…een ding is zeker :? hij kan niet op 80 graden gewassen worden!!!
Ik haal net het beddengoed uit de wasmachine en daar zaten noa’s knuffels tussen :wall: Ik had dus vanmorgen gewoon de hoes van het dekbed getrokken en daar lag dus haar (nou ja mijn oude) monchichi aapje tussen. Hij is op zich nog in vorm, maar zijn vacht is te klein geworden… Een heel zielig gezicht, net als Noa trouwens toen ze hem zag.
ow verschrikkelijk :?
een :hug: vor noa en voor mama :hug: :hug:
Owww hopelijk trekt hij weer wat bij? :-*
vraagme nu ff af welke aapjes dat ook alweer zijn.
de naam zegt me wel wat. en volgens mij heb ik ergens op zolder nog zo’n ding liggen, maar weet niet meer hoe ze eruit zien…
Ach gos…zijn vacht is te klein geworden. Klinkt zo zielig! :hug:
Ik had er vroeger ook eentje :inlove:
Heb jij nog een m. beertje :inlove: :inlove: :inlove:
Ik heb me er wezeloos naar gezocht kan ze nergens meer vinden:’(
:hug: voor jullie allemaal ook voor het beertje!!
Hij is gered!!!
Ik heb zijn vacht een beetje uit kunnen rekken en vast kunnen lijmen. Beetje zijn platgewassen vacht opgefluft (waarschijnlijk is dit geen woord, maar ik weet effe niks beters :?) en hij was weer bijna als nieuw. Noa was in ieder geval erg blij toen ze hem vanmorgen op tafel zag liggen. Hij ligt dus nu weer gewoon naast haar in bed.
:dance:
Noa zal lekker slapen
@sensje wrote:
Hij is gered!!!
Ik heb zijn vacht een beetje uit kunnen rekken en vast kunnen lijmen. Beetje zijn platgewassen vacht opgefluft (waarschijnlijk is dit geen woord, maar ik weet effe niks beters :?) en hij was weer bijna als nieuw. Noa was in ieder geval erg blij toen ze hem vanmorgen op tafel zag liggen. Hij ligt dus nu weer gewoon naast haar in bed.
Lang leve het opfluffen!! :dance: :lol:
monchici aapjessss :inlove: ik heb de mijne ook nog :inlove:
ik heb is ff gegoogled het bleef me bij en inderdaad daar ligt er hier ook nog een van op zolder.
nou ja die zal in deze dagen wel eens beneden komen aangezien we de zolder op gaan ruimen.
Gelukkig dat hij gered is! Ik heb er ook nog drie :inlove: :inlove:
:dance: :thumbup: :inlove: