ik haal niet altijd meteen de was uit de wasmachine…soms duurt het even omdat ik het druk heb met de kids en is het even nadat hij is gestopt.
maar als ik de was er wel direct uit haal dan is hij volgens mij nog warm :think:
nu haal ik 2x de was er direct uit en hij is koud…
nu ga ik dus twijfelen, is dat altijd? of is er iets akpot aan onze wasmachine (hopelijk niet).
het is een siemens…
is de was bij jullie nog warm als je hem er direct uit haalt na het wassen?
bedankt alvast
:think: Volgens mij koud. Maar weet het niet zeker. Volgens mij is de laatste spoelbeurt met koud water…
Het ligt er bij mij aan hoe warm ik gewassen heb (heb pas een nieuwe miele wasmachine) als ik een was op 95 graden heb gedaan is het nog wat warm, maar bij een was van minder dan 75 graden dan is de was gewoon koud als ik het eruit haal.
@Wijnanda wrote:
:think: Volgens mij koud. Maar weet het niet zeker. Volgens mij is de laatste spoelbeurt met koud water…
dat vraag ik mij dus idd af, of de laatste spoelbeurt met koud water is?
iemand een idee hoe ik tijdens het wassen zou kunnnen controleren of het dan wel warm wordt?
@maantje wrote:
@Wijnanda wrote:tijdens het wassen aan het glas voelen. Bij mij staat er zelfs een waarschuwing voor kinderen op, dat je bij een warme was kinderen uit de buurt moet houden.:think: Volgens mij koud. Maar weet het niet zeker. Volgens mij is de laatste spoelbeurt met koud water…
dat vraag ik mij dus idd af, of de laatste spoelbeurt met koud water is?
iemand een idee hoe ik tijdens het wassen zou kunnnen controleren of het dan wel warm wordt?
Bij een 60 graden was is idd mijn wasgoed nog warm. Als ik op 30 graden was is dat niet zo.
idd tijdens het draaien even aan het raampje voelen, die wordt echt wel warm bij een warme was.
Bij onze wasmachine is er dan ook een rood lampje aan dat hij aan het verwarmen is en in de handleiding staat idd: kinderen erbij weghouden!
De was komt er hier trouwens koud uit, ook als ik hem direct eruit haal (nou gebeurt dat niet vaak, ik bivakkeer niet naast de wasmachine :mrgreen: ).
Bij mij komt de was er altijd koud uit. Maakt niks uit of het op 40 graden is of op 90. Ik haal in deze tijd ook liever de schone was uit de droger
Ik haal de was er vaak genoeg ook direct uit en dan voelt de was ook koud aan. Ik denk dat dat normaal is hoor. :think:
Wij hebben trouwens ook een Siemens
@Wijnanda wrote:
jep… spoelen gebeurt met koud water!
@dietske wrote:
@Wijnanda wrote::think: Volgens mij koud. Maar weet het niet zeker. Volgens mij is de laatste spoelbeurt met koud water…
jep… spoelen gebeurt met koud water!
okdan ga ik zo maar eens tussen door voelen :mrgreen:
gevoeld en gevoeld, hij blijft koud. als het goed is komt er zo een monteur langs om de boel te bekijken…
hij zou na 12 uur komen maar na 12 uur komen er nog heel wat uren :roll:
waarom kunnen die lui nooit duidleijk een tijd zeggen :think:
vervelend hé als je moet wachten. Hoop dat hij snel komt.
Hier is mijn was ook altijd koud, ook als ik het direct eruit haal.
Ik heb ook een Siemens en de was komt er altijd koud uit: 30 of 90 graden maakt geen verschil…
hier ook koud op 40 graden
HIer gaat de was ook meteen uit de wasmachine, en die is altijd koud
Je kan ook een oude diepvries thermometer mee laten draaien… dan tussendoor kijken…
Hier is de was altijd koud. Ook als de was net klaar is. Als je twijfelt aan de werking van het verwarmingselement, dan moet je tijdens het wassen even aan de deur voelen. Bij 40 graden en hoger, moet de deur goed warm zijn.
alles is nagemeten, weer vastgezet enz…
hij verwarmt!
piept ook opeens weer :mrgreen:
ik ben blij hij kan nog even mee in ieder geval :dance: