Wat ben ik een SLECHTE moeder! :(

Het gaat eigenlijk prima met Mats. Hij lijkt er geen last van te hebben en gedraagt zich normaal. De ergste schrik is nu wel over maar ik blijf mij schuldig voelen als ik zijn blauwe plek zie. Gelukkig is de zwelling wel meegevallen.

Met Mats gaat het gelukkig allemaal goed. We hebben wel een wekadvies. Ik denk niet dat hij zelf nog veel last van de val heeft. Ik heb foto’s van zijn hoofdje gemaakt. Je ziet het minder goed dan in het echt. Toch lijkt het al minder blauw te zijn vergeleken met vanmiddag. Het is ook minder dik gelukkig.

En met zijn moeder gaat het ook beter. Ik ben wel aardig over de schrik heen maar ik neem het mijzelf nog wel kwalijk!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

het kan veeeeeel erger… kijk deze maar even af… :smiley:

Ja, die ken ik! Dan valt dit nog wel mee idd. Erg grappig dat fragment! :lol:

:lol: :lol: :lol:

Maar ik ben wel blij dat het met Mats goed is… :wink:

Mijn dochter is nu 20… die heb ik ooit een keer met fiets en al ook laten vallen… Voor ik er erg in had… waren de banden eronderuit geglibbert…

En een keer. van de trap gevallen… (traphekje vergeten)…

En een keer van een plastic fietsje gevallen… tand door d’r lip… owww zo kan ik nog wel even doorgaan.

Alles wat er nu gebeurt…doet ze zelf…ehhh 3 hechtingen in d’r been, uitgegleden in de keuken op het werk tegen de verwarming aan… 2hectingen in d’r vinger… snijmachien…Nagel weg… autoportier die een vriend dichtknalde vinger er nog tussen.

Snee in d’r arm… op het werk klooien met een collega door het raam heen… :shock: En laatst op oudjaarsdag… aangereden door een auto… schouder en heup gekneusd…Nu ik dit zo neertik… besef ik me, dat ik er niet teveel bij stil moet staan…Kortom… Je bent geen slechte moeder… :wink: :-*

:hug: Inmiddels weer bekomen van de schrik meis!

Volgende keer niet meer huilen mop, de beste moeders overkomt het allemaal een keer :-* :-*

Het gaat eigenlijk weer heel goed met Mats en ook wel met mij. Ik ben wel over de schrik heen en voel mij niet slecht. Ik vind het alleen nog stom van mezelf dat ik het niet heb voorkomen. Maar goed… dat gevoel zal ook nog wel slijten. Ik weet dat het iedereen kan gebeuren. Jullie verhalen helpen daar ook erg aan mee! Bedankt daarvoor! Jullie zijn geweldig!

:-*