De laatste tijd heb ik steeds meer last van gaatjes in mijn kleding.
Alleen truitjes.
Het word steeds erger.
Ik dacht dat het niet zou kunnen omdat we een speciale wastrommel hebben waar geen haakjes aankomen.
Blijkbaar verkeerd gedacht.
De wasmachine is amper 2 jaar oud.
Maar goed, ik ontdek gat na gat en merk dat ik er ondertussen behoorlijk gefrustreerd van raak.
Nu had ik gedacht dat een waszak mischien een oplossing zou kunnen zijn, maar waar zijn die dingen eigenlijk te koop?
Vervelend zeg, dat je kleding stuk gaat in je wasmachine!
Lingeriezaken hebben in ieder geval zeker waszakken. Vaak ook in meerdere maten.
action
Idd, lingeriezaken hebben ze zeker
Geen bh’s en broeken bij de tshirts en truien doen scheelt al heel erg veel
Kwam er met toeval achter nadat ik er zelf ook vaak problemen mee had terwijl wij ook pas nieuwe wasmach hadden.
Sindien ik dus de bh’s netjes in waszakje doe (idd hukkemuller enz) en de broeken apart was, is het probleem gestopt bij mij.
Hopelijk werkt dit ook bij jullie? Succes ermee want leuk is het niet!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Bh was ik op de hand.
Broeken gaan al apart.
Had nog gedacht dat op minder toeren centrifugeren zou kunnen helpen maar dat weet ik eigenljk niet.
dat zou misschien ook nog kunnen helpen. kan je hem lager zetten?
Gewoon eens proberen zou ik zeggen
verder vraag ik mij nog even af, zitten die gaatjes op verschillende plekken? want mijn exman had het ook vaak maar dan puur doordat het sleet bij zijn broek. (heeft kleine buikje dus stof van trui of shirt schuurt vaak langs zijn riem of knoop van broek.
Gaatjes zitten allemaal op verschillende plekken.
Idd Mich@… die gaatjes kunnen ook komen van het schuren van je riem achter je shirt tegen het aanrecht… of de wasmachine… of motten… en in ons geval hebben de katten er ook weleens ingehangen… :evil:
Waszakjes idd in lingerie/kledingzaken…
We hebben geen riemen en ergens achter hangen blijven lijkt me ook niet aangezien het ook met onderbroeken gebeurt :mrgreen:
Ik draag ook geen riem, maar mijn shirts hebben ook vaak gaatjes. Waarschijnlijk al van de knoop van mijn broek en de combinatie van mij tegen het aanrecht staan tijdens het koken bv.
Waszakken heb je naast lingerie winkels ook bij de action, wibra, ik meen ook wel bij de blokker en/of marskramer. En volgens mij is die van mij bij de aldi vandaan. :mrgreen:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik heb ook altijd gaatjes op buikhoogte.
Vermoed inderdaad dat het van het aanrecht komt. Sinds we graniet hebben is het begonnen… :think:
Ik heb ook waszakjes, die gebruik ik bij kwetsbare kleding (die ik sowieso al apart was op een speciaal wasprogramma) en BH’s.
Ik heb ze bij de Action gekocht.
Is het trouwens zeker dat als het bij ons wel van het wassen komt dat het dan verholpen word door het gebruik van waszakken?
Alles wat teer is of met opdruk of knoopjes/drukkertjes gooi ik hier in een waszakje. Die dingen koop ik in bulk in (wibra, zeeman, action what ever; als ze maar goedkoop zijn!)
Die zakjes gebruik ik ook als we op vakantie gaan; daar gaat precies een stapeltje kleren voor 1 pers (bijv de polo’s voor hub of de rokjes en jurkjes voor M) in en is veel goedkoper dan die dure speciale pakzakken die je daarvoor kunt kopen in outdoor zaken!
Bij lingeriezaken hebben ze in ieder geval kleintjes.
Ik heb ooit bij Superstar grote gekocht, maar of ze die nog steeds verkopen weet ik niet, want dat is echt jááááren geleden.
blokker… dan krijg je 3 verschillende zakken…