ik had een vraagje
wie van jullie heeft wel eens wasnoten gebruikt en is het wat???
Ik ken het niet :shifty: :think: even gegoogled en het heeft idd iets met de was te maken owkee slimpie dat had ik door,maar euhm nog nooit van gehoord en dus niet gebruikt, krijg niet echt duidelijk hoe of wat ook via google :mrgreen:
Nog nooit gebruikt, maar ik ken wel iemand die ze gebruikte omdat haar kindje nogal een gevoelige huid had, ook door wasmiddelen.
Het rook minder lekker fris en ze moest daarom ook de was direct uit de machine halen als ie gedraaid had.
Geen idee waar ze te koop zijn eigenlijk, en of de was ook schoon (genoeg) werd… :think:
Hmm zit die site even te bekijken…niet bij stil gestaan dat het milieuvriendelijk is. En helemaal niet duur ook :think:
Macsuzy was jij van plan ze te gaan kopen?
@Sterre74 wrote:
Hmm zit die site even te bekijken…niet bij stil gestaan dat het milieuvriendelijk is. En helemaal niet duur ook :think:
Macsuzy was jij van plan ze te gaan kopen?
ik heb nu een zakje thuis
in duitsland gekocht zijn dara niet duur
maa was benieuwd naar verhalen
had er nog nooit van gehoord :shock:
als het werkt prima maar moet er niet aan denken heb zoveel wassen op een dag en dan steeds met die noten liggen klooien en me was moet echt wel loekker ruiken vindt niks zo heerlijk als wasgoed wat ruikt
ik krijg hier dus echt zo’n idee van verschoten was… muf ruikend… het (sorry voor de bewoording) geitenwollensokken idee…
nee is niks voor mij… heerlijk wassen met wasmiddel, wasverzachter erbij met een heerlijk luchtje en dan het liefst nog een geurdoekje in de droger… mmm