Wat hebben jullie kindjes nu (en als het straks kouder wordt) aan met slapen?
L.orena slaapt nu in pyama en slaapzak, maar al het straks kouder wordt denk ik wel dat ze een dekentje over moet.
Het probleem is alleen dat ze in d’r slaap het hele bedje doorgaat en ik vindt haar geregeld met hoofd aan het voeteneind. Nu ben ik bang dat ze dat ook gaat doen als er een dekentje in ligt en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Hebben jullie tips??
Winterslaapzak
@~Melanie~ wrote:
Winterslaapzak
Mee eens
Nu nog een pyjama met lange mouwen, zomerslaapzak, lakentje en dekentje. Als het kouder wordt een 2e dekentje, maar die heeft waarschijnlijk amper zin, ze wordt altijd bovenin en ondersteboven wakker, dus dan een winterslaapzak met mouwen en een pyjama
hier nu een pyamajasje met lange mouwen en een zomerslaapzak
als het kouder wordt een winterslaapzak
In de winter idd in de winterslaapzak alleen de lange mouwen ervan ligt voor geen meter dus die knip ik af… Maar ipv dat slaapt ze dan rompertje met lange mouwen…
En als het echt heel koud is in der slaapkamer, dan gaat de verwarming aan…
Nu slaapt ze nog in haar zomerzak van de Combi-sleeper met alleen een rompertje.
Mijn meisje slaapt dus ook zonder dekentjes omdat ze heel haar bed door gaat. Heb voor haar dus een combi-sleeper, best aardig aan de prijs. Maar je koopt er natuurlijk maar 1, en je hoeft nooit grotere slaapzakken te kopen. Ik heb de Combi-sleeper ook gehad voor mijn groot meisje en heeft er tot 2,5 in geslapen :thumbup:
Je mag trouwens geen dekentjes gebruiken met een Combi-sleeper
Pyjama nu nog zomerslaapzak en een deken, maar die is ie altijd kwijt.
Straks als het kouder wordt, pyjama, winterslaapzak en deken.
Combisleeper :thumbup:
@romata wrote:
Nu slaapt ze nog in haar zomerzak van de Combi-sleeper met alleen een rompertje.
Mijn meisje slaapt dus ook zonder dekentjes omdat ze heel haar bed door gaat. Heb voor haar dus een combi-sleeper, best aardig aan de prijs. Maar je koopt er natuurlijk maar 1, en je hoeft nooit grotere slaapzakken te kopen. Ik heb de Combi-sleeper ook gehad voor mijn groot meisje en heeft er tot 2,5 in geslapen :thumbup:
Je mag trouwens geen dekentjes gebruiken met een Combi-sleeper
mee eens.
Je hebt aan 1 combi-sleeper genoeg, de grote maat is prima.
AS heeft er trouwens tot 4 jaar in geslapen en Sal slaapt nu in die van haar. Die gaat dus al bijna 9 jaar mee.
De kleine heb ik ook gebruikt, maar ik vond dat ze daar snel uit waren. Alleen Sal sliep er vrij lang in.
Ik vind het echt een van de betere baby/peuterproducten :thumbup:
Bedankt voor de reactie’s.
Een winterslaapzak heb ik inderdaad al in huis en de combi-sleeper zal ik in m’n achterhoofd houden.
Kleertjes die ze aan heeft, of evt een zachter broekje, lange mouwen, slaapzak en dan dekentje met lakentje erover. Maar ze ligt ook vaak overdwars in bed, dus dan heeft ze iig de slaapzak nog.
Kaya ligt de afgelopen week nog in de kleertjes die ze aanheeft en een lakentje erover. Vandaag heb ik de hele dag het raam open gehad, dus vannacht gaat misschien het dekentje bij het lakentje.
Ik zie dat jullie je kindjes een stuk warmer instoppen, maar wordt dat niet lastig in de winter dan? Je kunt je kind moeilijk drie dekens en twee slaapzakken aandoen als het erg koud wordt… :think:
M. ligt met een romper mouwloos, langemouw pyjama top, en in dan in de slaapzak geen broekje.
Vind wel dat sommige heel warm zijn gekleed nu al, hoe moet dat dan in de winter?
Ik doe straks gewoon pyjama broek in de slaapzak aan.
Hij ligt trouwens de eerste 15 min onder de dekens en dan is hij er onder vandaan. Ik denk dat ik ze er maar af ga halen heeft weinig zin
Daarom kleed ik ze hier bewust ook niet zo warm, hier krijgen ze echt nog geen pyjama aan hoor. Het is nog steeds zo rond de 21 graden op hun slaapkamers. Jenna slaapt nu gewoon in een zomerslaapzak met alleen een rompertje met lange mouwen.
Talysha slaapt onder een plaid en een dun lakentje, met een dun broekje en romper met lange mouwen.
En een normale winterslaapzak vind ik toch echt te koud zonder lakens/dekentjes.
nu zomerslaapzakje en 1 dekentje, straks winterslaapzakje met afritsbare mouwen en evt een tweede deken. Ze blijft wel liggen onder de deken, Anne Lynn houdt ook wel van warmte!
Hier een romper met lange mouwen , pyamabroekje lang , pyamashirt met lange mouwen en dan onder een deken met lakentje.
Alleen is ons meisje een draaikont en ligt ze meestal onder haar dekentje uit ( die trapt ze gewoon weg ) . Gelukkig is het warm genoeg op haar kamertje.