Ik ben bezig met IUI, heb op dag 14 10.000EH Pregnyl gezet en erna nog 4 x om de 3 dagen 1500 EH. Al met al dinsdagochtend de laatste Pregnyl, en ik had donderdag ongesteld moeten worden. Nu ben ik 2 dagen overtijd en nog steeds een duidelijk positieve test. Ik ben zo bang dat het gewoon nog een Pregnyl werking is :shifty: Wat denken jullie?
ow wat spannend zeg
ik zou nog een keer testen morgen of maandag ik heb ook een prygny injectie gehad maar 1 maar werd stipt ongesteld op de tijd jammervolgende keer beter
maar er werd me toen wel verteld dat je niet te snel moet gaan testen de fertiliteitsarts zei tegen mij: als je een dag of 5 overtijd bent moet je een test gaan doen
meid ik zou nog een keer gaan testen en hoop het zo voor je ik zal voor je duimen :thumbup:
Hi roosje, dus jij bent wel op tijd ongesteld geworden na de pregnyl? Ja, eigenlijk zou ik nog even een paar dagen moete wachten . Maar zojuist nog eens getest en blijft gewoon duidelijk positief. Ik ga morgen denk ik maar eens bellen naa het ziekenhuis.
Owwwww, dat is spannend zeg ! Ik duim voor je mee hoor ! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
maria wat spannnend zeg
ja ik ben helaas ongesteld geworden we kregen de bukikgriep toen we gemeenschap moesten hebben dus het kan daar ook aan liggen maar dat weten we niet
morgen naar het ziekenhuis voor een follikelmeting dus spannend duimen jullie voor me mee
enne gefelicteerd het zal nu vast duidelijk zijn!
:thumbup: :thumbup: , roosje!
Spannend!! Ik duim voor je dat die test echt,echt positief blijft!
vandaag follikelmeting gehad de eicellen waren nog te klein maar zag er wel prima uit
donderdag moet ik weer komen spannend ben wel blij dat ze in ieder geval groeien
Ik kan het bijna niet geloven; ik ben zwanger!!! HCG was vanmorgen 1360 en dit kan volgens de gynaecoloog nooit van de pregnyl zijn! Ik ben zo blij… :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd met dit goede nieuws !!!
:: :dance: GEFELICITEERD!!! :: :dance:
gefeliciteerd!!!