Wat denken jullie !!!

Hallo !!!



Ik zit al helemaal in spanning of ik zwanger zou zijn of niet.

Ik heb meerdere keren onveilig gemeenschap gehad deze maand.

Nu wordt ik altijd precies op tijd ongesteld wat gister of anders zeker vandaag moest zijn maar er is nog niks gekomen.

Als ik morgen nog niet ongesteld ben dan haal ik een test en die kan ik dan het best dinsdag ochtend doen met ochtend urine of zou morgen overdag een zwangerschaps test ook al positief moeten aangeven als ik zwanger ben ???



Verder ben ik regelmatig een beetje misselijk, nu opeens uit het niets vreselijke hoofdpijn, vaker plassen, darmen beetje rommelig bezig en af en toe steken in mijn borsten maar dit zou ik me ook kunnen verbeelden. Ook heb ik vandaag wel steken gehad onderin me buik/zij.



Mijn gevoel zegt 50% dat ik zwanger ben en 50% van niet !!!

Wat denken jullie als jullie dit zo lezen.



Groetjes Rinky

Ik zeg testen… alleen dan weet je het zeker.

Inderdaad alleen door testen weet je het zekersss maar was benieuwd wat jullie dachten na mijn verhaal, wel of niet zwanger, hoe groot jullie de kans in schatte zeg maar !!!

Kan je geen zinnig woord over zeggen. De één stikt van de duidelijk zwangerschaps"kwaaltjes" die ook zomaar de aankomdiging van :twisted: kunnen zijn. Het klinkt niet slecht wat je beschrijft. Persoonlijk had ik bijna geen kwaaltjes voordat ik positief testte…



Dus: testen!

ja ik haal morgen een test op als ik dan nog niet ongi wordt

ah de ene heeft die klachten de andere die. Kan ook allemaal PMS zijn.Ons lichaam houdt ons soms voor de gek, zeker als we dolgraag zwanger willen worden. In ieder geval ik zou zeggen doe een test(er zijn genoeg tests die je kan doen voor je ongi wordt) of wacht af.



Mijn duimen staan in ieder geval omhoog voor jou! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Thanks !!!



Ik ben nog steeds niet ongi geworden !!! Ik vindt het nu toch wel erg spannend worden, het liefst zou ik nu al willen testen maar ik test pas morgen ochtend zodat ik kan testen met ochtend urine !



Het is niet zo dat ik en me vriend er mee bezig zijn om zwanger te worden maar we zouden er wel erg blij mee wezen. Zover ik weet heb ik ook niet gemeenschap gehad in de periode dat vruchtbaar was, in iedergeval niet precies 2 week voor dat ik weer ongi moest worden maarja je weet maar nooit of je eisprong 1/2 dagen eerder of later plaats vindt.

Ik heb op het moment ook helemaal geen ongi klachten eigenlijks.



Ik wacht nog spannend af.



Groetjes

overdag testen kan ook

zodra je zwanger bent verdubbelt je hcg waarde met de dag

Maar als de test nu negatief zou zijn dan zou ik toch bij mezelf gaan denken omdat ik mischien de test te vroeg heb gedaan.

Ik heb wel wat steken in mijn onderbuik, niet echt ongesteldheid buikpijn maar ook weer wel voelt het zo, ook drukkend gevoel net onder me borsten.

Ik haal gewoon een kruidvat zwangerschaps test, die zijn ook wel goed toch ???



Ik heb het idee dat mijn lichaam me voor de gek houd.



Wat ik trouwens ook wel apart vindt is dat mijn kat me veel meer komt opzoeken, op me schoot gaat liggen en ook me hond zondert zich minder af, dieren voelen het toch ook aan als je zwanger bent.



Groetjes

@Rinky wrote:

Wat ik trouwens ook wel apart vindt is dat mijn kat me veel meer komt opzoeken, op me schoot gaat liggen en ook me hond zondert zich minder af, dieren voelen het toch ook aan als je zwanger bent.


… of als je gespannen bent :wink:



De kruitvat test is prima, ik heb het meest recente positieve resultaat van dat ding hier in huis vanmorgen naar de creche gebracht :mrgreen:

Maar maak jezelf niet gek, erg vlak rond de datum dat je ongi zou moeten worden testen is niet altijd even betrouwbaar. Tenzij hij meteen positief is eigenlijk.

hoi,



klinkt niet slecht maar t kan ook niets betekenen, je lichaam kan je nl heel goed voor de gek houden :eh:



maar wat testen betreft als je overtijd bent hoef je echt niet te wachten, en hoeft t helemaal niet perse met ochtendurine!



ik vrijdagmiddag positief getest een dag vantevoren… :inlove:



succes meid!

Ja inderdaad dat voelen dieren ook maar al te goed aan maarja nu ben ik geneigt om te zoeken naar tekenen. Maarja het zal vast wel niet zo zijn dat ik zwanger ben, lijkt me erg sterk ook omdat ik nu wat steken in me onderbuik enz heb. Zou ik deze maand voor het eerst wel is te laat ongesteld worden.

Nou ik vind het wel spannend :mrgreen: Laat je het even weten als je hebt getest!

Ja ik laat het weten zodra ik heb getest, denk dat het toch morgen ochtend wordt dat ik ga tesen. Je wordt er ook wel gek van om zo in spanning te zitten. Hadden jullie met de zwangerschap ook last van steken in je onderbuik ??? en onder rugpijn ??? Vooral vandaag heb ik hier meer last van !

die steken onder in je buik zijn errug herkenbaar in de zwangerschap wordt dit bandenpijn genoemd omdat je banden ook in t begin al opgerekt worden!



ik duim voor je :pray:



succes morgenochtend!

Wanneer vindt trouwens de innesteling plaats, dan kun je toch ook bloed verliesen. Ik denk dat ik het wel kan shaken, heb net tampon test gedaan en licht roze bloed zat er op dus zal morgen wel gewoon ongi worden. Heb ik net niks voor niks een zwangerschapstest gehaald.

Ik baal nu als een stekker.

:cry:

Nu een uur de tampon erin gehad en helemaal niksie meer !!! Das wel heel vreemd toch ???

Het wordt echt tijd dat jij gaat testen want je bent jezelf helemaal gek aan het maken…

Haha ja ben mezelf behoorlijk gek aan het maken, maar das vreemd toch. eerst licht roze bloed op tampon en dan weer helemaal niksie. Zou ik nu al gaan testen of heeft dat geen nut ?

hihi rinky, ik heb net ff het hele verhaal gelezen! :mrgreen:



Jij wordt echt helemaal gek van jezelf! Als je geen nieuwe test wil kopen, zou ik gewoon wachten tot morgen… Mocht ie dan negatief zijn, maar je wordt niet ongi, koop er dan nog 1 en wacht een paar dagen. Dan weet je t zeker!



ik heb positief getest met een cb op de ochtend dat ik ongi had moeten worden… :dance:



Ik heb ook wel eens gehoord dat als je gespannen bent, het ook één of twee dagen langer kan duren voor je ongi wordt… maar dat weet ik niet zeker, hoor… :shifty:



laat het ons wel even weten hoor… volgens mij zijn we nu allemaal nieuwsgierig!! :mrgreen:



liefs



daffie