Zijn jullie ook zo benieuwd wat het gaat worden?
Als je dat nog niet weet in ieder geval
Mijn voorgevoel zegt een jongen, maar ja, mijn moeder dacht bij de laatste ook zeker dat het een meisje was, maar er zat toch wat extra’s aan. :mrgreen:
Bij wie klopte het voorgevoel?
Ik had een voorgevoel voor een jongen en het klopte wel !! Nu heb ik weer het voorgevoel voor een jongen maar dan zal ik nog ff 22 weekjes geduld moeten hebben voordat ik het weet :mrgreen:
ik zeg jongen en ik heb dat altijd fout dus word het een meisje :lol:
bij dave had ik vanaf dag 1 het gevoel een jongen…
en nu, geen idee!!! maar afgaande op de bakerpraatjes een meisje HAHAHA
( 18 aug de 20 wk echo… als de beentjes wijdstaan weten we het )
Bij Matthijs was mijn gevoel vanaf dag 1 een jongen…nou dat is hij ook hahaha…
Bij Thymen ben ik er 8 maanden lang van overtuigd geweest dat het een meisje was. Alles had ik voor…het hartslagje, de manier van dragen, andere zwangerschap, geen balletjes gespot bij de echo, pendel voor een meid…
maar er zat toch echt een piemeltje aan hahaha…
Dus hier had ik het GIGA mis…
(bij een eventueel ooit derde zwangerschap ga ik dus niet meer blindelings voor mijn gevoel) :eh:
Het voorgevoel van mij en mijn man klopte alle keren tot dusver 8) Ben benieuwd of het dit keer ook klopt, ik zal heel raar staan te kijken als we het mis hebben :mrgreen:
Ik dacht vanaf het begin een jongen en bij de 20 weken echo bleek het ook een jongen te zijn!
Vanaf het begin dat ik een jongen (zelfs voor mijn zwangerschap was ik overtuigd dat ik eerst een jongetje zou krijgen… :shock: ), maar ben halverwege mijn zwangerschap veranderd van mening.
Dat bleek niet zo handig… toch maar wel op je eerste gevoel af gaan dus…
Ik denk een jongen … maar zelfs na 5 echo’s (niet om die reden) wilde hij of zij niet laten zien wat er tussen de benen zit … heel preuts de navelstreng er voor gelegd. Dus het blijft een verrassing en we hebben maar gewoon een neutraal kamertje, neutraal kaartje en twee namen bedacht. De eerste kleertjes zijn al redelijk neutraal, dus voorlopig wachten we gewoon af.
Bij mijn eerste dacht ik ook gelijk een jongen, toen zeiden ze met 22 weken dat het een meid zou worden en ik moest daar heel erg aan wennen … en toen ik er net aan gewend was met 30 weken, bleek het toch een jochie te worden. Dus eigenlijk was mijn gevoel toen vanaf het begin juist.
Bij mijn vorige zwangerschap wist ik vanaf dag 1 dat het een jongen was!
Dit werd met de tig echo’s die ikheb gehad al snel bevestigd want meneer showde zijn geslacht voordurend! Nu heb ik overigens echt geen idee!
ik heb heel sterk voorgevoel voor een jongen! geen idee waarom, het is er gewoon… nog 9 weekjes wachten :inlove:
In het bezig was ik er van overtuigd dat wij een jongen zouden krijgen,
maar vanaf de 33e wk had ik echt zoiets van een meid.
En het is een meid geworden.
In het bezig was ik er van overtuigd dat wij een jongen zouden krijgen,
maar vanaf de 33e wk had ik echt zoiets van een meid.
En het is een meid geworden.
Bij de eerste was is ervan overtuigd dat het een meisje zou zijn (vanaf 16 weken). We hebben het als verrassing gehouden, maar het werd inderdaad een meisje :inlove:
Bij de tweede heb ik heel erg getwijfeld, maar ik dacht een jongen omdat ik zo anders zwanger was.
Bij de 20 weken echo was het toch ook een meisje :inlove:
Ik heb werkelijk geen idee :shifty:
Kwam laatst iemand tegen en die denkt dat ik een jongetje krijg dus ben benieuwd.Maar zelf heb ik geen idee !!!
Bij de eerste echt vanaf het begin het gevoel gehad dat het een jongetje was, en dat klopte ook (bij de 20 weken echo gezien).
Nu heb ik geen idee. Wel een iets andere zwangerschap (ben nu welgeteld 1 dag misselijk geweest, bij Jesse helemaal niet), dus twijfel nog een beetje.
Met de 20 weken echo zullen we het weer zien hopelijk!
@charity wrote:
Ik heb werkelijk geen idee :shifty:
Kwam laatst iemand tegen en die denkt dat ik een jongetje krijg dus ben benieuwd.Maar zelf heb ik geen idee !!!
Vandaag de tweede die me vertelde dat ik een jongetje krijg …
Ik en mijn man denken allebei dat we een zoon krijgen.
Veel mensen om ons heen zeggen/ denken dit ook van ons.
We wachten het af… :think:
Van Lucas was ik 100% overtuigd dat het een jongen ging zijn en dat was en is ie ook.
Nu was ik weer 100% overtuigd dat het een jongen ging zijn, maar nee hoor, deze keer word het normaalgezien een meisje.
Cees ik gok bij jou op een meisje.
@Ilse81 wrote:
Van Lucas was ik 100% overtuigd dat het een jongen ging zijn en dat was en is ie ook.
Nu was ik weer 100% overtuigd dat het een jongen ging zijn, maar nee hoor, deze keer word het normaalgezien een meisje.
Cees ik gok bij jou op een meisje.![]()
Waarom???