Na het afgelopen weekend flink geklust te hebben, ja ik ben maar 1x 1 jaar getrouwd en het zou de juister periode zijn voor me eisprong, dubbele reden om te klussen. Sorry trouwens, ik weet dat het iets is wat je liever niet hoort van andere, maar ik moet het even vragen.
Zoals ik dus al zei, afgelopen weekend flink geklust, alleen nu vanavond iets vreemds, ik ga naar het toilet en ik zie daar iets wat ik normaal alleen maar zie als ik ongesteld ben, heb ook verder geen last van bloedingen, al heb ik wel een beetje last van me buik. Heeft er iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?
Hoi!
Nee, geen idee. Hopelijk is je geklus succesvol geweest… Nog even geduld (en ja ik weet hoe moeilijk het is om rustig af te wachten) en dan kan je testen.
:thumbup:
Misschien je ei? Of je hebt teveel geklust :mrgreen:
Heb wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die tijdens hun eisprong wat bruinverlies hebben (ga ervan uit dat je dat bedoelt)…
Nu maar weer afwachten!
Hallo,
Gisteravond heb ik hetzelfde gehad. We hadden maandagavond geklust en gisteravond had ik wat bruinverlies terwijl ik niet ongesteld moet worden. Mijn eisprong is volgende week als het goed is. Vond het wel vreemd en toen ik dit las herkende ik het meteen. Ben alleen nu wel benieuwd of dat iets te betekenen heeft…
Laat je me even weten als jij al iets meer weet.
Het kan je eisprong zijn of een innesteling
of wat anders
ik hoop voor je dat het raak is!