wat denken jullie??????

Iedere keer staat hier (paar keer per week)

2 auto,s geparkeert naast elkaar en dan vaak achter een busje of zo, man en vrouw zitten elkaar in de auto helemaal af te lebberen :sick:

Ze stellen zich zo op dat iemandt hun niet 123 ziet.



Ik dacht gelijk die hebben een verhouding, alles wijst erop :think:

t, zou je vent wezen zeg :thumbdown:





Ik vindt het vreemd jullie ?

Een hotelkamer is comfortabeler :mrgreen: Die pook zit elke keer zo in de weg :angel:

:think: klinkt idd verdacht, :mrgreen:

@crazymom wrote:

Een hotelkamer is comfortabeler :mrgreen: Die pook zit elke keer zo in de weg :angel:




Ja dat dacht ik ook, bij sommige auto,s heb je de (pook) bij het stuur :mrgreen:

Ja, is inderdaad verdacht.

Ik zou als ik hun was ook een hotelkamer nemen :lol:

Het zou je vent maar wezen ja :snooty:

Ken je ze niet toevallig?



Misschien moet je eens op het raampje kloppen, hihi :mrgreen:

hihihi prachtig…hoe oud zijn ze denk je?

ach prille liefde :inlove:

Hotelkamers zijn duur trouwens! Dat gaat pas opvallen! :stuck_out_tongue:

Hoi,



rondt de 40 of net in de 40 .

echt een paar keer per week, komen ze .





Mijn man zei ook al , zo zou je vent wezen, ik moet overwerken schat :liar: ben wat later thuis

Of wat denk je van die parkeerplaatsen of weggetjes naast parken waar mannen elkaar opzoeken.

Ik zou het persoonlijk 1000 keer erger vinden als ik mijn vent daar zou betrappen, bah viespeuken.



Hier in het park lopen ze ook, en ik kan je vertellen dat de helft gewoon een gezin thuis heeft zitten.

tja…zo gaan die dingen he

Uhm…misschien is zij ook wel getrouwd…het zal je wijf maar wezen… :naughty: :naughty:



Ik denk altijd maar zo, in een goed huwelijk valt niet te stoken.



Maar da’s nogal off-topic.



Ik zou een keer voor de auto gaan staan en een foto maken. Gewoon om te zien wat er dan gebeurd. Of is dat gemeen? :mrgreen:

@Peetje wrote:

Ik zou een keer voor de auto gaan staan en een foto maken. Gewoon om te zien wat er dan gebeurd. Of is dat gemeen? :mrgreen:




Hihi :mrgreen:

ik stond op het punt iets over mijn sexleven uit de doeken te doen, maar ik heb net een goede reputatie opgebouwd :silenced: :angel:

@Peetje wrote:

Uhm…misschien is zij ook wel getrouwd…het zal je wijf maar wezen… :naughty: :naughty:



Ik denk altijd maar zo, in een goed huwelijk valt niet te stoken.



Maar da’s nogal off-topic.



Ik zou een keer voor de auto gaan staan en een foto maken. Gewoon om te zien wat er dan gebeurd. Of is dat gemeen? :mrgreen:




Ja dat is ook zo, zei kan ook getrouwd zijn :think:

Voor mij zelf maakt het geen verschil man man of man vrouw , een afaire is een afaire dus een grote NO :hand:



O, wat lijkt me dat verschrikkelijk .

@fiep klophout wrote:

ik stond op het punt iets over mijn sexleven uit de doeken te doen, maar ik heb net een goede reputatie opgebouwd :silenced: :angel:




Vertel fiep :angel: :-*

Dogging!

Zo heet dat hier in ieder geval. Waarbij mensen via een website parken/parkeer terreinen opzoeken om daar te wippen met vreemde mensen.



Of…ze gaan vreemd met elkaar

Of…het is een gelukkig getrouwd stel met een ‘buitensporig’ se*leven (see what i did there!!!)

Vind um wel grappig eigenlijk… sorry!!! :oops:



Misschien zijn het wel gewoon collega’s, geen relatie, die de spanning opzoeken…

8)

:mrgreen:

Jongens nu is er een topic geopend voor Fai waarin mensen kunnen zeggen of ze haar irritant vinden omdat ze over sex praat.



En nu word er een ander topic geopend waar Fai helemaal niet bij is en nu gaat dat over sex



Schande :angel:

FAIIIIIIIIIIIII, waaaaaaarr ben je :mrgreen: