Wat antwoorden...

Ik word er onderhand moe van zeker 10x per dag van onbekenden te moeten horen of ik wel zeker weet dat ik maar 1 kind in mijn buik heb… :hand:

Goed bedoeld maar zo vermoeiend… :roll:



Wie weet een leuk antwoord???

Same here… :shifty: :hand: :snooty: :lol: helaas geen antwoord, dus lees ff mee…(terwijl ik normaal wel adrem ben :oops: )

‘’ Nee weet je nooit zeker tegenwoordig? ‘’

Als het een fors iemand is :

‘’ Nee want het zijn er 4! ‘’…



Heb ik toen ook gezegd bij Riley

Onbekende: ‘‘Zijn er zeker 2?’’

Ik: ‘’ Want?’’

Onbekende ‘’ Je buik is zo groot’’…

Ik ‘’ Zijn er 4 - 3! ‘’

Onbekende : Viiiieeeeeeeeeeeeer???

:lol:

Die hele MIN DRIE! heeft ze niet gehoord. :lol:

heel herkenbaar, toen ik een keer voor de grap tegen een oud vrouwtje zei : nee, tis een olifant werd ze nog boos ook nog :shock:



ik ben er op een gegeven moment mee gestopt om te ontkennen, kreeg die vragen al toen ik net 30 weken zwanger was :roll:

Ik herken het zo :roll: , ik zei vaak ook nee het zijn er drie, puur om te shockeren. Werkt wel heel goed :mrgreen:



Tja en verder reageerde ik er zo weinig mogelijk op, als je zo’n buik hebt is het net of iedereen er wat over wil zeggen, of het hun bezit is.

  • ja.

Nee ik heb namelijk het verzoek gedaan voor meteen een puppie



Nee er groeit een olifantje in



Ja dat weet ik zeker, en ík heb het voordeel dat het er weer af gaat (bij iemand die zelf ook een buikje heeft)



nee, de driewieler zit er ook vast in anders heeft het niets te doen



Ja want uit geloofsovertuiging mag ik geen tweeling krijgen



Ja hoor, maar weet jij zeker dat je niet te veel zeurt

@mamy wrote:

Nee ik heb namelijk het verzoek gedaan voor meteen een puppie







Ja dat weet ik zeker, en ík heb het voordeel dat het er weer af gaat (bij iemand die zelf ook een buikje heeft)


haha die eerste gebruikte ik altijd net even anders... als mensen vroegen of ik niet echt een meisje wilde/ moest etc etc.
'nee een golden retriever, maar op de echo zagen we dat dat weer niet gelukt is, het is echt weer een kindje'

En die van het gewicht heb ik idd ook wel gebruikt... goh jij hebt een beste buik (weet je zeker dat het er 1 is) 'ja maar bij mij gaat het er weer af wat is jouw excuus?' :oops: (die vooral gebruiken voor mensen die je toch nooit weer ziet of mensen waarvan je weet dat ze het wel kunnen hebben).

Hier trouwens vooral bij de 1e 3 opmerkingen in deze trant gehad.

Bij de 4e was mijn buik ook echt minder dik en de meisjesopmerkingen had ik al in de 3e zw.schap afgekapt, dus dat scheelde een hoop :lol:

Ik wel! En jij? Krijg jij er wel twee?



Of: grappig he, dat je ineens overal tweelingen denkt te zien als je er zelf ook twee verwacht! O, jij bent niet in verwachting??? :o Joh, daar kun je tegenwoordig iets aan laten doen hoor! :mrgreen:

Gewoon zeggen dat het inderdaad een tweeling is :angel:



Deze vind ik ook leuk :lol::

@mamy wrote:



nee, de driewieler zit er ook vast in anders heeft het niets te doen

:lol: :lol: :lol:

Ik ben paraat voor vandaag…denk dat ik de driewieler erin ga gooien! :lol:



Ik heb ook al een paar keer gezegd, nee 3… en dan kijken ze nog geschockeerd alsof je het nog zo is ook nog! :shock: :?

@hanneke wrote:

Of: grappig he, dat je ineens overal tweelingen denkt te zien als je er zelf ook twee verwacht! O, jij bent niet in verwachting??? :o Joh, daar kun je tegenwoordig iets aan laten doen hoor! :mrgreen:




zou er bijna nog een keer zwanger voor willen worden om deze te kunnen gebruiken :lol:

Ik kan je vertellen dat echt niémand serieus verwacht dat je twee kindjes in je buik hebt als ze die vraag stellen 8)

De blikken en reacties als je zegt dat het er inderdaad twee zijn… :roll:

whahaha top! :mrgreen:

Ik had volgens een kindje van mn werk, een appel een navel en oowja en ook een baby in mijn buik



Als iemand zoiets aan mij had gevraagd dan hadik gewoon gezegd: o dus je vind me dik ?! :wink:





Maar de meeste mensen wisten wel wat ze wel en niet tegen me konden zeggen :wink: omdat ik gewoon snoeihard terug reageer :stuck_out_tongue:

Heb 'm 1x kunnen gebruiken voordat ik vrijdagplots werd opgenomen en ingeleid…



Ik had in ieder geval wel wat inhoud… Rune was 4060 gram en 52 cm :mrgreen: … nooit gedacht na mijn dochter van 2840 gram!

@Fraukje wrote:

Heb 'm 1x kunnen gebruiken voordat ik vrijdagplots werd opgenomen en ingeleid…



Ik had in ieder geval wel wat inhoud… Rune was 4060 gram en 52 cm :mrgreen: … nooit gedacht na mijn dochter van 2840 gram!


Proficiat!!! :inlove:



Mooie naam ook…