Wat denken jullie?

Ik heb vanmorgen getest met matcare en zag er een heel licht roze lijntje verschijnen, even breed als de controle lijn.

Ik heb hier en daar wat dingen gelezen over indrooglijntjes enzo dus ik heb er gelijk een test van sensitest tegenaan gegooid. Weer kwam er een heel licht paars/roze lijntje, even dik als de controle lijn.

Beide lijntjes zijn wel zo licht dat ik ze bijna niet op de foto kon krijgen. Ik heb er eentje kunnen maken waarop je een schaduwlijntje kunt zien.

Ik ben vandaag 1 dag voor nod, en ga zeker morgenvroeg nog eens testen maar ik ben wel nieuwsgierig wat jullie denken.



De lijntjes verschenen trouwens binnen de tijd.

Ik weet ook zeker dat ik 13 dagen geleden mijn eisprong heb gehad, de ovulatie test gaf het aan en mijn temperatuur ook.



zie idd een heel licht streepje :wink: maar zou zelf ook een dikkere lijn willen zien. Spannend hoor!!! :pray:

Als hij meteen op kwam… dan zou het idd positief zijn.

Streepje is streepje hoe licht ook. Maar ik geef je gelijk dat je twijfelt, zou ik ook doen als hij bijna niet zichtbaar is.

Ja, bij matcare kwam de streep er na 4 minuten op (5 minuten afleestijd) en bij de sensitest na ongeveer 3 minuten (5 tot 10 minuten afleestijd).

Ik vind het vreselijk spannend! :mrgreen: Ik hoop zo dat ik morgen een duidelijker test krijg!

Zo zagen mijn testen er ook uit een paar dagen voor de nod, dus ik zeg: zwanger! :inlove:

Ik zie ook een streep! :dance: Hihi, twee eigenlijk. :wink:



Gefeliciteerd!!!

zie wel een streep maar zeker weten doe ik het niet zou morgen weer even testen en ben erg benieuwd ik duim voor je op een positieve test! :thumbup:

zo zag mijn vroege tesrt van sanitest er ook uit.

ik zou zeggen: gefeliciteerd. maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je meer zekerheid wilt.

Ik zie ook twee streepjes hoor!!

:smiley:

Pff nog steeds niks duidelijk hier.

Had vanmorgen weer getest. De sensitest lijkt hetzelfde als gisteren. De matcare is donkderder, dat durf ik wel met zekerheid te zeggen. Vandaag is mijn nod.

Hier een foto van de test van vanmorgen, de streep is hier veel lichter dan in het echt (heb niet zo’n goede camera).

het lijkt me wel een streep, ik had dit ook zo bij de 2e, ze is nu bijna 2.

maar wil geen valse hoop geven, misschien over een paar dgn nog eens testen

als je nod vandaag is kan je ook een digitale doen van clear blue die kan je ook middags doen dan weet je het zeker want word aan gegeven met zwanger of niet zwanger heel veel succes!

Roosje, de digitale van cb haal ik vanmiddag (winkels zijn pas om 1 uur open), daarna moet ik werken en ben ik pas na 6 uur thuis. Ik wil dan toch wachten met testen tot morgenvroeg (met ochtendurine) omdat deze testen ook allemaal met ochtendurine zijn en toch zo licht zijn. Maar ik vind het wel vreselijk spannend!!! Zit vol zenuwen :mrgreen:

kan het me helemaal voorstellen meid! ik ben erg benieuwd zal voor je duimen op een positieve test!

TA, wat spannend!!!

Ik hoop dat je morgenochtend positief test met de digitaletest van CB :pray: Kan me je zenuwen goed voorstellen!

Werkse! Ff een goed afleiding :wink:

Ta, volgens mij kan je beter morgen weer testen, ik geloof dat het hcg om de 2 tot 3 dagen zich verdubbeld of iet dergelijks. Maar evengoed zie ik weer een streep hoor :smiley:

Toch weer een kruidvat test gedaan vanavond.





Gja en toen kon ik het niet laten om ook de digitale te doen. Na 3 keer streepjes te hebben gezien op 3 verschillende testen.





Heb echt last van de bibbers nu. Er spookt vanalles door me heen, van wat hebben we gedaan?! tot wat moet ik nu gaan regelen.

:dance: :dance: :dance: gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove:

!! GEFELICITEERD !!



TA, GEFELICITEERD!!!

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe!