Wat denken jullie ??

Dames :

Wat zeggen jullie hiervan ?

Raim en ik denken het wel te weten , maar we weten het niet zeker en durven ook nog niet te hopen…

Foto’s zijn niet zo heel duidelijk.

De eerste is met een mobiel gemaakt , de 2e met een fototoestel …

ik zie een streepje, en een streepje is een streepje he

GEFELICITEERD!!! :inlove:

Zwanger :slight_smile:

Gefeliciteerd meid, je hebt al veel te lang geduld moeten hebben!

Dank je wel !!

Ik had de test dus gedaan en zag een heel licht streepje, Ik ga naar beneden rennen en de test bij Raimond in zijn handen drukken en zeggen dat ie goed moest kijken. En inderdaad , hij zag ook een streepje.

We durven er alleen allbei nog niet vanuit te gaan :oops:

Maar jullie zeggen nu ook allebei dat er een streepje staat …

En inderdaad we hebben lang moeten wachten … :oops:

Als er over 3 dagen nog een streep staat, ben ik echt super blij dat hoef ik voorlopig niet verder in de mmm… :oops:

Ik zou zeggen: gefeliciteeeeerd :dance: !

Jee, wat hebben jullie lang moeten wachten zeg :o ! Ik hoop dat er over 3 dagen (als je zo lang kan wachten :wink: ) een dikke, vette streep te zien is :smiley: !

Groetjes, Anne

:dance: :dance: :dance: da’s echt wel een tweede streepje hoor! Helemaal als je 'm al zo duidelijk op de foto kunt krijgen; dat is mij met ‘vage streepjes’ nooit gelukt :wink:

Maar kan me meer dan goed voorstellen dat je over een dag of wat (of morgen… en overmorgen :silenced: ) toch nog een test doet :wink:

Gefeliciteerd :-*

Dank jullie wel !!!

jaaaaaaaa ik zie ook een streepje :dance: :dance:

gefliciteerd meid, jullie geduld wordt beloont!

Ik kreeg bij deze test een veeel minder duidelijke streep en ik was zwanger, dus lijkt me geen twijfel over mogelijk!!

Gefeliciteerd :dance:

Ik zie wel een streep, maar moet die niet roze zijn voor hij positief is ? :oops:

@Selena wrote:

Ik zie wel een streep, maar moet die niet roze zijn voor hij positief is ? :oops:

verschilt per test/merk… kan ook blauw dus, od groen voor mijn part

GEFELICITEERD het lange wachten wordt beloond :dance:

gefeliciteerd! :dance:

:dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!

Dat is echt een streep hoor!!! Gefeliciteerd!!!

Die lange cyclusreeks in jouw onderschrift was me al vaker opgevallen, wat heb jij lang moeten wachten op dit wondertje!!!

Kan je het al bevatten? :inlove:

@ Miro :

Nee kan het nog niet bevatten en heb nog steeds het idee dat ik ieder moment ongi kan gaan worden…

Ik heb om 17.00 uur nog een test gedaan ( mijn nieuwe testen lagen op de deurmat toen we thuis kwamen, is ook een andere test )

En dit is nu het resultaat :

Is duidelijk zat :mrgreen:

Gefeliciteerd tijgertje :inlove:

Dank jullie wel …

:-*

:dance:

:mrgreen: hoe dúrf je nog te twijfelen :wink:

Is echt heel heel duidelijk hoor!!

Kan me voorstellen dat je 't nog niet kunt bevatten, maar probeer er toch van te genieten :inlove: