wasmiddel Lidl

Maandag op tv bij Tros Radar. Een wasmiddeltest. En tussen alle A-merken kwam het C-merk Formadil (geloof dat het zo heet) van de Lidl als beste uit de test.



Is het een fijn wasmiddel? Ruikt het ook lekker zoals Robijn of Witte Reus?

Ik wist niet wat ik zag… Ik heb hem 1 keer gehad en hij wast inderdaad wit… Maar ik vind hem niet lekker ruiken en ik kreeg er last van mijn huid door, maar ik heb eczeem dus ik heb dat van de meeste wasmiddelen (daarom gebruik ik zelf altijd neutral)

Dan ga ik hem ook niet gebruiken. Ben zelf ook behoorlijk allergisch :thumbup: :mrgreen:

ik gebruik die in de regel altijd… Formil heet het… Grote flessen voor weinig geld. Wast naar mijn idee goed schoon, en of het op zichzelf lekker ruikt weet ik eigenlijk niet want ik gebruik altijd een wasverzachter… Ik vind hem op de fles in elk geval niet stinken. Heb nu toevallig eens ariel, omdat het ergens in de aanbieding was, maar koop straks gewoon echt wel weer de formil(heb wel de vloeibare variant hoor)

Het ging toch ook om de vloeibare?

hihihi, geen idee, heb de test zelf niet gezien… las hier alleen wasmiddelentest… vandaar :smiley:

volgens mijn moeder ging het om bijde…



is dat ook zo met de “bonte was” dan??? ik heb nu ariel, die is blijkbaar aanziendelijk duurder dan die van de lidl…

Ik gebruik die ook (vloeibaar) en ben er erg tevreden over, ook over de geur :thumbup:

Heb de vloeibare variant wel eens gebruikt, en lekker ruiken is anders vind ik :? Weet niet hoe 't met de poedervariant zit… :think:

M’n sm vertelde me over de test, toch wel weer opmerkelijk he zoiets? 2e plaats was voor Ariel, maar dat was ook meteen de duurste.

Hier ook de formil wasmiddel (zowel bont als kleur) en bevalt :thumbup:

Wat grappig om te lezen zeg. Ik haal het af en toe en ben er erg tevreden over iit bijv eigen merk Jumbo waar mijn was gewoon van ging stinken. zit nu aan de Percil omdat ik niet altijd bij de Lidl kom maar wellicht ga ik daar toch weer meer mijn best voor doen.

ik vind hem niet lekker ruiken.

wij hebben zowel de poedervariant voor de witte as: die we heerlijk vinden ruiken, en wit wordt ook echt wit.



Daarnaast hebben we de vleoiebare variant gehad voor kleuer. Ikv ond die niet zo lekekr ruiken wanneer je de natte was ophangt. daarnaast ging het wel.

wij hebben die ook! Nu voor het eerst gekocht (naja paar weken terug al inmiddels, wij wassen niet zovaak)

Maar wij zijn er tevreden over.

Al weet ik niet of die lekker ruikt :wink: Zal zo eens even mijn neus erin steken :mrgreen:

Hoi,



Wij gebruiken die ook. Mijn man is behoorlijk allergische, maar deze gaat goed en ruikt ook lekker.



suzanne

ik ga ook naar de Formil over, zodra mijn andere spul weer op is.

In de test bij Radar ging het alleen om de vloeibare varianten. Lidl komt met steeds meer producten vaker goed uit de bus.

Maar helaas vind ik Formil niet lekker ruiken. Vind dat de was er muffig van wordt. Ik hou het dus gewoon lekker bij Dash, poeder en vloeibaar

Ik heb de Formil sinds pas toen ik zag dat hij uit betste uit de test kwam. Vind hem ook niet super ruiken maar ook niet vies de was word er wel lekker schoon van en dat is het belangrijkste en voor een mooi prijsje.

Ik gebruik het ook! :thumbup: Heb geen idee of het lekker ruikt, gebruik vaak verzachter er nog bij die wel lekker ruikt (ook van de lidl!)

Ik gebruik het wel.

Niet duur.



Maar ik gebruik daarnaast ook wasverzachter, want vind dat die van de Lidl geen geur heeft, dus met de wasverzachter ruikt hij super ! :thumbup: