Wat aan op bruiloft?

Geen idee waar ik dit moet plaatsen dus ik doe het maar hier.



Vrienden van ons gaan eind april trouwen en wij en onze mannetjes mogen de hele dag mee. Superleuk! Maaruh… wat trek ik ze aan?? Op de trouwdag van mijn zwager en schoonzus was onze oudste zoon nog een baby en samen met m’n vriend strak in pak en dat was zooooo leuk maar misschien hebben jullie nog andere ideeën?



Onze oudste heeft donkerblond haar met blauw/groenige ogen en onze jongste heeft donkerbruin haar met donkerbruine ogen. Kleuren combi’s zijn ook welkom, ben niet zo mode- en kleurgevoelig helaas! :lol:

Dit was 3 jaar geleden :smiley: (en wat lijkt vriendlief daar nog jong!! :shock: )(en dit was de passessie he, vandaar dat prijskaartje bungelend aan de rechterkant :lol: , niet dat het na de bruiloft weer terug hebben gebracht :wink: )

Ik kom alleen even zeggen dat ik die pak van de kleine giga leuk vind :inlove: Waar kan je ze halen?

google eens op (de blouses van) Lot en Binc.

Die hebben erg leuke blouses die ook onder een jasje heel mooi staan.

Weet niet waar je preccies woont maar hier hebben ze vaak op de markt ook van die pakjes… Wij hadden Verôn op onze bruiloft ook een gekocht en dan in verhouding niet echt duur…





Ik zou ze gewoon leuk aankleden.

idd, vind die pakjes vboor kinderen verschrikkelijk. IK zou gaan voor een leuk stelletje kleren zodat ze het later ook no eens kunnen dragen. He niet veel met kleren, koop vaak op mp, maar dan koop ik iets heel leuks bij de ‘merk’ winkel

ik vind zo’n echt pak pak helemaal zoals volwassen ook niks. maar vind het dan wel weer leuk als ze op zo’n dag wel een sjieke touch hebben of zo. dus wel lekker kinderlijk/kleurrijk, maar wel met iets extra’s. Nano had vorig jaar op een bruiloft van vrienden dit aan, foto is verdomd klein maar het is dus een blauw ribfluweel pak van de hennes, met daaronder een groen shirt van jip en janneke (met een tekst die heel erg aansloot bij deze specifieke bruiloft) en groene gympen eronder.

Ik ben persoonlijk ook meer voor gewoon leuke vrolijke goede kleren dan een pak of zo, maar goed dat is mijn mening.

Ik zou ook wat ‘makkelijkere’ kleding aandoen. Als ik terug denk aan mijn eigen bruiloft, in juni, waren de meisjes in een leuk zomerjurkje en de jongentjes in een leuke broek met een leuk tshirt erboven. En ik heb sommige kinderen wel in 3 verschillende kleding gezien want ja een fontein buiten is toch vragen om natte kinderen :mrgreen:

Kinderen moeten ook lekker kunnen spelen op een bruiloft. En als het warm is op zo’n dag lijkt zo’n pakje me toch helemaal niet fijn zitten als kind zijnde.

Wij hebben Jayden op de bruiloft van mijn zwager toen gewoon een wat nettere bermuda aangetrokken, met een mooie blouse erop (was in augustus). Ik hou ook helemaal niet van pakken voor kinderen :mrgreen:



Zal eens kijken of ik een foto vind… Kaylee was bruidsmeisje, dus die had een witte jurk aan die het bruidspaar zelf had gekocht voor ze.

Het was trouwens erg lekker weer die dag en zowat alle kinderen gingen na de plechtigheid gewoon in speelkleding in de speeltuin spelen daar.

Wat stoer die pakjes… geweldig. Ik vindt ze echt super leuk. Vooral zo’n streep en een roze blousje. Met een strikje of stropdas vindt ik ze absoluut niet mooi.

op de bruiloft van mijn nichtje ad Wessel een broek en giletje aan met een leuke blouse… Voor de gein een stropdassie gekocht… Waaraan hij dus helemaal verknocht was geraakt… ieks!

Kleuren lijken wat flets maar was zwart…



Ik vind het wel grappig even een beetje “opgetut” en “anders dan anders”…

Maaaaaaaaar…Wessel vond het zelf ook helemaal te gek… anders had het niet gehoeven.

Tsja, ik vind het zelf dus wel heel leuk en mooi en vooral als beide mannetjes zo verschijnen (en man gaat ook in pak, is hier wel gewoonte als je een hele dag mee gaat, eigenlijk :think: )

Ik heb een site gevonden waar de pakjes niet zo duur zijn dus ik ga daar nog even tussen snuffelen :smiley:

Ik vind die pakjes ook wel leuk voor een dagje, of in ieder geval wel netjes. Veel te vaak zie ik kindjes met ‘speeltuinkleding’ aan op bruiloften :silenced: Misschien was het niet eens zo bedoeld, maar zo ziet het er wel uit. Iets speciaals is wel leuk.

het is denk ik ook maar net wat jezelf gewent bent om voor kleding te kopen voor je kinderen. Als je altijd esprit en andere merkkleding koopt, zal je mijn kinderen in ‘speeltuin’ kleren zien verschijnen.



Ik koop bijna alles van marktplaats en de rest krijg ik. Dus als ik een bruiloft heb ga ik naar een kledingwinkel om daar wat te halen.



heb het geld niet over voor iets wat ze maar 1 dag dragen.

@konijn wrote:

het is denk ik ook maar net wat jezelf gewent bent om voor kleding te kopen voor je kinderen. Als je altijd esprit en andere merkkleding koopt, zal je mijn kinderen in ‘speeltuin’ kleren zien verschijnen.



Ik koop bijna alles van marktplaats en de rest krijg ik. Dus als ik een bruiloft heb ga ik naar een kledingwinkel om daar wat te halen.



heb het geld niet over voor iets wat ze maar 1 dag dragen.




Ik ook niet.



En het is ook mijn smaak gewoon niet.



En het is ook maar net wat voor regels er gelden binnen een familie of vriendenclub - hoeveel belang er aan nette kleding wordt opgehangen.



Speeltuinkleding - een oude joggingbroek met afgetrapte gympen??

haha op de bruiloft van mijn zwager liepen de kinderen na de ceremonie opeens in diego hemdjes en joggingbroeken, korte broeken en gympen of sandalen 8) Kaylee gewoon in een zomerjurk. Was trouwens buiten met een grote speeltuin erbij.



Bruidsjongetje hadden ze ook in een nette, witte bermuda met een leuke blouse (met korte mouwen) erop.



En bedenk me net dat ik halverwege de middag mijn pumps had omgeruild voor teenslippers (en ook daarin was ik zeker niet de enige). :lol:

Ik hou zelf ook niet van die pakjes.

Toen mijn schoonzusje en zwager trouwden, was onze zoon een maand of 4 oud. Ik had een paarse jurk aan, mijn man zijn lichtgrijze trouwpak met een paars overhemd, en onze zoon een witte broek met een paarse polo.

Dus allemaal iets paars, waardoor we bij elkaar hoorden, en ook allemaal een andere kleur erbij, dus wel allemaal verschillend. En die broek en polo die onze zoon aan had heeft hij nog veel aangehad voor gewoon, net als mijn man zijn overhemd (pak heeft hij nooit aan, dus we hebben echt geen nieuw pak gekocht voor zo’n bruiloft). Ik had mijn jurk zelfgemaakt, ben denk ik een tientje kwijt geweest, en heb hem met een gala weer gedragen :slight_smile:

Hier met een bruiloft ook een 3/4 bermuda met een fleurig bloesje erop. Kunnen ze daarna nog vaker aan.



Moet wel zeggen: zo’n pakje staat wel wijs. Maar of het nu echt makkelijk voor ze zit weet ik niet.