Wasvraagje...

Ik heb weer het geluk dat ik de voetbal kleding van hubs team mag wassen.Nu zijn het witte broeken,100% polyester…Moet ik die dan op synthetisch programma draaien of katoenprogramma? :oops:



En heeft iemand nog DE gouden tip om die broeken in 1x schoon te krijgen?Ik hoorde eens afwasmiddel op de vieze plekken smeren en dan in de was,heb ik eens geprobeerd,maar hielp niks…

Zal shout dan wel helpen?

:think:



(ik heb ook al eens die broeken in de bleek gezet te weken,maar dat was geen succes,gelukkig kregen ze al snel nieuwe sponsor en tenues :mrgreen: )

Ik zei al tegen hub dat ie de kleding eens mee moest nemen als de velden droog zijn,dan heb ik er niet zo’n werk van… :angel:

Goh, ik was gewoon alles op 40 graden of 60 graden, geen idee of dat voor katoen of syntetisch is :think:



Wasmiddel voor witte was en een flinke schep Vanish erbij al geprobeerd?



Succes, laat even weten hoe het gegaan is :wink:



Krijgen die andere voetbalvrouwen het wel schoon eigenlijk? Ik zou niet moeilijk doen over wat vlekjes, ze worden toch meteen weer vies :mrgreen:

Ja,das het nadeel,ik heb geen vanisch in huis… :? :oops:



Als ik het op 60 graden was,branden de vlekken er als het ware in,en dan krijg ik ze er helemaal niet meer uit,weet ik uit ervaring… :mrgreen: .Uiteindelijk wel,maar daar heb ik toen uuuren werk van gehad. :evil:



Jaja,het is een doorslaand succes hoor,als ik die kleding te wassen krijg… :eh: En ik wil het perse krakend wit weer afleveren,anders hoor ik de commentaren wel weer van die kerels… :roll:

ik zweer erbij… een half uurtje(echt niet langer) in een mengsel van een klein beetje chloor, HEET water en een scheut witwasmiddel-vloeibaar. Daarna goed uitspoelen en gewoon op 40-60 graden meewassen… Er is maar weinig wat hier niet schoon is geworden met deze methode

Oke…ander probleem…Wasmachine is nu kaduuk… :evil: :evil: :evil:

Kan ik net gebruiken met al dat wasgoed van ons… :roll:



En ik was nog naar de winkel gegaan voor vanish ook…Voor nop voorlopig.

Oh dat meen je niet!

Waardeloos zeg! Ik hoop dat ie snel gemaakt kan worden?

Laat je man het zelf wassen!! :o



En anders zodra je het krijgt even in KOUD water zetten met wat zout erbij ofzo. En dan op gewoon programma in wasmachine.

Nu de wasmachine kapot is, heb je natuurlijk wel een goed excuus om de was naar een ander te brengen. En wordt het dan niet schoon… tja… :mrgreen:

nu we het toch over wassen hebben van teamshirtjes.

Ik volleybal en moet dus van de week wassen, maar die shirtjes stinken!!! Ik krijg het er ook niet uitgewassen. Ze zijn nu al voor de 2e keer in de wasmachine met voorwas, maar ik krijg de stank er echt niet uit. Iemand nog goed ideeën? Ook de tas waar ze inzitten stinkt verschrikkelijk dus die heb ik ook al uitgewassen maar hier gaat de geur ook niet uit.