nu het zo warm is buiten en Lizz zichzelf ook goed op temp houd, wat kan ik haar dan het beste aantrekken als ik zometeen haar in de bak leg om te gaan wandelen. Nu heeft ze een luier, rompertje, mouwloos hempje en een mouwloos jurkje aan met blote beentjes en voetjes.
vind het nu zo lastig in te schatten want momenteel heb ik hormonale opvliegers en dus zelf al bloedheet :lol: :oops: …
Zou alleen een rompertje aantrekken eventueel romper met korte mouwen. In de kinderwagen is dit zeker warm genoeg met een heel dun lakentje.
Hier hetzelfde gehad ja, in juni. Toen ze 1 week was en de vk nog even kwam vroeg ik wat ik haar aan moest doen. Toen zei ze: sowieso nog 1 laagje meer dan jij. Dus ze kreeg een romper + lange broek en lange mouwen shirt aan. Toen we even weggingen ook nog maar een dunne omslagdoek. Het was die dag 30 graden.
Toen we terugkwamen bleef ze maar brullen, bleek ze gewoon oververhit te zijn :oops: meteen alles uit, en alleen in rompertje, en toen was ze tevreden
Dus niet teveel aantrekken
ow zie je wel. Dank dames! IK ga het hempje maar uit doen en laat het rompertje en jurkje dan aan met een lakentje in de bak.