in, met van die beugelelastiekjes. Eruit halen heb ik 1 keer gewoon geprobeerd, was bijna onmogelijk en een megahuilbui als gevolg :shifty: Dus tegenwoordig knip ik ze eruit.

Bedankt voor de tips. Het gaat langzaam steeds beter. Ze vraagt zelfs om staartjes nu, heel grappig.



Wat bedoelen jullie eigenlijk met beugel elastiekjes? Hoe zien ze eruit, ik heb gezocht maar kan ze nergens vinden.



Momenteel is mijn dametje nogal driftig en gillerig (zo hard dat je trommelvliezen resoneren) dus ik wacht even tot ze weer wat rustiger is. Dan gaan we de kapper maar eens bezoeken.

Dat zijn hele erg dunne en kleine rubberen elastiekjes. Blijven erg goed zitten maar ik krijg ze er dus niet meer uit :roll:

Vroeg ik me ook al af. Maar zijn het die fel gekleurde elastiekjes die ook vaak Barbies in hun haar hebben :lol: ?

En mensen met kroeshaar toch ook :wink: