Wat denken jullie??

Hallo,

Ik heb sinds een paar dagen zwart/bruine afscheiding ( niet veel )

een opgeblazen gevoel, last van (sorry) winderigheid, pijn onder in mijn buik, en heb het warm, en ik verbeeld me ook dat ik af en toe pukkeltjes op mijn tepels heb, zou ik zwanger kunnen zijn??

Liefs Liesje!! :pray:

:eh: Geen idee.

Misschien kun je wat meer info over je cyclus neerzetten?

Of een zwangerschapstest doen :wink:

Ha Liesje,

Het ligt eraan, als het voor je NOD is kan het innestelling zijn. Mijn ong begon vorige week met twee dagen bruin bloed en daarna rood dus, ik weet het niet zo goed.

groetjes Leonie

Hoi hoi,

Als 1e bedankt voor jullie antwoorden!! Mijn cyclus is erg onregelmatig het verschilt van 24 dagen tot 52 (!) Ik wil wel graag een test doen maar eerlijk gezegd ben ik gewoon bang dat ie weer negatief is!! Elke keer denk ik, nog 1 dagje wachten kijken wat er gebeurd maar wat ik nu allemaal voel heb ik nog niet eerder meegemaakt, ik ben vorig jaar november gestopt met de pil, sinds die tijd heb ik dus ook een erg onregelmatige cyclus we zijn al bij de gyn geweest en ik moest eerst een paar kilo afvallen en als ik dan over twee maanden niet zwanger ben mag ik clomid gaan gebruiken, daar kijk ik dus naar uit en was niet meer zoveel bezig met zwanger worden, maargoed zou het nu dan toch raak zijn??..

Liefs Liesje

hoi liesje het zou zomaar waar kunnen zijn maar uit ervaring weet i dat jelichaam je ook ontzettend in de maling kan nemen. ik moet zeggen beide keren dat ik zwanger was wist ik het gewoon zeker voordat ik ging testen was een zoort gevoel. de eerste keer had ik giga last van mijn borsten helaas werd dat een mk maar het gekke was de tweede keer heb ik helemaal nergens last van gehad en toch zei iets in me dat het wel eens raak zou kunnen zijn. en jah hoor het was raak en de klachten kwamen daarna :shock: dus succes en anders gewoon proberen een week te wachten en dan te testen

hoi liesje,

hoe is het nu? ben heel benieuwd!

heb ook sinds gisteren bruine afscheiding. ik ga vast ongesteld worden, maar sommigen hebben dat en dan is het een innestelbloeding.

dus wie weet?

Liesje,

Voor mij een heel herkenbaar beeld. Op een of andere manier lijkt er bij mij na een menstruatie wat achter te blijven. Dit komt er dan ook gedurende de cyclus als oud bruin uit.

Met de echo hebben we laatst gezien dat het flink wat vocht was. FA heeft een vliesje doorgeprikt waardoor het eruit kon. Echt smerig wat er toen uitkwam, maar het is nu zo goed als weg.

Het kan dus ook zomaar nog wat “restafval” van vorige menstruatie zijn.

Hoeveelste dag zit je vandaag?

Beste Liesje

Ik ben ook al vanaf nov. bezig en ik weet wel dat ik me vaker zwanger heb gevoelt en soms met verschijnselen. Sinds een paar maanden probeer ik er minder mee bezig te zijn, want stress kan eventueel een zwangerschap in de weg staan.

Als je twijfelt, gewoon testen als je een dag of 20 over tijd bent(vanwege je onregelmatige cyclus).

IK duim voor je dat we allebei voor de kerst zwanger zijn :smiley: :smiley:

Hallo!!

Helemaal vergeten te reageren druk druk druk!!

Maar ik ben net 10 dagen ongesteld geweest :?

waarvan dus 5 dagen zwart/bruine afscheiding en daarna helder rood, t

was dus helaa weer niet raak!!

Ik vraag me nu alleen af vanaf wanneer ik mijn cyclus moet tellen vanaf de bruine afscheiding of vanaf het helder rode bloed??

Ik tel denk ik maar vanaf t bruine, en dan gewoon weer om de dag een klusje doen, hopen dat t dan beter gaat!!

Liefs

Hoi Liesje,

De eerste dag met helderrood bloedverlies moet je als de eerste cyclusdag tellen. Bruinverlies telt niet mee.

Succes met de volgende ronde!