Briek was dus eigenlijk zo goed als zindelijk en nu ongeveer sinds dit weekend wil hij niet meer op het potje of wc. Als ik het hem vraag zegt hij steeds: ik wil niet op het potje, vanmorgen stond hij op met de mededeling: het potje is kapot. Ook op het kdv wil hij vaak niet gaan Heel vervelend eigenlijk, weet niet goed wat ik moet doen. Hij had regelmatig dagen dat hij kompleet droog was. Ik heb eigenlijk geen zin om terug met luiers te beginnen, maar nu hebben we wel weer regelmatig een ongelukje. Voorlopig kuisen we het dus maar op zonder al te veel commentaar… Moet ik er nu wel iets van zeggen, even een pauze inlassen of gewoon door doen, ik weet het niet
jullie enig idee?
Ik ben misschien dan een harde mama, maar ik zou niet meer terug gaan naar de luiers. Je weet dat ze het kunnen dan potje neer zetten en toch er op zetten.
En anders, de ongelukjes laten gebeuren.
Zo heb ik dat ook bij mijn dochter gedaan, zij was volledig droog maar op een gegeven moment wilde ze niet meer.
Jammer voor haar, ik wist dat ze het kon dus dan maar een natte broek. Heb er wel wat gehad hoor maar naar een paar vond ze dat toch ook niet meer leuk en sindsdien heb ik haar sinds 2 jaar en 2 maand volledig droog overdag.
Hier ook een terugval. Na eerst nog ongeveer 1 broekluier nat in 2 dagen, wil madam ook ineens niet meer op de pot.
Tja het is wel een stuk kouder geworden, dus hier krijgt ze weer gewone luiers aan ( stuk goedkoper dan die broekjes).
Als ik 's morgens de luier uitlaat en alleen een onderbroekje aangeef, dan wil ze meestal wel op het potje plassen…
Maar ook dan komt ze soms zelf om een luier vragen, dus ik denk dat het een fase is.
Ik heb idd de luiers maar uitgelaten…
Het gaat hier wel weer wat beter, hij wil toch al terug gaan als ik het zeg maar zelf gaan, daar heeft hij nog geen zin in (nu dat deed hij daarvoor ook niet echt)
En ik ga dus altijd op pad me een groot pak aan reservebroeken. Meestal loopt het goed, alleen op het kdv wil het niet altijd goed lukken. Hij blijft liever spelen…
Echt zindelijk vind ik hem dus nog niet, mar er zijn terug ‘droge’ dagen. Ga dus nog maar even doorzetten.
hei meisje ik zie dit nu pas sorry
Ik zou niet terug naar de luiers :thumbup: Ik denk echt dat het een fase is. Lekker he dat peuterpuberen :mrgreen: .
Ik hoop dat hij snel terug goed op de wc plast, want het is toch heel makkelijk he … dat ze droog zijn :mrgreen:
Igg sterkte, ik denk dat je zeker de goede beslissing hebt genomen! :-*