Wat als afscheidskado voor juffen???

Hier een reep grote chocolade gedaan, maar eigenlijk meer ivm de wikkel eromheen (en omdat chocolade nu eenmaal lekker is en toch wel opkomt :wink: )



Voor vaderdag hadden we van alle kids een foto gemaakt en deze heb ik weer verwerkt in de wikkel.

Was overigens ook omdat Tejo na de zomer niet meer terugkomt (dus eigenlijk meer bij zijn traktatie)



(ff plaatje vanuit mijn word doc)

Hier een reep grote chocolade gedaan, maar eigenlijk meer ivm de wikkel eromheen (en omdat chocolade nu eenmaal lekker is en toch wel opkomt :wink: )



Voor vaderdag hadden we van alle kids een foto gemaakt en deze heb ik weer verwerkt in de wikkel.

Was overigens ook omdat Tejo na de zomer niet meer terugkomt (dus eigenlijk meer bij zijn traktatie)



(ff plaatje vanuit mijn word doc)

Hier een reep grote chocolade gedaan, maar eigenlijk meer ivm de wikkel eromheen (en omdat chocolade nu eenmaal lekker is en toch wel opkomt :wink: )



Voor vaderdag hadden we van alle kids een foto gemaakt en deze heb ik weer verwerkt in de wikkel.

Was overigens ook omdat Tejo na de zomer niet meer terugkomt (dus eigenlijk meer bij zijn traktatie)



(ff plaatje vanuit mijn word doc)

:eh: huh, dubbel en ik mag hem niet meer verwijderen? nouja, sorrie, deed ik niet express :roll:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ha ha, DRIEdubbel zelfs!! :lol:

Nouja, je hebt ook iets leuks te showen, toch? :wink: :smiley:

Wij hebben voor beide juffen een vriendenboekje…“Voor de allerliefste Juf”

Met daarin alle kindjes die afscheid nemen en leuke foto’s van de thema’s van afgelopen jaar.

En beide krijgen ze een houten dienblad, met verf handjes van de kindjes, zodat ze juf gedag zwaaien!



Kus Moon

@Isle wrote:

Dat idee van het vriendenboekje is erg leuk en ga ik zeker onthouden.



Ik ga ook geen kadootjes kopen.

Heb vorig jaar een leuke foto van kate gegeven.



En dat wil ik dus dit jaar weer doen. Ben er nu mee bezig want in Belgie is morgen al de laaste schooldag.



groeten

Isle




ik heb dat eigenlijk al gedaan met de juffendag… een wit ikea lijstje laten versieren door mijn zoontje en tijdens het knutselen een spontane foto gemaakt en die er in gedaan.



weet eigenlijk niet hoe ze het vonden… maar denk wel leuk… julian verteld nooit zoveel :mrgreen:

verder heeft een klassenouder een leuke foto gemaakt met de kindjes die ze ook gaan aanbieden aan de juf met een kleinigheidje er bij. We leveren dan 2 euro in… prima…


  • die foto die ik al voor de juffen dag had (heb ik ook op gezet, bedankt voor alle goede zorgen en gezelligheid!

Nu bij de Hema hele lieve goedkope eetbare kruiden met aarde en al in een zak. Vind ik ook nog eens symbolisch, iets verzorgen in de vakantie :mrgreen:



Ik heb die voor alle juffen en muziekdocenten. Normaal doe ik iets van een zonnebloem ofzo.



Groetjes, Petri

@crien wrote:

In Ians klas hebben een paar ouders een mailtje gestuurd met een blaadje om in te vullen. Dit wordt een soort vriendenboekje voor de juf. Er is ook geld ingezameld; daar wordt een cadeautje voor gekocht voor haar nieuwe klas (ze gaat groep3 doen) En een ouder maakt een klassenfoto deze week waar alle kindjes opstaan (dus ook de laatst ingestroomde w.o. Ian)



Bij Mayra hebben we op woe 6 juli een afscheidslunch met alle kinderen, de beide juffen en ouders (en evt broertjes en zusjes). Er is een intekenlijst met wat mee te brengen. Geheel georganiseerd door ouders.

Cadeautje is aan jezelf (ik doe doosje merci met een voorkant door Mayra zelf gemaakt)




Zo is 'ie van Ian geworden (Mayra is bijna klaar met knutselen, ze moet er 2 en ze moeten even mooi worden :inlove: )

Aan de achterkant heb ik een kaartje met bedanktekst gedaan.



BTW; linksonderaan op de foto; daar heeft Ian zelf zijn naam geschreven. :inlove: Met enig puzzelwerk is het er wel uit te halen! :lol: