hallo… ik heb een vraag…
vanaf mijn eisprong had ik buikpijn (zeur,kramp,steekjes)… kreeg pijnlijke tepels…werden ook donkerder… werd wat misselijk, wat duizelig af en toe…moest meer plassen en heb een opgezette buik. nou kreeg ik vrijdag avond bruine afscheiding… de volgende dag snachts begon ik te bloeden…best hevig… 2 dagen(zo/ma)… daarna werd het minder en nu is het weer bruin en bijna weg. mijn tepels heb ik geen last meer van. alleen…ben wel nog misselijk/duizelig (licht), mijn buik is nog steeds heel opgezet en heb nog steeds een zeurpijn met steekjes… vooral aan de linkse kant en net ook op die plek beetje kloppend gevoel.
nu vertelde mij iemand… dat ze echt dacht dat ik zwanger was, door mijn kwaaltjes, en mijn buik. ze vertelde ook dat zij zelf ook zo gebloed had… hetzelfde als mij en dat ze eerst bruin had door oud bloed, dat alles werd ‘‘schoon’’ gemaakt…daarna rood bloed van de innesteling ong. 3,4 dagen ofzo en daarna weer wat bruin van oud bloed van de innesteling. ze heeft nu een mooie zoon.
maar als jullie mijn buik zien… zwangerschapsbuikje of niet?
een test geeft nog negatief aan. (maar dat meisje vertelde dus ook dat zij pas licht positief testte met 6 weken)
als jullie dit zo horen wat denken jullie? herkennen jullie dit verhaal?
het is zo rond mn navel net erboven ook best hard… weet niet of dat van darmen of iets kan zijn wat plek maakt?
Hoi,
Als ik je verhaal zo eens lees en je foto’s zie kan het best eens kloppen dat je inderdaad in verwachting bent. Sterkte met wachten en ik ben benieuwd :vlinder:
Groetjes Pebbelien
Helaas is een zwangerbuikje nog niet zo vroeg te zien de enige manier waarop je erachter kunt komen of je zwanger bent of niet, is door te testen en anders aan je huisarts vragen of een bloedtest kan worden gedaan. Succes!
Om eerlijk te zijn denk ik dat je het zo erg wilt, dat je op elk tekentje let, en je je er zo op focust dat je je idd ook zwanger gaat vóélen en vervolgens ons om bevestiging vraagt in de hoop dat wij je vertellen dat je zwanger bent.
Net zoals bij je vorige topic, kunnen wij hierover echt niet bepalen of je zwanger bent, dat kan alleen een test. Er kunnen 1001 redenen zijn om je zo te voelen, ontpillen kan ook zulke verschijnselen geven, en met een foto van je buik kunnen we in dit stadium niet veel Waarom test je niet gewoon wat later ?
Ik denk dat je gewoon ongesteld geweest bent. Een innestelingsbloeding komt niet zo heel erg vaak voor, zo’n bloeding is niet hevig en kun je niet vergelijken met een menstruatie. Vaak blijft het bij wat roze- of bruinverlies. Als je zwanger zou zijn, moet je nu positief testen. Zeker als je een vrij gevoelige test gebruikt (die van het KV bijvoorbeeld, twee voor €5,). Je test was negatief, dus ik denk dat je niet zwanger bent.
Je buik lijkt inderdaad wat opgezet, maar zoiets kan ook door hormoonschommelingen komen of door het warmere weer. Bij een eerste zwangerschap heb je met 4-5 weken echt nog niet zo’n buik!
Ik zou het voor nu proberen los te laten en jezelf niet gek maken. Wacht eerst eens af of je over een paar weken weer ongesteld wordt. Succes!
ik ben al heel erg lang neit meer aan de pil, dus daar kan het niet van komen, en ik ben al ooit eerder zwanger geweest en dan kan je wel in dit stadium al iets gaan zien.
ik heb geneog mense gezien die met 6 weken al zwangerschapskleding aan moesten en ik zou ook bjna 6 weken zijn.
en daarbij ook nog dat ik deze keer teveel andere dingen aan mn hoofd heb gehad dat ik hier nu juist minder aan denk.
maargoed ik wacht de echo wel af.
Echo? :think: Misschien eerst maar eens afwachten of je test positief wordt…
Idd, echo?? :think:
Wat Jippie ook zegt, komt een innestellingsbloeding niet zo heel vaak voor. Ik heb 2 jaar geleden een innestellingsbloeding gehad, en dat was absoluut niet te vergelijken met een menstruatie… het duurde overigens ook geen dagen: na een dag was het bloeden over en ik had ook al heel snel een positieve test. Als jij de bloeding bijna 2 weken geleden hebt gehad, zou je nu echt een positieve test moeten hebben (als het een innestellingsbloeding is geweest). Ik denk dus echt dat je je menstruatie hebt gehad en ik zou dus de komende dagen maar flink aan de klus gaan … wie weet heb je dan over een week of 3 wel een positieve test. :lol:
Vwb je opgezette buik: heb je misschien last van obstipatie, waardoor je darmen op zijn gezet??
Snap iets niet, waarom test je niet gewoon??
Beetje jammer als je een echo laat maken en je niet zwanger blijkt!
Lijkt me dat je dan mefga teleurgesteld bent.
Als je inderdaad 6 weken bent, dan zou je nu toch echt wel positief moeten testen en anders even langs de dokter, prikken ze misschien even bloed.
Sorry maar dit verhaal vind ik toch wel beetje gek :think:
Een echo wordt niet zomaar gedaan, hoor. En dat geldt ook voor een bloedtest. Een gewone zwangerschapstest is in principe betrouwbaar genoeg. Als je nu niet positief test en je bent ongesteld geweest, dan zal een arts je ook aanraden om nog een aantal weken af te wachten en dan opnieuw te testen.
Als ik in je startbericht lees hoeveel bloed je verloren bent, komt dat op mijn niet over als een innestelingsbloeding. Ik heb dat wel gehad en dat was echt maar heel weinig en kort.
Het leest echt als een menstruatie van iemand die heel erg hoopt zwanger te zijn. (Wat ik ook herken hoor en vele met mij)
Waarom zou je een echo laten maken als je 1x negatief getest hebt, geen bloedonderzoek hebt gehad en wel een zeer op menstruatielijkende bloeding hebt gehad?
Vraag me ook af welke arts mee gaat in die echo die je wilt